شعر


من و تو قصه ی یک کهنه کتابیم . مگه نه؟
یه سوالیم ، یه سوال بی جوابیم . مگه نه؟


یه روزی قصه ی پرغصه ی ما تموم میشه 


آخرش نقطه ی پایان کتابیم . مگه نه؟


پشت هم موج بلا میشکنه و جلو میاد 


وای بر ما که رو آب مثل حبابیم . مگه نه؟


کی میگه ما با همیم ، ما که با هم جفت غمیم 


دو تا عکسیم و به زندون یه قابیم . مگه نه؟


ای خدا ابر محبت چرا بارون نداره 


آسمون خشکه و ما تشنه ی آبیم . مگه نه ؟


کار دنیا رو که چشمم دیده بود گفت به دلم 


ما دو تا پنجره ی رو به سرابیم . مگه نه . مگه نه ؟

 

اگه تا دامن خورشید خدا هم برسیم

آخر از بوسه خورشید کبابیم مگه نه؟





بیژن سمندر...عشقه والابوخودا

نظرات 147 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 02:03 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خودم ک خیلی خوشم اومد انتخابم خوب بود مگه نه

گندم شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام هنگامه جونیم.خوبی؟
اره سلیقه و انتخابت فوق العاده ست حرف نداره.
لاااااااایک ک ک ک

سلام عزیزگم

ممنون

امیر مورچه شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 09:16 ب.ظ http://13801390.blogfa.com

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد.

امیر عمه
مرسی
یواشتر پسر

پادشاه و ملکه یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 07:43 ق.ظ http://www.donyaye-hamsaran.blogfa.com/

با سلام و روز بخیر. شعر زیبائی بود. سپاسگذاریم.

سلام

ممنون

پایدار باشی

مهسا یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 10:18 ق.ظ

شعرش قشنگ بود فقط آیکون هایی ک همیشه میزاشتی کم داشتتا کلا شعر و خراب کنه

عه عه مهسا داشتیم

مهسا یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 10:19 ق.ظ

تنهایی همشه تاریکی نیست
کسی که از تنها میترسه در آخر تنها نیست
اون یا نفرتاش تنها میمونه

مهسا یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

چطور شد از این شاعر شعر گذاشتی

عباس کچلم انتخاب کرد شاعرش و خیلی هم خوب بید

مهسا یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 10:22 ق.ظ

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

و دلم بس تنگ است بیخیالی سپر هر درد است

انقدر میخندم باز هم میخندم تا غم از رو برود.

paradiso یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 02:13 ب.ظ

به بالشی که زیر سرمون می ذاریم می شه دروغ گفت ؟

چی بگیم ؟ بگیم خواب بودیم و خواب بد دیدیم ؟

خر که نیست ! بالشه ! می فهمه !

نه بالش جان ، دلم براش تنگ شده بود !

paradiso یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 02:15 ب.ظ

درخت دلتنگ تبر شد

وقتی پرنده ها سیم های برق را

به شاخه هایش ترجیح دادند

paradiso یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 02:16 ب.ظ

مجنون همیشه مرد نیست

گاهی مجنون دخترکی تنهاست که زمانی لیلی کسی بوده !

هومن یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 02:21 ب.ظ http://alban.blogfa.com

خدایا!
خورشید را به من قرض میدهی ؟
از تو که پنهان نیست
سرزمین خیالم سالهاست یخ بسته است...

عباس کچلم یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 04:05 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

اونوری آبی هستش برو حالش و ببر
شاعر معاصر و روشنفکر

جاااااااااااااانمی عباس کجل و مجبور کردم برام کامنت بزاره و خودمم آیکونهاشو زدم

afshin یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

دلم آیینه درد است نمی دانی تو
کلبه ام ساکت و سرد است نمی دانی تو
بی تو سرسبز ترین خاطره ها می دانند
فصلهایم همه زرد است نمی دانی تو
دیر سالی است که در دشت جنون چون مجنون
دل من بادیه گرد است نمی دانی تو
عاشقم کردی رفتی کنون با دل من
غم عشق تو چه کرده است نمی دانی تو
باز تکرار کنم مصرع آغازین را
دلم آیینه درد است نمی دانی تو

afshin یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

دلتنگی همیشه

از ندیدن نیست...

لحظه های بی خبری پر از دلتنگیست

afshin یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

از فرهاد تیشه به دست پرسیدند
هنوزم به شیرینت فکر میکنی؟؟؟؟؟
گفت:اهسته ای دوست لــیـــلـــــی خواب است......!!!

afshin یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:15 ب.ظ

حرف زیاد است........
اما گاهی نمیدانی چه بگویی......
گاهی باید رفت....
چیزی شبیه کم آوردن........

hamid یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

ﺩﺭﺩ ” ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﯾﺪ
ﻧﻪ ﮐﻪ ﻧﺸﻪ، ﺷﺎﯾﺪ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ
ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻣﯿﺮﺳﻦ ﮐﻪ، ﺑﻪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯿﺒﺮﻥ
ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ،
ﺑﻌﻀﯽ ﺑﻪ ﺳﺎﺧﺘﻦ،
ﺑﻌﻀﯿﺎ ﮐﺸﯿﺪﻥ،
ﺑﻌﻀﯽ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ
ﻭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺧﻮﻧﺪﻥ …
ﻫﻤﯿﻨﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺎﻟﺸﻮﻧﻮ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ،
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻥ “ﺧﻮﺑﻢ ” ، ” ﺧﻮﺑﯿﻢ ” …
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺧﻮﺑﻪ ﺧﻮﺑﻢ …
ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭﯾﺪ؟ …

hamid یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

نوشتـــــــه هـ ـایم
را مـی خوانیــــــ و
می گـــــویی چه
زیبــــــــــــــــــا....

راســـــــــــــــــــتی!!!

درد های آدم هـــــــا
زیـــــــــــــــبایی دارد؟

(اشکـآن)&بیتآ یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:23 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

آره دیگه خلاصه برررررررررررررررررگشتم

میشه بگی از کجا

(اشکـآن)&بیتآ یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:24 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

+ میدونم برا مزش میخواستی
خوبه! گفتی: خجالت با کدوم (د) نوشته میشه؟

(د) ی دسته دار فک کنم

(اشکـآن)&بیتآ یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:25 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

+خب جون عمه کوچیکس دیگه حرفی نمیمونه

خوشم میاد ک درک میکنی

(اشکـآن)&بیتآ یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 09:25 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

+ممنون

خواهشات

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:37 ق.ظ

نامه ای در جیبم
و گلی در مشتم
غصه ای دارم با نی لبکی
سرکوهی گر نیست
ته چاهی بدهید
تا برای دل خود بنوازم.
عشق جایش تنگ است...

تقدیم شما، شعر از استاد منزوی بود

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:40 ق.ظ

دل من بادیه گرد است نمی دانی تو
عاشقم کردی رفتی کنون با دل من
غم عشق تو چه کرده است نمی دانی تو
باز تکرار کنم مصرع آغازین را

دلم آیینه درد است نمی دانی تو

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:41 ق.ظ

عه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عباس کچلم نظر گذاشته اونم با اجبار

بههههله اونم ................. هیچی

نمیدونی چکارش کردم

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:42 ق.ظ

دل را بد نام نکنیم ....


آنچه بعضی ها دارند کاروانسراست....

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:43 ق.ظ

به ثانیه ها گوش می کنم و چشمهایم را

می بندم

چقدر خسته ام

چقدر دلم می خواهد همینجا بین عبور و مرور

ماشین ها دراز بکشم

و دنیا را به ایستادن وا دارم

چقدر دلم می خواهد بروم بالاترین جای شهر

بایستم

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:44 ق.ظ

یک روز
فردی قدم به زندگیتان خواهد گذاشت
و شما را متوجه خواهد کرد
که چرا هرگز با
هیچ کس دیگری دوام نیاوردید

ابوالفضل دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:45 ق.ظ

کاش مجنون دست لیلی می گرفت



تا که لیلی در پی صحرا نبود

کاش فرهاد قطره ای احساس داشت



تا که شیرین این چنین رسوا نبود

ابوالفضل دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:46 ق.ظ

واســه زنـده مـونــدنــ و زنـدگــی کــردن فـقـط بــه نـفـس خــودت نـیـاز نــداری...
بــاس یــکـی بـاشــه کـنـارت...
کــه هـم نـفـسـت شــه.....تـا نـفـس کـم نـیـاری...
امـا ای کــــاش کـه نــفــســی بــاشـــه....

iman دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:47 ق.ظ http://game-android.ir

خیلی ممنون عید شمام مبارک ایشالله سالی توام با شادی داشته باشی به همراه خانوادت

ممنون

همچنین به شما

ابوالفضل دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:47 ق.ظ

دیدی ای دل دوستی ها بی بهاست
کمترین چیزی که می یابی ،وفاست

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

هزار گل تقدیم به آیینه ی شکسته یی که

لبخند تو را هزار بار تکرار میکند

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:50 ق.ظ

غم از چشم قشنگت دور باشد

دلت غرق شادی شور باشد

نبینی روزگار بد ای بهتر از جان

الهی دشمنت در گور باشد

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:51 ق.ظ

رسم این شهر غریب است بیا برگردیم
قصد این قوم فریب است بیا برگردیم
یک نفر بود که ما دل به نگاهش دادیم
خنده اش سرد و عجیب است بیا برگردیم
عشق بازیچه شهر است ولی در ده ما
دفتر عشق سفید است بیا برگردیم

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:52 ق.ظ

آزادی تنها واژه زیبایی است که حتی حاضر نیست

حروفش بهم وابسته باشد

تنها راه رسیدن به آزادی رهایی از وابسته بودن است....

