استخر عمومی

عاقا مانایی ی پست زده ک توش نوشته با چادر استخر را خوش بو کنید ی همیچین حرفی حالا 

 

ی روز من و دوستام رفتیماستخر به یکی از دوستام گیر دادن ک چرا مایو اینطوریه  چرا اینطوری

 

نگا میکنید خو استخر زنونه بود بعد ی سوزن و نخ بهمون دادن تا مایو و بهم بدوزم  

 

دوستان یکی سوزن بدست هر کدوم ی طرف مایو را  میدوختیم  

 

میگه تموم میشد مدیونید اگه فک کنید خیلی چاق بود چون میاد میخونه


ای بابا 140 ک نشود وزن مهشید جان مهشید و بیتا ک همش توی فست فودی بودند

 

باید مایو پوشیده کامل باشه منم بهشون گفتم میخواید با چادر شنا کنم خاطر جمع تر بشید  

 

انگار بدشون نیومد دوستم گفت اون وقت میشه تو استخر آقایون هم شنا کرد  

 

چون حجاب اسلامی را رعایت کردیم مراقبا را میگی  . اول اینطوریو بعدوبعداینطوری شدن 

 

انگار خیلی هم پیشنهاد بدی نکرده بودیم ای بابا من توی خیابون چادر ندارم  

 

و روسریم تا فرق سرم رفته کنار اون وقت میگن توی استخر چادر سر کنید به نظر شما میشه  

 

فک کنم توی زمستونم میگه با چکمه و پالتو وارد بشید

پنبه و جیک جیکو

 

 دیشب با عباس کچل رفتیم بیرون جاتون خالی فالوده و بستنی خوردم  منم بی جنبه اینطوری

 

قابل توجه کسانی ک با خانم همسایه میرن شهر بازی من و نمیبرند 

 

تا عباس کچل رفت سفارش بده من ی ماشین دیدم ک دوتا دختر توش نشستن  

 

و دوتا سگ خمشل دستشون بود خدایییش سگها از دخترا خوشگل تر بودندی 

 

منم حساس پریدم دم ماشین با هاشون بازی کردم دخترها اینطوری شدن  

 

چون اکثر خانمها از سگ میترسن  ایییییییییشششششششششش 

 

خوب منم هوس حیوان داشتنم باز گل کرد  رفتم دم مغازه پسر همسایه روبرویی  

 

بهش گفتم آآآقا محسن میشه جوجوهاتو ن امروز بیان خونه ی ما مهمونی   

 

ایشون هم چون خیلی خیلی فهمیده بود گفت بععععععععععله

 

 

  حالا فنج های آقا محسن مهمون من هستند و دارم ازشون پذیرایی میکنم 

 

و امشبم اجازه داد خونه ی ما بخوابن   چقدر گدشت کرد والابوخودا

 

 

تازه کلی هم با هم رقص جیک جیک میک بیک کردیم خیلی خوش گذشت بهم 

 

اما نمیدونم چرا پنبه و جیک جیکو هر وقت من براشون میخونم اینطوری میشن  

 

پنبه و جیک جیکو اسمی ک من روشون گذاشتم خودشون اسم نداشتن 

 

الانم ک حتما حس من کاملا مشهوده دارید میبینید ک من چطوری شدم