تمام احساس هنگامه

اگه ی روز صبح از خواب بیدار شدی و ببینی اونی ک خیلی خیلی دوستش داری رفته..


.



.



.




.



.




.




.




.





.





.




.



.


اون وقت صبحونه چی میخوری؟؟؟



خوب شکم خالی ک نمیشه باید ی چیزی خورد این همه ی احساسم ب عشقم میباشد


نگید چکار میکنم فقط چی میخورید

نظرات 31 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

ی نون سنگک با پنیر و گردو

7 تا8 تخم مرغ توی روغن مجلی نیمرو میکنم

ی لیوان شیر و ی کیک و

ی کاسه حلیم اونم بخاطر اینکه از گلوم پایین نمیره بیشتر بخورم

رضا سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

من دندونم درد میکنه بیسکویت و شیرقهوه میخورم

الهی بگردم مامانی با این احساس شدیدت

عسل سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

خب من که یه بار جواب دادم ، بازم میگم
اولش میگم رفته که رفته ، بعدم مثل هر روز
ولی صبونه ی شما خیلی خوشمزه بودا

نوش جووونت بعله رفته ک ب ....رفته بخاطر بد آموزی نقطه چین شد

عسل سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

کامنت دومی رو آقازادتون نوشتن. وا مگه این چیزا رو هم بلدن آخه اصلا بهشون نمیاد

بعله عسل دختریم ایشون نظرش اینطوری بود اااااییییییش

علی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/5e7129c7f34c8a4c1.jpg

ممنون علی خان

علی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

من میرم کنار ساحل میشینم و کله پاچه میزنم... شایدم نون پنیر چای شیرین خوردم ، نیمرو هم که قطعا باید کنارش باشه

ای علی نامرد

با ستاره باید اینطوری کنی

یادت رفته ک دامادی من هستی

تازه تو ک میگی من اصن دوس موس ندرم

علی شوخی گردما ب دل نگیری پسر خوب

mina سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 07:20 ب.ظ http://tanhatarintanha.blogsky.com/


mamnon k behem sar zadi

مینایی خیلی دلم واست تنگیده شده بود والابوخودا

پریا سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.parya-b.blogfa.com

ﺩﻟـــــﻢ ﻣـﯿﺨـــــﻮﺍﺳـــــﺖ ...

ﺍﻧﻘـــــــﺪﺭ ﺑـــﺮﺍﯾـــــﺖ ﮐـﺴــــــــﯽ ﺑـــــــــﺎﺷـــــﻢ،

ﮐــــﻪ ﺩﻧﺒـــــــﺎﻝ ﮐـــــــــﺲ ﺩﯾــﮕــــــــــﺮﯼ ﻧـﺒـــﺎﺷــــــﯽ ...

nc چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.hayatkhalvat3.blogsky.com/

من فقط غصه میخورم
چیزی از گلوم پایین نمیره

الهی بگردم خواهری غصه ک فایده نداره غذا بخور توپول بشی

رضا چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 10:44 ق.ظ http://jinkboy-reza.blogfa.com

اینجاست که کاربرد کوفت مشخص میشه..
آره درس فکر کردی

یعنی کوفت میخوریدرس فک کردم

3noghte چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://3noghte111.blogfa.com/

سلام خوبی ننه؟؟؟؟ خیلی خوش اومدی صفا اوردی...
اصا رفت که رفت...تازه راحت شدیما... دیگه با خیال راحت میشینی یه صبحونه ی مشتی میزنی...
راستی خدایی تو هم قبول داری عجب ادم مهربونیم من.... یادمه کاندیدای شورای اموزشیه مدرسه شده بودم... شعار انتخاباتیم این بود... مدرسه را مخطلت میکنم.... از همون موقع دستم توی کار خیر بود... خلاصه ما اینیم دیگه...

سلام بابا بزرگ پیرم

منم مث تو خیلی غصه میخورم از کامنتی ک گذاشتم میفهمی

عه عه ب تو رای میدادم توی مدرسه اگه میدونستم

sima چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.sima1364.blogfa

سلام هنگامه جون.ممنون که هربار میام دیدنتون حتما میاید بازدیدم...امیدوارم هیچ وقت اونی که خیلی دوستش دارید از پیشتون نره...
من کلا اهل صبحانه نیستم.اما اگر اونی که دوستش دارم بره...که البته رفته...مجبورم صبحانه "غصه"بخورم...