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:54 ق.ظ

دیدی ای دل عاقبت زخمت زدند

گفته بودم مردم اینجا بدند دیدی ای دل ساقه ی جانت شکست

آن عزیزت عهدو پیمانت شکست

دیدی ای دل در جهان یک یار نیست

هیچ کس در زندگی غمخوار نیست

دیدی ای دل حرف من بیجا نبود

از برای عشق اینجا جا نبود

نو بهار عمر را دیدی چه شد؟

زندگی را هیچ فهمیدی چه شد؟

دیدی ای دل دوستی ها بی بهاست

کمترین چیزی که می یابی ،وفاست

ای دل اینجا باید از خود گم شوی

عاقبت هم رنگ این مردم شوی.

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

می نویــسم تا بدانی:
هر چه داغ ها کهنه تر
شود دیر تر از یـــــــاد
خواهـــــد رفــــــــــت !
می نویسم تا بدانــــی
....... کــــــــــــــــــــه:
بــاران ابـــرم زود گزرنـد
............. و ...........
باران چشــــم عاشــق
ماندگـــــــــــــــــــارتر !
می نویسم تا بدانی که:
رد پای فانی و رد عشق
سوزنده تر از هر اتش !
می نویسم تا بدانی که:
اسم ها تکراری ولـــــــی
یادشان همواره قشنگ !
می نویسم تا بدانی که:
دوستـــــــــــــــــــت دارم
و یادت ماندگار تر از هرچه
در یادم خواهد مانـــــد !
می نویســـــــــــــــــــــم:
به امید دیــــــــــــــــــــدار
.............. و .............
اگر دلتنگ منــــــــــــــــی
یک به یک فاصله ها را بردار !

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:56 ق.ظ

می دونی چرا با ازدواج دین آدمها کامل میشه ؟چون تا قبل از ازدواج فکر می کنند دنیا بهشته!اما بعدش به جهنم اعتقاد پیدا می کنند.

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:57 ق.ظ

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی

عهد نا بستن از آن به، که ببندی و نپایی

دوستان منع کنندم که چرا دل به تو بستم

باید از اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی؟

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 12:59 ق.ظ

از قضا روزی اگر حاکم این شهر شدم

خون صد شیخ به یک مست فدا خواهم کرد

ترک تسبیح ودعا خواهم کرد

وسط کعبه دو میخانه بنا خواهم کرد

تا نگویند که مستان زخدا بی خبرند

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:00 ق.ظ

اینها را از خودت ربودم دیدی چکار کردم دزد به دزد بخوره میشه شاه دزد

درست نخونده بودم ...

گفتم چقدر آشناست...

دزد به دزد بخوره زمین لرزه میشه

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:02 ق.ظ

فعلا باید برم بااااااااااااااااااای

باااااااااااااااااااااااااااااای

یعنی صبج بخیر

هومن دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:07 ق.ظ http://alban.blogfa.com

سلام هینگامه

انگاری واقعنی آنلاینی

سلام هومنی

مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:09 ق.ظ

هر که گفته فــــــراموش می شود!

دروغ گفته است!

بهانه آورده است!

تا شاید خودش را دلداری دهد!

فـــــــراموش نمی شود!

تا ابـــــد مــــی ماند!

قصه دلدادگی و عاشقی!

حتی اگر متنفر شوی!

بِبُری!

دور شوی!

سایه اش را با تیر بزنــــی!

بــــاز هم هست!

یـــک جـــایـــی تـــو را پرت مـی کند

به تمـــامِ خـــــاطــــــراتِ خـــوب

هومن دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:12 ق.ظ http://alban.blogfa.com

قصه ی خوابیدن وجدان‌ها

روی خوابیدن اصحاب کهف را هم

سفیـــد کرده است!

خدایا آیه ای هم برای اینها نازل کن!

هومن دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:13 ق.ظ http://alban.blogfa.com

بله که هستم آنلاینم اون لاینم این لایم

بالاخره کدوم لایی

هومن دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:19 ق.ظ http://alban.blogfa.com

وای چ کار سختی ایسته کن الان وفرستم بلات

مممممممنوووووووووون میدونم سخته ولی چاره ای نیست

هومن دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:20 ق.ظ http://alban.blogfa.com

ین روزها در مـــــــ ـــــن خدایی میکنــد …


چیزی شبیه تــــــ ـــــــــو …


گاهی تـــــ ــــــــ ـــــو…..


گاهی یـــــــــ ــــــــاد تو…..


گاهی هم غـــــ ـــــــ ــــم تو….


آخر این “تو” کار مـــ ـــــــــ ــــــــرا تمام میکند…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد