هدیه محمدحسین


با یک هدیه اومدم بذارین مناسب این روز هاست...

یار دبستانی من با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما


دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش
خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش


دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه

یار دبستانی من با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی

حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه 
ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

ستاره

ستاره و من داشتیم اسم برای بچه ی دوم انتخاب میکردیم


اینقدر اسمهای مختلف گفتیم و خندیدیم..... خیلی شیطون شده


آخرش ستاره میگفت اگه دختر بود


بزار پروانه سارا گفت: ک پروانه اسم عمه ام هم هست


خیلی قشنگه یهویی ستاره گفت: نه نمیشه چون اسم عمه ات هست پس بزار زنبور


مث پروانه ست دیگه بال داره تازه فایده هم داره


گفتم اگه پسر بود چی ؟ بزاریم گفت توله سگتا اومدم بگم چرا


خودش گفت :چون توی آپارتمانمون توله سگ راه نمیدن میزاریمش پشت در


حالا شما فک میکنید اگه بچه دار بشن ستاره چکار میکنه


من کششته مرده ی این مرامشم والابوخودا