دلنوشته

چقدر بده این وضعم والابوخودا


کلی سوژه برای آپ کردن داشتم همچین ک اومدم نبویسم همه پرید


الان دارم کلی ب خودم فشار میارماز بس زور زدم قرمز شدم 


 ک یکیش یادم بیاد اما انگاری ی همیچین چیزی توی ذهنم نبوده ک نبوده


منم صادقانه براتون نوشتم حالا کمکم کنید تا یادم بیاد

نظرات 77 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

اول تا حال اشکی و بگیرم:و مجتبی را ...پوزخند:

محمد حسین شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://MHMK.IR

زیاد زور نزن الان قرمز شدی بیشتر زور میزدی یه چیزای دیگه میشد

خیلی چیز دیگه میشد اگه زور میزدم

عسل شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

حالا شما خودتو اینقد اذیت نکن ببخشید خنده م گرفت

باااوووشه نمیکنم اشکال نداره بخند عسل دختریم نوبت منم میشه میام وبت

رضا شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 03:13 ب.ظ http://jinkboy-reza.blogfa.com

خیلی ام شیک و مجلسی ..
o_O

چی شیک و مجلسی

یاسی سانگ شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://yasi321.blogfa.com

شما هم لینک شدید

وشما

اشکـآن&بیتآ شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.ashkanpatogh.blogfa.com

+:خدا از دهنت بشنوه
(بزار تبریک بگه هدیش پیش کشش)

هووووم یادم نی

اشکـآن&بیتآ شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.ashkanpatogh.blogfa.com

+:اینو یادم نیس چی گفته بودم!پس جوابی ندارم

هووووووم منم

اشکـآن&بیتآ شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.ashbit.blogfa.com

+: سلام هنگامه جون ی لطفی بکن من حواسم نبود اون کامنتام با آدرس وب شخصیم برات ارسال شد اگه تونستی این آدرسو بزار روشون عوض کن
ممنون میشم اگه نشدم ک هیچی ولش کن

باید پاکش کنم الان میکنم

اشکـآن&بیتآ شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.ashbit.blogfa.com

الان چجوری کمکت کنیم تا یادت بیاد!!
بعدشم زیاد زور نزن
بیخیال همین صادقانه بودنت خودش خوبه

برا محفل/محول آرایی

نه دیگه زور نزدم

خوبه یکی صادقانه ی نوشتم و دید

مانا شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

اینجوری به خودت فشار بیار ختما یادت میاد
یا مثلا تو دشوری هم خوب یادت میاد

میدونم ولی اون موقع نیومد دستشویی ک تالار اندیشه ست

نئو شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 06:34 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

مگه داریم؟؟؟؟؟

چی ووووووووو

mahyar شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 09:39 ب.ظ http://mahyar1991.blogfa.com

یه چیزی میشی واسه خودت
اگه چشمت نزنن

اسفند ریختم توی آب

عسل شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

عه مامان جون تا جواب کامنت من نوشتین آقا رضا!

شرمنده لای کامنت های رضا بود الان میبینی ک چقدر دارم خجالت میکشم

همسایه یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 05:24 ق.ظ http://rahmat14.blogfa.com

سسسسسسسسسسسسسسسلام بر آبجی مهربون آرزوی سلامتی وشاد کامی براتون دارم

سلام همساده ی مهربونم ک هر چی از وبش میدوزدم خم ب ابرو نمیاره


و همچنین من

مهدی آخرتی یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://residehayenachide.blogfa.com

با بوی پرتقال پاییز می آید
با جلد دفتر کاهی . . .


سلام

به روزم با شعر و خبر و حرف

دعوتید

این وبلاگ زود به زود به روز می شود

سلام شعر زیبایی بود یاد حسین پناهی افتادم

nc یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 11:40 ق.ظ http://hayatkhalvat3.blogsky.com/

سلام هنگامه جوووونم
تو فقط باش سوژه ام نداشتی ما قبولت داریم

سلام عزیزکم

داشتم فقط یادم نمیومیدفدات شم مهربون

مهدی آخرتی یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://residehayenachide.blogfa.com

نه چرا ناراحت دوست من

خوشحالم ک نقد پذیر هستید

ک یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 03:50 ب.ظ http://roknabad1.blogfa.com

از عباس آقا میخواستید بنویسید...تک یل و مرد دنیا

از عباس کچل

اووووووووووووووه یس

یادته اون روز برفی
وسط فصل زمستون
تو پریدی پشت شیشه
من زدم از خونه بیرون
یادته اشاره کردی
آدمک برفی بسازم
واسه ساختنش رو برفا
هرچی که دارم ببازم
گوله گوله برف سرد و
روی همدیگه می چیدم
شاد و خندان بودم انگار
که به آرزوم رسیدم

نــدگــی" بــه مــن آمــوخـت
آدمهـا نه "دروغ" میگــوینــد
نه زیــر "حـرفشــان" می زننــد
اگـر چیــزی می گوینــد
صرفــا " احســاسشـــان " در همـــان لحظه اسـت
نبـایـد رویــش "حسـاب" کـرد !

گندم یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام عزیزدلم
خوبی؟
نگو بی معرفت از بی معرفتی نیست از بی وقتی بی حوصلگی بی دلیه
بخشیدی؟آشتی؟

سلام نه عزیزم من هیچ وقت نمیگم . فقط گفتم کامنتدونیتو بستی خیلی دلم برات تنگ شده بود

حسین یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 06:00 ب.ظ http://sport-code.blbogfa.com

سلام دوست من
دلیل دیر باز شدن صفحه وبتون میتونه از قالب باشه که ضعیفه
بعدشم میتونه دلیل دیگه این باشه
پست های زیادی تو صفحها ت قرار داره
پست های صفحهات رو کم کنید زود باز میشه

سلام ...
ممنون از راهنمایی شما

به تو چه یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 11:30 ب.ظ http://89150340.blogfa.com

سلام
زیاد حرص نخور ب نظر میاد مثل خودم بیکاری
تو وبم دوتا داستان نوشتم با عنوان های من و جمال و یخ زدن جمال در قله الوند
بخوان شاید چیزی یادت اومد بنویسی

سلام ب تو چه


زیاد زور زدم ک یادم بیاد سرم گیجه الان خوب شدم میام

به تو چه یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام
زیاد حرص نخور ب نظر میاد مثل خودم بیکاری
تو وبم دوتا داستان نوشتم با عنوان های من و جمال و یخ زدن جمال در قله الوند
بخوان شاید چیزی یادت اومد بنویسی

سلام

میام میخونم ولی الان نظرم نمیاد بعدا نطرم ک اومد نطر میزارم

الــــی... دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 10:19 ق.ظ http://goodlady.blogsky.com/

شوما کمک نمیخوای

خودت یه پارچه اوستایی حاج خانوم :)

جیگرتو برم الی جان

smith دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

هـــــــــی فـــلانـــی ....

هـــشدار داده بودم هـــوس گـــاز زدنم به سرت نزند

بخشـــشی در کار نـــیست

تو از بهـــشت وجودم برای همیشه رانده شـــدی.

مبینا دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://ASHKBESDA.BLOGFA.COM

ب خودت زور نیارررررر اروم باش خاخری

ب نصیجتت گوش میکنم عزیزم

آرمین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 12:45 ق.ظ

The Lives Of Others

اووووووووووووومدم

sms چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 02:51 ق.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

کاری داره بیایدیکم اززندگیتون بگید
مثلا به جوونابگیدزودازدواج کنن این دنیاطاقت دوری روبه هرکسی ندید

از عباس کچل باید بگم ک پشیمونه از ازداجش

نچ نباید زود زن بگیرن ک بیچاره میشن

سرباز چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

شاید باید درباره برف بنویسی....

اینم سوژه ی خوبیه والابوخودا

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

یاد گرفتم
دستانم اینبار که یـــخ کرد
دیگر دستانت را نگیرم
آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنی ترند

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

زندگی فرصت نیست ..//

تجربه ایست از دیروز و امروز ..//

تا بدانیم ما حقیقت نیستیم..//

تنها یک خاطره ایم و بس .!//

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

ازش پرسیدم هنوز بهش فکر می کنی؟
خاکه سیگارشو تکوند و گفت :
از یک سال و شش ماه و بیست روز و پنج ساعتی که گذشت یک لحظه بهش فکر نکردم...

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

[گل] ﻣﻦ ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻨﺖ !
ﮐﻤﯽ ﺩﻟﻢ ﺷﮑﺴﺖ ، ﺷﺐ ﻫﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ
ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﺵ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻫﺮﺷﺒﻢ ﺷﺪ .
ﯾﮑﻢ ﺍﺯ ﺁﺭﺍﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﮔﺮﻓﺘﻢ .
ﭼﯿﺰ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﺗﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺎﺧﺘﯽ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﺗﻮ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﻠﺐ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﯽ !
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻣﻦ ، ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ . . . [گل]

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

این‌جا دلم برای تو هِی شور می‌زند
تو نیستی و این در و دیوار هیچ‌وقت...
غیر از تو من به هیچ‌کس انگار هیچ‌وقت...
این‌جا دلم برای تو هِی شور می‌زند
از خود مواظبت کن و نگذار هیچ‌وقت...
اخبار گفت شهر شما امن و راحت است
من باورم نمی‌شود، اخبار هیچ‌وقت...
حیفند روزهای جوانی، نمی‌شوند
این روزها دو مرتبه تکرار هیچ‌وقت
من نیستم بیا و فراموش کن مرا
کی بوده‌ام برات سزاوار؟... هیچ‌وقت!
بگذار من شکسته شوم تو صبور باش
جوری بمان همیشه که انگار هیچ‌وقت...

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

هست را اگر قدر ندانی میشود بود
و چه تلخ است...
هست کسی بود شود .

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

دریـــــا تو دلـــش پر از حــــرفـه ولی میشینه پــای درد و دل بقیه…

میشه جایی واســه آرامــــش ….

میشه سکـــــــوت واسه لحظــــه ای که بغض کردی واشــــکات سرازیر شدن….

تو آروم میشـــی وآن از غصـــه تــــــو مــــــــــواج…

افشین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام هنگامه میخوای کمکت کنم یادت بیاد

سلام نه بابا همون لحظه یادم نبود

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:18 ق.ظ

میبینی چ برف قشنگی اومده بیا برف بازی

عاره خیلی قشنگه بزن بریم مصطفی هم بیار

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی
با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید

گفتمش چون می کشی تصویر مردان خدا
تک درختی در بیابان یکه و تنها کشید

گفتمش نامردمان این زمان را نقش کن
عکس یک خنجرزپشت سر پی مولا کشید

گفتمش راهی بکش کان ره رساند مقصدم
راه عشق و عاشقی و مستی ونجوا کشید

گفتمش تصویری از لیلی ومجنون رابکش
عکس حیدر(ع) در کنار حضرت زهرا(س)کشید

گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویر کن
در بیابان بلا، تصویر یک سقا کشید

گفتمش از غربت ومظلومی ومحنت بکش
فکر کرد و چهار قبر خاکی از طه کشید

گفتمش سختی ودرد وآه گشته حاصلم
گریه کردآهی کشید وزینب کبری(س) کشید

گفتمش درد دلم را با که گویم ای رفیق
عکس مهدی(عج) راکشید و به چه بس زیبا کشید

گفتمش ترسیم کن تصویری از روی حسین(ع)
گفت این یک را بباید خالق یکتا کشید

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

دییشب تولد خوش گذشت

جای شما بسی خالیعالی بود شدید

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

در کوچه پس کوچه ها,
هوای این شهر
باز..
پُر از عطر گل یاس شده
.
.
.
انگار
دوباره...
آه می کشد
هر نفسم
یاد تو را... !!!

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

اعتراف میکنم
اعتراف میکنم هرزگی با خیال تو را دوست دارم

با خیال اولین هم آغوشی

اولین بوسه

اولین تو

آری اولین لمس تن تو

اولین نگاه تو حتی . اصلا تمام اولین ها با تو

اعتراف می کنم که از همه ی دنیا و آدم هایش می گریزم به خاطر تو !

اعتراف می کنم با تو به آرامش می رسم

فقط با یاد تو زنده ام

فقط با یاد تو


اعتراف مضحکی هست میدانم
اما پاییز بی تابم می کند
و بهانه گیر
تا چشم انتظار کسی باشم
و تصورش کنم که خیالی بیش نیست . توهم تلخ تر از این !

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

معبودم
متبرکم گردان به نامت
متبلورم گردان به عبادتت
متذکرم گردان به ذکرت
مرحمتم گردان به رحمتت

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

شاید همه آنچه که در زندگی میخواهم را نداشته باشم
اما هر آنچه که برای زیستن نیاز دارم برایم فراهم است
به همین خاطر از خدا سپاسگزارم . . .

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

.
مدتهاست
در دعاهایم
در آرزوهایم
اثری از من نیست
حتی در گذر روزهایم
خبری از من نیست
همه ی روزگارم تویی
و باز هم
هرچه میخواهم تویی...
.

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

نذر کرده ام صد دور تسبیح اهدنا الصراط المستقیم

شاید وقتی مرا می بینی دیگر راهت را کج نکنی !!!

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟
بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!
بـاران کـه بـاریــد … چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!
خـورشـیـدکـه تـابـیـد … پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!
اشـک کـه آمـد … دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!
او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . .

مهسا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

خوبم …!
باور کنید …؛
اشک ها را ریخته ام …
غصه ها را خورده ام …؛
نبودن ها را شمرده ام …؛
این روزها که می گذرد …
خالی ام …؛
خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت …؛
و حتی از عشق …!
خالی ام از احساس …

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد