دخترهای مومنم

دیروز دختر همسایه مون و ستاره و من توی حیاط داشتیم بازی میکردیم و همه طبق آآآآآیین اسلامی بودیم به جووووون عمه ها مون اگه دروغ بگم


پسر یکی از همسایه ها روحانی هست یههههوووویی در باز کرد اومد تو



دختر همسایه مون و ستاره که هول شده بودند چون با مایو داشتن آب بازی میکردن



البته مبینا به سن تکلیف رسیدهولی من و ستاره نچ



مبینا گفت کی بلته قول هوالله بخونه و ستاره هم زود شروع کرد به قول هوالله خوندن



خوب شد ستاره قول هوالله و یاد گرفت اونم باچه مصیبتی با ضرب آهنگ یادش دادیم



خود آقای روحانی که این وقع دید زد زیرخنده وزود جیم فنگ شد والابوخودا



چه نسل مومنی داریم نه تورو خدا میبینید چه نسل با تقوایی داریم.....



به نظر شما نسل آینده ی کشورمون چی از آب در میان

دل

با آخر


من ورق را با دلم بور میزنم!!!



بار دیگر حکم کن!!!



اما نه بی دل با دلت



دل حکم کن!!!



حکم دل!!!



هر که دلدارد بیندازد وسط!!!



تا که ما دلهایمان را رو کنیم !!!



دلکه روی دلبیافتاد!!!



عشق حاکم میشود!!!



پس به حکم عشق بازی میکنم !!!



این دلمن!!!



رو بکن حالا دلت را!!!...



دلنداری ؟؟؟



بور بزن اندیشه ات را....!!!



حکم لازم!!!


دلگرفتن !!!



دلسپردن !!!



هر دو لازم!!!



عشق لازم !!!




کی عشق و دل را قبول داره ......