وااااااااااااااااااااااااای


دلم میخواد اون کسی که چند وقت پیش گفتم بهم زنگ زد دوباره بهم بزنگه والابوخودا


دلم هواش و کرده خیلی خیلی شدید شدید اینم آیکون لوس بازی


*شب ها که بی تو پلک غزل بسته می شود*

*از لحظه های بی تو دلم خسته می شود*

          *باور نمی کند دل مغرور و ساکتم*

         *هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود*

دل نوشته


سلام به تمام دوستان خودم چه دختر چه پسر


دلم برای همتون تنگ شده و میشه همه ی شما را دوست دارم چه پسر چه دختر والابوخودا


مگه فرقم میکنه همه اینجا با هم دوستیم و مث یه خانواده


خوب اگه این چند وقت نیومدم بهتون سر بزنم خوب یه کم کار داشتم


نه اینکه اتاق تکونی اینقدر هام خانوم نیستم


ایشالا بعد از عید جبران میکنم اکه خدا بخواد برای همتون آرزوی سعادت و تندرستی میکنم


این نوشته هم زهرا برام کامنت کرده منم تقدیم به همه ی شما میکنم



دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاران بدوز .

دل را از پیله ی قهربیرون بکش

واژه هارا از خواب فراموشی بیدار کن

بگذارطرح لبخند بر چهره ات کشیده شود .


امیدوارم بهترین ها را از خدا عیدی بگیرید "نوروز مبارک "


زهرا جان دستت درد نکه مرسی شدم شدید شدید..بوس سفت