سلام عزیزکم دوست دارم و بهت سر میزنم

الهی فدات بشم غصه نخور ک هیچ فایده نداره و بعدا پشیمان میشی عریرم مث من ی صبحونه ی مختصر بخور از روی اولین کامنت میفهمی

نمیدونم بستگی داره چی تو خونه داشته باشم
نیمرو عسلی با نون سنگک
یا ماهی کباب
یا شیر عسل

جیگرتو برم درسته والابوخودا کم اشتهایی خواهری

غدیـــــر ای باده گردان ولایت

رسولان الهــــــــــی مبتلایت

ندا آمد ز محـــــراب سماوات

به گوش گوشه گیران خرابات

رسولی کز غدیـــــر خم ننوشد

ردای سبز بعثـــــت را نپوشد

تمام انبیا ساغـــــر گرفتند

شراب از ساقـــــی کوثر گرفتن



عیدتون مبارک[گل]

عید شما هم مبارک

علی پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 06:18 ق.ظ

من قربون ستاره کوچولو برم....
اول جملتون نوشتی که "اگه ی روز صبح" یعنی شما جواب رو در صورت یه احتمال خواستی وگرنه ما که بجز ستاره کوچولو کسی رو نداریم

بابا شوخی کردم شما قبلا گفتی ک هیچ دوستی نداری بخاطر همین ستاره شیفته ی شما شده

محمد حسام پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 07:58 ق.ظ http://hesamtarab.blogfa.com

به سبک خودمون آذری ها یه بربری جانانه میزنیم بدن تا دلش بسوزه که گذاشته رفته صبحونه رو از دست داده

خیلی با حال گفتی راستی برای کدوم شهری من میخوام تبریزی یاد بگیرم

شهاب پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

آخ آخ من عاشق اینم یه مدت زندگی مجردی صبحا مجبور نشم برم صبونه
مثل پادگان صبحا صبونه رو اجباری میکنن والابوخودا... صب تا چشمامو وا کنم بپرم پای نت اخبار منچستر بخونم
ولی نزدیکای ظهر عدس پلو با 4 تا تخم مرغ نیمرو تنهایی
http://shilan80.persiangig.com/%D8%A8%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%20%D8%B5%D8%A8%D8%AD%D8%A7%D9%86%D9%87.JPG

آخ آخ چ نیمرویی بود مرسی شدید

شهاب یعنی تو 6تا تخم مرغ میخوری عکس شیش تاست اما نوشتی چهار تا اینم ی قلت ک من گرفتم

پس برای من چی گذاشتی همه را ک تو خوردی والابوخودا

رضا پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 11:05 ق.ظ http://jinkboy-reza.blogfa.com

گشنگی نکشیدی که عاشقی از کلت بپره..

خو ب چی میخوری این و بوگومن خوراکی از عشقمم مهمتره

مصطفی پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

هر چی باشه میخورم فقط سیر بشم

پس اونی ک دوستش داشتی هم میخوری

حبیبه شنبه 4 آبان 1392 ساعت 09:45 ق.ظ http://habbebhe.blogfa.com

من نون وپنیرو گردو همراه باچای

ای شکمو مث خودمی

مهسا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

چنان دل کندم ازدنیاکه شکلم شکل تنهاییست

ببین مرگ مرادرخودکه مرگ من تماشاییست

مرادراوج می خواهی تماشاکن تماشاکن

دروغین بودازدیروزمراامروزحاشاکن

دراین دنیاکه حتی ابرهم نمی گریدبه حال من

همه ازمن گریزانندتوهم بگریزازاین تنها

فقط اسمی به جاماندازانچه بودم وهستم

دلم چون دفترم خالیست قلم خشکیده دردستم

گره افتاده درکارم به خودکرده گرفتارم

به جزدرخودفرورفتن چه راهی پیش رودارم

رفیقان یک به یک رفتندمراباخودرهاکردند

همه خوددردمن بودندگمان کردم که هم دردند

شگفتاازعزیزانی که هم اوازمن بودند

به سوی اوج ویرانی پل پروازمن بودند...

مهسا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

آدمــــــــــــ ـــاااا ۲ جور زندگـــی میکنند :

یا غرورشـــــــونـو زیر پاشون میذارن و با انسانها زندگی میکنند

یا انســانها رو زیر پاشون میذارن و با غرورشــــــون زندگی میکنند ...

مهسا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

وقتی دلم برات تنگ میشه میرم پشت ابرها زار زارگریه میکنم

پس وقتی بارون اومد بدون دلم برات تنگ شده به یاد من باش

مهسا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 10:14 ق.ظ

کوچه ای را بود نامش معرفت
مردمانش بامرام از هر جهت
سیل آمدکوچه راویرانه کرد
مردمش را با جهان بیگانه کرد
هرچه در آن کوی بوداز معرفت
شست و باخود برد سیل بی صفت
ازتمام کوچه تنها یک نفر
خانه اش ماندوخودش جست از خطر
رسم و راه نیک هرجابودو هست
ازنهاد مردم آن کوچه است
چون که در اندیشه ام اینگونه ای
حتم دارم بچه آن کوچه ای

مهسا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

تــنــهــایــی یــعــنـــی:
ســاعــت 8 شــبــم کــه خــوابــت بــیـــاد مــســـواکــتــو بــزنــی و آروم بـــری یـــه گـــوشـــه و بــخـــوابـــی چــــون دیـــگــه کـــســی نــیــســت کـــه ســـاعــت10 ونــیــم بــهــت اس ام اس بــزنـــه و بـــیـــدار بـــمـــونــه و گــوشــیــشــو دســتـــش بـــگــیـــره تـــا بـــخـــوابـــی...
تـــنـــهـــایـــی یـــعــنـــی اگـــه اون نــیــســت یــعــنــی هــیــچـــکـــی نــیــســـت هــیــچــکــی...

مهسا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

وقتــــــــی تو نیستی

شادی کلام نامفهومـــــی است !

و "دوستت می دارم"

رازی است؛

که در میان حنجره ام دق مــــی کند !

و من چگونه بی تو نگیرد دلم،

این جا که ساعت و آیینه و هوا

به تو معتادند...!

مهسا یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

از من فاصـــله نـــگیر
مـــرا تا مــاه مهـــمان کــن

مــن را بی نــور چــشمت
در تاریـــکی رها نـــکن

خـــاموش میشــود دلــم
از حســـرت یکی شــدن

با من بیـــا جامــی بزن
این قصـــه را افســــانه کـــن

مهسا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

عــــــاقبت یک جـــایـــی …
یــــــکــــــ وقتــــــی …
بــــــه قـــول شــــــازده کوچــــولو:
دلـــــــت اهــــــلــی یک نفــر می شـــود …
و دلـــــــــت ؛
بــــــرای نـــوازش هــایش تنـــــــــگ مــــــی شـــود …
تـــــو مــــــی مـــانی و دلتــنــــگی ها …
تــــــو مــــــی مـــــــــانی و قلبـــی که
لحظـــه دیــــدار تندتر می تپــــد....
ســـراسیمـــــه می شوی …
بــــــی دســــــت و پـــا می شوی …
دلــواپــــــس می شــــــوی …
دلبســــــتـــه می شوی …
و محــــــکوم میشوی...
به عشـــــــق و عـــــــاشـــق بودن....
عشــــــقی که
حــالا شده است تمــــــام ذکر و فــــــکرتــــــ...

مهسا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

صبحی کـــه بجـــای عـــشق با سیـــگار شروع بـــشه . . .

یــــک شــــــروع دوبـــاره نیــــست

امـــــتداد پایان اســــت

بــــــرای کــــسی که دیــگر امــــیدی بـــه ادامه نـــدارد !!.

مهسا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

چرا شدی دوباره خیره به ساعت

پاشو برو عزیزم با خیال راحت

نمیگم هیچجا که چجوری بهم کردی خیانت

به سلامت... ولی بهت کردم عادت....

مهسا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

گاهی

فقط بوی یک عطر یا یک تشابه اسم

برای چند لحظه

باعث میشه احساس کنی

که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد