چهار شنبه سوری چه برنامه ای دارید؟؟

اینم از وب بوی گندمم ربودم با اجازه ی خودم

امروز ،

چنان در آغوشم بگیر،

انگار فردایی وجود ندارد!

و از همین لحظه باهم بودنمان شاد باش

نگذار دغدغه فرداها امروز را از تو بگیرد لبخندم.



اول بگم این عکس زیبا را از وب رحمت خان دزدیدم



براای چهار شنبه سوری چه برنامه ای دارید؟؟؟میشه بگید



من ک با دوستام قراره بریم بوستان کلی بزن و برقص کنیم



و از روی آتش بپریم البته مجردی چون عباس کچل اهلش نیست نمیبرمش



خوبه بشیینه توی خونه شام درست کنه کمرش نرم بشه

نظرات 74 + ارسال نظر
حمیدرضا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://hamidreza25800.blogfa.com

سیلام عزیزم
آپم
بیا اگه میشه
هم اکنون نیازمند کامنتهای سبزتان هستیم[نیشخند]

سلام پسر خوب

اومدم و یه گشت حسابی توی وبت زدم چقدر آپیده بودی

چرا نوگفتی چهارشنبه سوری چکار میکنی

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

اول بگم چه عسسسسسسسسسسسسسک قیشنگی

بعدشم این آقا رحمت کیه نمیخواد من زنش بشم

بله دیگه ماییم

نمیدونم شاید زن داشته باشه تو هم هی دنبال شوشو بگرد

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

هنگامه من با دوستام و خانواده میریم بیرون آآآآآآآآآآآای کیف میده

از روی آتیش ک هیچ از روی همه میپریم

این عالیه تقریبا مث برنامه ی منه ولی بی عباس کچل

شما مث ما خر پشتک بازی میکنی خیلی کیف میده شدید

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

چقدر زیباست کسی را گرامی بداریم، نه برای نیاز، نه از روی اجبار....و نه از روی تنهایی. فقط برای اینکه "ارزشش" را دارد

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

مامی و ددی آجیل خریدن برم یکم کوچولو بخورم تا عید نمیدونم چیزی بمونه یا نووچ

عه محمدحسین هم توی فیسبوکی یه همچین چیزی نوشته بود

راستی دیگه سراغش و نمیگیری

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

به تو که میرسم مکث میکنم
انگار در وجودت چیزی را جا گذاشته ام ؛
مثلا در صدایت آرامش ؛
در چشمهایت زندگی!

بزار این و کامنتش کنم برای یه نفر

پری وش سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:37 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

چهارشنبه سوری مطمئنا بیرون نمیریم

توی خونه شاید یه بادکنک گرفتیم ترکوندیم یا رسم قدیمیای شهرمونو انجام بدیم
یعنی قفل بزنن به گوشه ی لباسم و کلیدشو بدم دست یه پسر نابالغ که بازکنه
بختم تو سال جدید بازشه برم دیگه خونه ی خودم

و اینکه کوزه ی سفالیهای بیکار خونه رو پر از آب کنیم ببرم از بالا پشت بوم بندازیم پایین!

سلام

توی خونه آتیش روشن کن خواهری

ایشالا ک بختت باز بشه اونم از نوع عالیش آآآآآآآآآآآآآآمین

منم رسمهای قدیمی و خیلی دوست میدام شدید

پری وش سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:41 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

مهسا جون شب چهارشنبه سوری اگه بیرون رفتی بیاد منم با جیییییییییییغ از رو اتیش بپر

برنامه امسال من اجرای مراسم قدیمیهای شهر خودمونه!
می خوام امسالو متفاوتش کنم
شاید یه فرجی شد
ان شا الله

پری وش سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

قدیما شب چهارشنبه سوری توی شهر شما چه میکردن؟

حتما رسم و رسوماتی دارید درسته؟
خب یه پیشنهاد پست بعدی رو در این باره بنویسید

واقعنی گل گفتی

الانم میشه توی این پست نوشت عزیزم

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

وای پری وش عزیزم چشم حتما بیادتم جاتم خالی ک خیلی شیطون و زبل خانم

ایشالا بخت منم با بخت شما باز بشه

هی این هنگامه میگه نگوووشووور میخوام اما خوب چکار کنم میخوام

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

تو مثل لاله ی پیش از طلوع دامنه ها

که سر به صخره گذارد

غریبی و پاکی

ترا ز وحشت توفان به سینه می فشردم

عجب سعادت غمناکی

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

چند لحظه رفتم کامنت بربایم بقول خودت


محمدحسین هم یادی از من نمیکنه اما من میرم میخونم وبش و کامنتای تو رو خخخخخخخخخخخخ

بربا عیزم


اون سرش شلوغه با دوس دختراش فکر ش خیلی درگیره

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

به احساس تو بد کردم بیا برگرد
همه حرفاتو رد کردم بیا برگرد
همیشه راه تو دل دادگی بوده
خودم این راهتو صد کردم بیا برگرد

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

منم میگم به روح اعتقاد داره


خو منم سراغش و نمیگیرم میرم زن یکی دیگه میشم

عه به همین زودی بابا باهات شوخی کردم

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

عـــ ــ ــکس تـــــــو را

به سقفــــــ آسمــ ــ ــان سنجــــاق میکنمـــ ـــ

ــ ..

حال که ایــــن روزهـــا


از فرط دلتنـ ــ ـگی

چشمانـــم مدام رو به آسمــ ــ ــ ـان استـــــ ـ ـ ـ ..



بگذار تــــــو در قابـــــــ چشمانــــم باشیــــ

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

هنگامه باید برم مامی صدام میکنه روزت خوش دوست خوبم

یادت نره برام شووووورررر پیدا کنی

برووو عزیزم مواظب خودتم باش دنیای حقیقی مث دنیای مجازی نمیشه باشی حرفم و یادت نره دختر خوب

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

بعضی حرف ها را “نباید زد”

بعضی حرف ها را “نباید خورد”

بیچاره دل چه میکشد میان این “زد” و”خورد”

سیده زهرا ( عاشقانه های مسیحا ) سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

هوس عشق خودت زد به سرم ( امبد صباغ نو )
مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم

چنــد ساعت شده از زندگیــــم بی خبرم

این همه فاصله ، ده جاده و صد ریل قطار

بال پــرواز دلـــم کــــو که به سویت بپرم؟

از همان لحظه که تو رفتی و من ماندم و من

بین این قافیــه ها گــم شده و در به درم

تا نشستم غزلی تازه سرودم که مگر

این همه فاصله کوتـــاه شود در نظرم

بسته بسته کدئین خوردم و عاقل نشدم

پدر عشـــق بسوزد کـــه درآمد پدرم

بی تو دنیا به درک، بی تو جهنم به درک

کفــر مطلق شده ام دایره ای بی وَتَرم

من خدای غزل ناب نگاهت شده ام

از رگ گردن تــو من به تو نزدیک ترم

سیده زهرا ( عاشقانه های مسیحا ) سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

من هرسال از رو آتیشای حسابی و بزرگ میپریدم اما امسال باید یه اتیش کوچولو درس کنم فقط از روش رد بشم پریدن بمونه واسه سال بعد ایشالا

واااااااااای خواهری فدات مدات

بله شما اون فندق و مواظب باش پریدن بزرگش برای سال بعد ایشالا

aliakbar سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://aliaaa.blogfa.com

سلامتی پسری که یروز عاشق شد
سلامتی دختری که یروز عاشق شد
سلامتی پسری که اندازه یه نگاه خیانت نکرد
سلامتی دختری که هیچی کم نزاشت
سلامتی عشق پاکشون
سلامتی اون همه خاطره دیوونه بازی ها
سلامتی دوستی که زیراب پسرو به دروغ زد
سلامتی دختری که حرف دوست مثل خواهرشو باور کردباور کرد
سلامتی دختری که بیخبر خطش خاموش شد
سلامتی او قسمها اون دوست دارمهایی که هیچوقت تحویل داده نشد
سلامتی پسری که هرچی قسم خورد خواهش کرد اثری نداشت
سلامتی دختری که با چشم خیس به پسر گفت ازت بدم میاد
سلامتی پسری که رفت خدمت تا زود بره خواستگاری
سلامتی روزی که پسر دعوت شد به جشن عقد عشقش
سلامتی اون شب..
سلامتی اون دوستای که بخاطر حال پسر بغض داشتن اما پسر خندید تا جشن خراب نشه
سلامتی اون خنده ی زوری
سلامتی عروسی ک خوشگل شده بود
سلامتی عاقدی که اومد
سلامتی او شناسنامه ها
سلامتی بغض پسر
سلامتی بار اول
سلامتی بغض پسر
سلامتی بار دوم
سلامتی بغض پسر
سلامتی بار آخر
سلامتی بغض پسر
سلامتی پلاک زنجیری که پسر واسه زیر لفظی روز عقدش گرفت و تو جیب موند
سلامتی زیر لفظی که یکی دیگه داد
سلامتی پسری که هنوز امید داشت که به عشقش میرسه
سلامتی اجازه بزرگترها
سلامتی **بله**
سلامتی بغض پسر
سلامتی چشم خیس دوستا
سلامتی بغض پسر
سلامتی اون حلقه ک جایگزین حلقه پسره شد
سلامتی ماشین عروس
سلامتی سستی زانو
سلامتی سیاهی چشم
سلامتی اون شب
سلامتی پاکت سیگار
سلامتی بغض پسر که شکست
سلامتی فرداش
سلامتی مهمونی که دختره گرفت
سلامتی دوستایی که جمع شدن
سلامتی اون پسر تو مهمونی
سلامتی شب و روزایی که سخت گذشت
سلامتی دوستی که به دختر گفت اون حرفو به دروغ گفت از رو حسادت
سلامتی دختری که گریه کرد
سلامتی تیغی که تیز بود
سلامتی رگ دست
سلامتی دختری که خودکشی کرد
سلامتی لحظه ای که به پسر خبر دادن
سلامتی ملاقات تو بیمارستان
سلامتی او ۵٫۶ دقیقه ی تنها با دختر
سلامتی چشمهای خیس
سلامتی شرم دختر
سلامتی صبر پسر
سلامتی قسمهایی که پسر به دختر داد تا فراموش کنه تا زندگیش خراب نشه
سلامتی قسم جون پسر
سلامت قبول کردن دختر
سلامتی لحظه خداحافظی
سلامتی چشمهای خیس
سلامتی ۷ماه تنهایی
سلامتی امشب….
سلامتی حرفهایی که نمیشد گفت اما یه متن شد پست شد تا دلی اروم شه
+
شماکه اره

aliakbar سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://aliaaa.blogfa.com

قـــــطـره هـــای کــــوچـک آب
اقـــــیـانــــوس بــــزرگ را مـــی ســازنـــد
دانـــــه هـــای کــــوچــک شـــن
ســــاحــل زیــــبـا را . . .
لـــــحـظه هـــای کـــــوتاه
شـــــایـــد بـــی ارزش بــــه نــــظـر بــــرســـنـد ، اما.....
+
شوشوچیست؟؟

شوشو همون شوووورررررررر همون عباس کچل من

بابا یعنی شوهر

aliakbar سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

امسال میخام شهروب اتیش بکشم

ببینم چی میکنی منم پایه ام

aliakbar سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

تمــام شـعـرهـایـم در وصـف نـیـامـدنـت اسـت ! اگـر روزی . . . نـاگـهان . . . نــابـاورانـه سر بــرسـی . . . از شـاعـر بـودن . . . اسـتـعـفـا مـیـدهـم . . . نـقـاش مـیـشـوم. . .و تــا ابــد نـقـش پـرواز مــیـکـشـم. . .
+
اهان......ربودن کار خوبی نی

خیلی هم خوبه بسی بسیار مگه میشه این همه بنویسی

مدیونی اگه فک کنی .............دم

aliakbar سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآن....
سختـــه اسمش رو از گوشیت پاک کنی

سختــهsms هاشو پاک کنی..

اما خیلی سختــــــ تره

هر وقتsms میاد اولیـــن نفر اون بیاد تو ذهنت!!

aliakbar سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

میخای بگی نیستی؟؟



یه کم

ملیکا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:11 ب.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com

وای مامی میگه این روزها بیرون شلوغه توی خونه بمونیم فردا شب بریم بیرون

چــــــــــــــــــــــــــــــی ؟؟؟

مگه میشه

ملیکا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com

شاید تو…
سکوت میان کلامم باشی!
دیده نمیشوی
اما من تو را احساس می کنم!
شاید تو ….
هیاهوی قلبم باشی!
شنیده نمیشوی
اما من تو را نفس می کشم!

ملیکا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com

میشه به مامانم یه چیزی بگید عاخه فرداش میشه چهارشنبه سوری گرفت

والا چی بگم خوب اینم یه روش چهارشنبه سوریه

ملیکا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com

زمستان نیست

دلتنگی توست که می لرزاند چهارستون دلم را…

ملیکا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com

خوشبختی

اونایی که این جمله رو می شنون خوشبخت ترین آدمها هستند؛


«عیب نداره با هم درستش می کنیم»

افشین سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

من با دوس دخترام میرم بیرون خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بععععععهله

اون وقت چکار میکنی؟؟؟

افشین سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

نگنه فکر بد بکنی فقط از روی آتیش میپریم

بله جوووون عمه کوچیکه باور کردم

افشین سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

دیگه دلم عشق را باور ندارد



تو بودی باور دلم



دیگه عشقی را در



دل ندارم



تو بودی عشق این دل



اما دیگه دلم عاشق، عشقت نیست



تو شدی فقط یه خاطره



برای این دل!

سیده زهرا ( عاشقانه های مسیحا ) سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

این عکس گیاه گل گاو زبون و کفشدوزک هارو خیلی دوس دارم خوشگله

راست میگی گل گاو زبانه من فقط کفشدوزکهاش و میدونستم

sepideh سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 05:52 ب.ظ http://sepidehmath.blogfa.com

سلام عزیزم..شعرهاتم مثل خودت قشنگند...ممنون

سلام ممنون سپیده جووووون

سوگند سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

هنگامه جون اشتباهم فک نکردی این مصطفی میخواد زن بگیره و از این حرفا
ولی بر فنا نمیره زنش خیلی ماهه من میشناسمشعه هم

سوگندی راست میگی ک میخواد زن بگیره یوه یوه یوهی پس منم دعوتم

ایشالا ک خوشبخت بشه بهش بوگوو هنگامه باید دعوت بشه همشهری

زن ععععععععععععععههههههههههههههعاخه هنوز بوی شیر میده دهنش

مهسا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

امروز ،

چنان در آغوشم بگیر،

انگار فردایی وجود ندارد!

و از همین لحظه باهم بودنمان شاد باش

نگذار دغدغه فرداها امروز را از تو بگیرد لبخندم.


الان نوشته ی گندم و برات نوشتم عبرت بگیری

من عبرت گرفتم این و برای تو نوشتم

پری وش سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 09:01 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

اصلا باید هر دختر عروس بشه و بره سر خونه و زندگی خودش

ان شا الله بخت همه دختر و پسرا باز شه تا آخر امسال!

من و مهسا هم اول همه

راستی من پست جدید گذاشتم
تشریف بیارید خوشحالم میکنید

ایشالا

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین

همه ی دختر پسرها خوشبحت باشن

پری وش سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 09:03 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

مهسا جون

دعوتتون میکنم به خونه ی تنهاییم سری بزنید

و با بذر محبتتون کشتزار وبمو بارور کنید

خوشحال میشم
ممنونم

مهسا تحویل بگیر

سوگند سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 11:05 ب.ظ http://motif76.blogfa.com

نه الان که عروسی نمیکنه
الان فقط زنشو انتخاب میکنه که بعدنها به امیدخدا بهم برسن
خودشم چندوقت نت نداشته که نیومده
بهش گفتم بیاد بهت سربزنه مادری

مرسی عیزم ک بهش گفتی

sms سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 11:20 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

چی چیو چارشنبه سوری!!!
توخونواده ماعیدهم بشه که هیچ
فکرکنم کارفرهنگی باید انجام بدیم یکم فرهنگ بره بالا
والا بخدا براشون فرقی نمیکنه روز عید و باروزای دیگه

اسی ببینم راست میگی یعنی راست راست مگه میشه چهار شنبه سوری نداشته باشی یا روز عید فرق نکنه اصن بیا خونه ی ما درکنار هم این و تجربه کن اونوقت میبینی ک حس خوبی داره شاد بودن و خوشگذرونی کردن

شادی چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 02:10 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام خواهری
عجب عکس توپی رباییدی عزیزم
اوستـــــــــــــــائی شدی تو رباییدن واسه خودت خواهرجونــــــــــا

سلام خواهری اگه میدونستم وبلاگ هستی حتما میومدم کلی با هم حرف میزدیم ببخش داشتم وبگردی میکردم کامنتت و ندیدم


بله خواهری هم عکس و هم نوشته خوب میربایم خیلی حرفه ای

اولها اجازه میگرفتم ولی الان میگم با اجازه ی خودم

افشین چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 03:56 ق.ظ

هوس عشق خودت زد به سرم ( امبد صباغ نو )



مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم

چنــد ساعت شده از زندگیــــم بی خبرم

این همه فاصله ، ده جاده و صد ریل قطار

بال پــرواز دلـــم کــــو که به سویت بپرم؟

از همان لحظه که تو رفتی و من ماندم و من

بین این قافیــه ها گــم شده و در به درم

تا نشستم غزلی تازه سرودم که مگر

این همه فاصله کوتـــاه شود در نظرم

بسته بسته کدئین خوردم و عاقل نشدم

پدر عشـــق بسوزد کـــه درآمد پدرم

بی تو دنیا به درک، بی تو جهنم به درک

کفــر مطلق شده ام دایره ای بی وَتَرم

من خدای غزل ناب نگاهت شده ام

از رگ گردن تــو من به تو نزدیک ترم

افشین چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 04:04 ق.ظ

خـــــــــــــــــدایـــــــا... ! ! !

مـــن که غـــصـه هایـــم را ســـــر وقـــــتـــ میــــخـــــــورم...

پـــــس چــــــرا خــــــــوب نمـــــیشــــــود

درد هـــــــــــــــــایــمـ ـ ـ ـ ــ !!!

افشین چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 04:05 ق.ظ

ما ز هر صاحبدلی یک رشته فن آموختیم، عشق از لیلی و صبر از کوهکن آموختیم، گریه از مرغ سحر، خودسوزی از پروانه ها، صد سرا ویرانه شد تا دوستی آموختیم.

آقای پریشان چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 06:27 ق.ظ

هنگامه خانوم میدونی حقوقی هستم من نذار به جرم دزدی حکم بدما از بس گفتی دزدیدم هرکی ندونه فک میکنه یه سه تا حبس ابد گردنته
+
ما تصمیم داریم چهارشنبه سوری کبریت بی خطر بیندازیم و خانواده نظاره کنند

یه وقت به 110 زنگ نزنیدهاااا خوبیت نداره نیست ک سابقه دارم

تازه برای جاهل جماعت افت داره حبس ندیده باشه داش


مواظب خودت و خانواده باش یهووویی آتیش نگیرین پسر

باور ایرانی چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 06:29 ق.ظ http://bavarirani.blogfa.com

پروردگارا
پناهم باش تا مظلوم روزگار نباشم !
رهایم نکن تا اسیر دست روزگار نگردم !
یاورم باش تا محتاج روزگار نباشم !
بال و پرم باش تا که مصلوب این روزگار نگردم !
همدمم باش تا که تنهای روزگار نباشم !
کنارم بمان تا که بی کس روزگار نگردم !
مهربانم بمان تا به دنبال روزگار نامهربان نباشم !
عاشقم بمان تا عاشق این روزگار پست و بی حیا نگردم !
و خدایم باش تا بنده این روزگار نباشم !

سلام
ببخش کامنت هات رو خوندم ولی وقت نشد که تایید کنم
چهارشنبه سوری هم سعی می کنم در کنار خانواده باشم
هر کاری اونا بخوان
انجام می دم
شما مراقب خودت باش یه موقع استعدادهاتون دود نشه بره هوا

سلام

خواهش

هم خودم مواظبم هم عباس کچلم با هم تصمیم میگیریم

پری وش چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 07:49 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

هنوز از این قشنگ تر هم هست
اونطوری که پرنده فروشیها میگن این نوع از طوطیها 42 رنگن

رنگ سبزشو که دیدم اونقد نازننننننننننننننن که نگوووووووووووووووو

خصوصا دخترش.... اینقد ناز میارنننننننننننننننننننننننننن و چشماشونم خیلی خوشکله بهتر بگم چشماشون سگ داره! بدجور آدمو جذب خودش میکنه

رنگین من پسره

خیلی خوشگل بود ووخیلی دوست دارم ولی الان اجازه ی نگهداری ندارم دکی میگه از حیوانها دور باش

دختر ها ک کلا نازن

پری وش چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 07:53 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

پدر عشق بسوزد که مرا رسوا کرد
پیش چشمان همه ، مشت دلم را وا کرد

شوری افتاده به هز ذره ام و می دانم
گوشه ی چشم تو این ولوله را برپا کرد

پری وش چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 07:56 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

هنگامه جون ، آهنگ وبم چجوریه؟

عالیه عیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد