مست

وقتی از چشم تـــــــــو افتـــــادم دل مستـم شکست

       عهد و پیما نـــــی که روزی با دلت بستـــم شکست

              ناگهان- دریـــــا! تو را دیـــــدم حواسم پـــــرت شد

                   کوزه ام بــی اختیــــــار افتـــــاد از دستــم شکست

                        در دلم فریــــاد زد فرهــــاد و کوهستــــان شنیـــــد

                            هی صدا در کوه،هی"من عاشقت هستم"شکست

                                   بـــعد ِ تــــو آییـــنه های شعر سنگم میـــــزنــنــد

                                        دل به هر آیینــــه،هر آیینـــــه ایی بستـــم شکست

                                           عشق زانـــــو زد غرور گـام هایـــــم خـــــــرد شد

                                                  قامتــــــم وقتــــــی به انـــــدوه تو پیوستم شکست

                                                        وقتی از چشم تـــــو افتـــــادم نمـیدانـــــم چـــه شد

                                                            پیش رویت آنچه را یک عمـــر نشکستم شکست



ممنون از دوستم یگانه

حرف

حرف ها دارم اما... بزنم یا نزنم؟

با تو ام! با تو! خدا را! بزنم یا نزنم؟

همه ی حرف دلم با تو همین است که «دوست...»

چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