صندلی داغ

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


 صندلی داغ
.
.
یه سوال ازم بپرس قول میدم راست جواب بدم ؟!
قول دادم...

(دوست داشتی آپ  کن سوالای های باجالبی واست مینویسن )


اینم هدیه ی یونس بود ...


یونس خان حالا از خودت شروع میکنم چندتا دوست دختر داری هم اکنون....وای چرا آیکون نمیخوره


شما هم بپرسید منم جواب میدم والابوخودا

نظرات 110 + ارسال نظر
مهسا جمعه 13 دی 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

آقا آقا اول

بیا خونمون برات ی آبنابت چوبی گذاشتم

چیه نخند خارجیه کلی پولش و دادم

مهسا جمعه 13 دی 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

آیا شما هم دوس پسر دارید هم اکنون؟؟؟

خ ا ک برسرت با این سوالت

بله ک دارم تمام پسرهای این وب و بشمار معلوم میشه

مهسا جمعه 13 دی 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

ســـ ـــرداســـ ـــت ومن تنها یـــ ــم

چه جملــــــ ـــه ای!

پر از کلیــــ ــ ....

پر از تهــــ ـــوع....

جایِ گَرمی نشســــ ــــته ای وَ میخوانـــ ـــی!

یخ نمیکنــــ ـــی.....

حس نمیکنـــــ ــــی....

کِه مَن بـــ ــرای ِ نوشتَن همیـــــ ـــن دو کلمه

چه سرمایی را گذراندم!

فاطمه سادات جمعه 13 دی 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

الان قراره فقط هنگامه جان رو بزاریم رو صندلی داغ فقط یا نه برای اهالی وب هم هس؟

فقظ از من عزیز دلم و عباس کچلو بچه هام

سیما جمعه 13 دی 1392 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.sima1363.blogfa.com

سلام هنگامه جونم.راستش هرچی فکر کردم نتونستم یه سوال پیدا کنم ازتون بپرسم.

مرسی از حضورت میتونستی بگی وقتش و بیشتر کن

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

خو من الان یهنی چه سوالی بپرسم

یکی بپرس

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

تا حالا از اون نقشه های شوم مثل مامان من برای شوهریت کشیدی عایا؟

فهمیدی دیگه

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

آخرین اسی که برات فرستادن چیه و از طرف کیه ؟!

الان اس محمدحسین و خوندم ک نوشته بود دوشنبه میرم مشهد و آب شهرتون خیلی شوره

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

ببین من بخوام سوال بپرسم همه مدلی میپرسم
بقول یکی از مذهبی تا بوق

تا بوق بپرس

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

رنگ لباس زیــــ*ر
خو چیکار کنم من خیلی فضولم!

ای تو ....میام وبت بهت میگم

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

متولد چند فروردینی عایا؟

20 فروردین 1374

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

چه غذایی دوست داری؟
چه رنگی دوست داری؟

فست فود دوست دارم

آآآآآآآآآآآآآآآآآبی صورتی بنفش

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

از چه غذایی بدت میاد

هنگامه از هیچ غذایی بدش نمیاد بخاطر همین توووووپوووووله

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

چه کتابایی رو پیشنهاد میدی بخونیم عایا؟

فقط عشقی نخون اااااااااااااااااااااییییییییییش هر چی میخوای بخون من خودم دزیره و گوژپشت نتردام و شاهزاده خانم محکووم و دوست داشتم ک خوندم

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

بهترین روز زندگیت چی بوده؟

و بدترین روز زندگیت

بهترین روز زندگیم وقتی ترک تحصیل کردم ک ازداوج کنم

بدترین روز زندگیم ورزی ک ازداواج کردم

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

خسته کننده ترین کار در نظر هنگامه بانو!

بجث های مذهبی گوش کردن مدیونی اگه فک کنی من روضه نمیرم

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

ببین چقد ازت سوالای مختلف پرسیدم تو دلم مونده بود خو
ولی تو اصن یدونه اسمم به من پیشنهاد ننمودی

اشکال نداره

عاره میدونم بعضی وقتها یادم میره

حبیبه جمعه 13 دی 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

جیغ قرمز خخخخخخخخخخخخ

پناه بگیرید قرمزه

حبیبه جمعه 13 دی 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

چی یادت میره تووبم گفتی؟(تاییدنشود)

همون دیگه میشود

حبیبه جمعه 13 دی 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

یکی از شیطنتای دوران بچگیتو تعریف کن خخخخخخخ

معلمم سرش درد میکرد منم بهش گفتم سرت و بزن ب دیوار

خو چیه بد گفتم ولی بچه بودم

حبیبه جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

میدونی فرق من با برف چیه ؟
.
.
.
.
.
.
.
برف میاد و به زمین می شینه ، ولی من همین جوری هم به دل میشینم .
خخخخخخخ

جیگرتو ک ب دل میشینی حبیبه مث خودمی

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

آره جون خودت 1374

خوب دوست دارم تو این سال بدنیا میومدم


مگه با این حرفهایی ک من میزنم بیشتر از این بهم میخوره

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

یهنی من این همه شوال پرسیدم یکیش درست و درمون نشد
همش شیطونی جواب دادی

با شیطونی ولی درست جواب دادم فقط ......74 همین

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

اون جونم که نذاشتم بخطر این بود که خو اسم منم خیلی ته هست

ای جونم داره نمیدونم چرا کامنتدونیم اینطوری شده از وقتی دادم محمدحسین درستش کنه وبم و اینطورریش کرد منم بلت نیستم درستش کنم ب محمدحسین چیز بگید ...الان خودم میگم

چیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز عه محمدحسین

مانا جمعه 13 دی 1392 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

(دوست داشتی آپ کن سوالای های باجالبی واست مینویسن )

جانم؟ باجالب؟ دغیغن ینی چی این آخه؟

این کلمه رو برام یونس نوشته

این یکی و کجا قلت نوشتم بوکو برم درستش کنم

sms شنبه 14 دی 1392 ساعت 01:48 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

حالامن ی سؤال میکنم سؤالااااااای اونا!!!!!!!
راست وحسینی بگین امسال پرسپولیس قهرمانه یابارسلونا

فقط پرسپولیس از نظر من

اسی الهی دوس دخترت قربونت بره با این سوالت

وقتی سوالی نداریم پیشنهاد میدیم وقت برنامه رو بیشتر کنید : )

جیگرتو خو شما همچی درباره ی من میدونی عزیزم

حبیبه شنبه 14 دی 1392 ساعت 08:59 ق.ظ http://habbebhe.blogfa.com

سلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

هنگامه دوشنبه باز برف وبارون میاد ذوق حبیبه ای خخخخخخخخخخخ

سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

آخ آخ جووووووووون جیغ صورتی بیا با هم بکشیم منم ذوقیدم

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

همون وسطای متنت نوشتی

ندیدم باز خوندم

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

قبلا نداشت بعد اضلافه نمودیم!

خو میتونی از روشی که برا بقیه استفاده کردی برای منم بنمویی تا بیاد بالا

بخدا نمیشه هر جا ک خودش بخواد میره من ....صبر کن ببینم ی چیزی ب ذهنم اومد

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

اووووووووو هورا مامان جدید
مامان پنجم

جیگرتو تو اینقده خواستنی هستی گ من پنجمیم

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

ولی تو قلب من اولینی!

فداااااااااااااااااااااااااااااات شم درسته

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.mana99.blogfa.com

وای هنگامه ای منم خیلی دلم هواتو کرده بود
من عاااااااشقتم از نوع ماناییش
نوع مانایی خیلی ارزش داره ها!

بله ک ارزش داره میفهمم چقدره

منم دوتا دوست دارم همون دوتایی ک برای بچه دنیاشونه

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

وای هنگامه ای منم خیلی دلم هواتو کرده بود
من عاااااااشقتم از نوع ماناییش
نوع مانایی خیلی ارزش داره ها!

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

خو منم منظورم از این کارا بود
ولی تو بقول معتاد سر سوپری دیشبی : اند معرفتو گزاشتی
با لهجه معتادا بخون87473

جیگرتو رفتم جلو آیینه با لهجه ی معهتادی شدید خوندم از خنده دلم درد گرفت

اند معرفتی

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

نه کدامنیتی اشتباهی بالا وارد کردم
حوصلم نشد پاکش کنم
مدیونی فک کنی گشادم

نه اصلن فک نمکنم بلکه ..........

nc شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:35 ق.ظ http://hayatkhalvat3.blogsky.com/

اون وقت ما سوال بپرسیم آقا یونس کی جواب میده؟؟؟؟؟

جواب میده شما بپرس

ولی این صندلی داغ برای منه هااااااااااا

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

اون جا هست که اینو گذاشتی
قبلش نوشتی باجالب

آهاااااااان اون و از روی یونس کپی کردم بخاطر همین ندیدم درستش میکنم شیطون خانم مرسسی شدید

مهسا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

من از این آبنابت چوبی ها ک خارجکی باشه خیلی دوست دارم

چرا محمدحسن جوابم و نداده

نوش جونت

خو هنو وب نیومده مث اینکه یادت رفته کچل و آشخوره هاااا

مهسا شنبه 14 دی 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

مدیونی اگه فک بد بکنی ک من میخوام

فک نمیکنم خاطر جمععععععععععععععممممممم

مهسا شنبه 14 دی 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

داشتم باهات کامنت بازی میکردم یهوویی مامی اومد گوشم و گرفت بلندم کرد برد سر کتابهای نازنینم گفت درس بخون شوهر حالا سر جاش هست

تایید نکنی هااا

نه نمیکنم عزیزم

مهسا شنبه 14 دی 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

اصن بکن حرف بدی نزده مامانم

خودم قبلش بگی کردم

مهسا شنبه 14 دی 1392 ساعت 12:06 ب.ظ

روز خوش تا مامی نیومده تازه ددی هم الانه ک بیا

روز خوش منم باید برم هنو هی چی نخوردم

مانا شنبه 14 دی 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

یکی از دوستام رو دیدم عصبی ... گفتم چیه ؟
گفت شانس ما رو میبینی ؟ تو بچگی با 100 تا دختر، دکتر بازی کردیم، الان
آدرس هیچکدومشون رو نداریم، اما یه بار بچگی خونه همسایمون توی خودم
شاشیدم، حالا دخترشون شده همکارم!
نشسته میز روبروم هر روز صبح بهم میگه چطوری شاشو !!!

یوه یوه یوه یوهیو یوه یوه یوهی عالی بود

شادی شنبه 14 دی 1392 ساعت 01:25 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام خواهری جونم
من از یونسی پرسیدم 42 شبِ پیش شام چی خوردی جوابمو نداد نامرد زد زیر قولش
حالا تو بگو خواهرکم 42 شب پیش شام چی چی خوردی ؟

سلام عزیزم

من کوفته تبریزی خوردم

ﺍﺷﮑﺎﻥ شنبه 14 دی 1392 ساعت 03:26 ب.ظ http://loloee.blogfa.com

ﻫﺮ ﺟﺎ ﮎ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﻃﺮﻑ ﺍﺯ ~ﺳﺖ ﺁ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻦ ~ﺷﯿﻤﻮﻥ ﺷﺪ
ﻧﻮﺑﺖ ﺗﻮﻩ ﺧﺎﻧﻢ. ﺍﮒ ﺝ ﺩﺍﺩﯼ ﮎ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺮﺩﯼ. ﺣﺘﯽ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺍﮒ ﺗﺎﯾﯿﺪﺵ ﻫﻢ ﺑﮑﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﯼ
ﺷﻤﺎﺭﺗﻮ ﺑﺪﻩ

ﻫﺮ ﺟﺎ ﮎ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﻃﺮﻑ ﺍﺯ ~ﺳﺖ ﺁ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻦ ~ﺷﯿﻤﻮﻥ ﺷﺪ

این یهعنی چه ؟؟سواتم کمه بلت نیستم بخونم والابوخودا

بعدشم من خودم عباس کچل دارم میشه بشه شماره ی من و میخوای چکار ...دیگه اشکان بی مو نمیخوام

شادی شنبه 14 دی 1392 ساعت 03:48 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

اووووووووووووووووووووووووووم دلم خواست
دسرتون چی بود؟

جیگرتو برم برات درست میکنم

دسرش آلوها و گردوهای داخلش و خوردم

شادی شنبه 14 دی 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

چه صبحى میشه اون صبحى که با صداى گوشى از خواب بیدار میشى صدات در نمیاد
ولی از پشت خط یه صداى مهربون میگه:
تنبل کوچولوى من پاشو میخوام روزمو با شنیدن صدات شروع کنم

اینم دلم خواست

واااااااای خواهری نمیگی خانم حامله از اینجا رد میشه دلش میخواد

برای منم بخر شادی جاندلم خواست یهههوووویی

باور ایرانی شنبه 14 دی 1392 ساعت 10:56 ب.ظ http://bavarirani.blogfa.com

ماست سون: 8000تومن
ویندوز سون : 2500 تومن
تا حالا دقت کرده بودی؟ اصن یه وضعی...

سلام
ببخش دیر جواب دادم. چند روز در سفر بودم و حالا برگشتم و در خدمتون
ممنون از حضورت

سلام خواهش میکنم ایشالا ک سفر خوش گذشته

مهسا شنبه 14 دی 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

هینگامه هستی میخوام ی سوال ازت بپرسم

الان اوووووووومدم بوگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد