شعر از جواد منفرد ربوده شده از احمد آقا

گروه سرگرمی ROZANEH

توی شیرینی،تو اول، قند دوم می شود

 

مزه ی سوهان اعلا پیش تو گم می شود

 

بین قطاب و گز ونقل محلی ساده است

 

حدس اینکه طعم لبهای تو چندم می شود

 

روزها رد می شود،چشمت شرابی کهنه تر

 

پلک هایت کم کَمَک تبدیل به خُم می شود

 

هرکجا ساکن شوی در نقشه مانند شمال

 

جمعیت آنجا گرفتار تراکم می شود

 

چشم بسته، هر کسی بویت کند توی سرش

 

باغهای پُرگُلِ قمصر تجسم می شود

 

ماه را جای تو می گیرم نمی دانم چرا

 

اینقدر این روزها سوء تفاهم می شود

 

دود کن اسپند را، چشم حسود از دیدنت

 

شورِ شور، اصلاً دو تا دریاچه قم می شود

 

وقت شرعی، لطف کن از پیشِ مسجد رد نشو

 

موجباتِ سستیِ ایمان مردم می شود

 

وسوسه یعنی تو! شالیزار هم یعنی بهشت

 

بیخودی آدم دچارِ سیب وگندم می شود

.........................................................................................................


عجب شعر شیرینی از وبلاگ شاعرانه با عشق ..احمد آقا ربودم

 

نظرات 96 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 01:25 ق.ظ

اوخ اوخ مامانم اینا وااااااااااااااای چقدر تعریف و تمجید برم عباس کچلم و بیارم بلکه یه ذره فقط ی ذره یاد بگیر

الان دیگه دارم آتیشی میشم از دست این شاعر

هنگامه شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

ببین از من گفتن بود این شاعر دیابتی میشه از بس ک این یارش شیرینه بهش بگو وللللش کن مریض میشی

هنگامه شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

این دوتا کامنت و من برای احمد آقا نوشته بودم حالا دیدید من چقدررررررررررررررررررر با احساسم ب همین شدتی ک دارم میگم جووون عمه کوچیکه

شادی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 01:42 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام خواهر جون
خسته نباشی عزیزم
فکر کردم رفتی
من که تازه قم بودم
اما خیلی دلم میخواد ببینمت خیلــــــــــــی

سلام شادی جووونم نه خواهری داشتم شعر میربودم و مشغول دزدی بودم شرمنده هی اومدم ولی نبودی

شادی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 01:47 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

وَوووووووووو عجب شعـــــــــــری
دست مریزاد خواهری با این ربایشت
شاهکار بود
خیلی قشنگ بود
هم قشنگ هم اووووم خوشمزه
وهم
از همه مهمتر
اگه گفتی؟؟؟

ممنون خواهری فدات مدات بووووووس

اینا بخاطر خودت بود ن تعریفت والابوخودا

سووووووووووووووووت نبفهمم

افشین شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 09:18 ق.ظ

قبول نیست هنگامه من میخواستم اول بشم

الانم اولی ولی بعد از چندتا

افشین شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 09:23 ق.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com

تازگیها پیشرفت کردی هم شعرش و مدزدی هم کامنتاش و

بعهله ماییم میتونیم والابوخودا

افشین شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 09:25 ق.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com

این شعر معرف شاعر نمیدونم کیه را شنیدی ک میگه

تو خودت قند و نباتی شکلاتی شکلاتی

من شکلات

اونم خودتی

مرتضی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.titish93.blogfa.com

بوسه هایی که سهم من است...
گرمی آغوشت...
دستانت...
نگاهت...
و...
همه و همه...
حرامش باد...
حرام...
................

الهـــــــی ؛ رازدل باتوچه گویم که تو خود راز دلی

+

برات پیامک فرستادم ..

خوندم خواهری امروز کارگر داشتم والابوخودا نتونستم ک جواب تو بدم شرمنده

این شعر و چند بار تو جواب بعضی از شعرها و کامنتها نوشتم

شعر قشنگیه و دوسش دارم ...

بله زهرایی من خیلی قشنگه بووووووووووووووس

مصطفی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 01:27 ب.ظ

سلاام هینگامه خوبی؟

سلام مصطفی همشهری الان کاملا مشهوده چقدر ذوقیدم

مصطفی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 01:31 ب.ظ

راستی الان تو این شعره هست " دریاچه قم " . ولی بی معرفتا الان چند وقته تو نقشه جدید دریاچه نمک قم بردن دادن به آران و بیدگل شده دریاچه نمک آران و بیدگل

شمشیرو در بیار خب بریم دعوا

خاک بر سرشون

میخوایی شمشیر جومونگ و ازش بگیرم

نینا شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام.........وب زیبایی داری......
شعرهاهم خیلی قشنگن...........
به وب منم سری بزن:آپم
ninaiyorara.blogfa.com
و
orara.blogfa.com

شاعرتنها شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 06:53 ب.ظ http://solashiraz92.blogfa.com

والا نه تنها تو قم تکی بلکه تو همه ایران تکی هنگامه جون
دوستای وبلاگی دیگه بیان ازهنگامه محبت یادبگیرن
بین همه ی دوستام تا امروزهنگامه اول وتک هست نوشتم بخونن یادبگیرن
دردت به جون همه ی دوستای پفیوز

احمد آقا ممنون از تعریفتون

یعنی مرسی شدید شدید هنگامه ای

(پفیوز)

شاعرتنها شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 06:54 ب.ظ http://solashiraz92.blogfa.com

این مهربونی ومحبتت بی نظیره من آدمای خاص وخیلی مهربون را خیلی دوست دارم

وووووووووووای تو رو خدا بیا جلوی عباس کچلم تعریف کن ازم ....ی لحظه صبر کن برم بیارمش

NAHID شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 07:05 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

هنوز هم فراموشت نـکرده ام بـا این که فراموش شده ام ،

هنوز هم صدایت را می شنوم بـا اینکه صــدایم نـکرده ای ،

هنوز هم همه جا می بینمت با اینکه به دیدنم نیامده ای ،

هنوز هم با عشـق تو پا برجـام بـا اینکه خـودت را زیــر پای عــشق دیــگری شــکسـته ای ،

هنوز هم همان طور مقدس دوست دارم با اینکه زندگی خود را داری به تباهی می کشانی ،

هنوز هم چشمانی به اشتیاق نگاهت منتظرند با اینکه چشم برچشم دیگری دوخته ای ،

هنوز هم دلواپس دلنگرانی های توام با اینکه از همه آدمها بریده ای

★ نــاهــیـــــد ★

NAHID شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 07:16 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

دلم خوش نیست . . .
غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی . . . !

NAHID شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 07:23 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

بی پناهی یعنی
زیر آوار کسی بمانی
که
قرار بود
تکیه گاهت باشد…

NAHID شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 07:42 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

یادم آمد که در این خلوت دل،یک سبد عشق به تو هدیه کنم / لحظه ای تنگ شد این قلب حقیر،خواستم یاد تو را زنده کنم

NAHID شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 07:53 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

یادم آمد که در این خلوت دل،یک سبد عشق به تو هدیه کنم / لحظه ای تنگ شد این قلب حقیر،خواستم یاد تو را زنده کنم

NAHID شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 07:55 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

دست هایت تکیه گاهم بود و نیست / عشق تو پشت و پناهم بود و نیست / حیف آن وقتی که عاشق شد دلم / چیز سبزی در نگاهم بود و نیست / عشق ، این سرمایه ی بازار دل / آب این روی سیاهم بود و نیست / یاد آن ایام مشتاقی بخیر / عاشقی تنها گناهم بود و نیست

NAHID شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 08:53 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

دست هایت تکیه گاهم بود و نیست / عشق تو پشت و پناهم بود و نیست / حیف آن وقتی که عاشق شد دلم / چیز سبزی در نگاهم بود و نیست / عشق ، این سرمایه ی بازار دل / آب این روی سیاهم بود و نیست / یاد آن ایام مشتاقی بخیر / عاشقی تنها گناهم بود و نیست

NAHID شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 08:54 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

ﻣـــﺎ ﻫــﻤــــﻪ " ﻣـﻌــــــــﺘــﺎﺩ " ﻫـﻤـﯿــــﻢ ، ﺧــــــﯿـﺎﻝ ﻣـــﯽ ﮐـﻨـــــــﯿـﻢ " ﻋــــــــــﺎﺷــﻘــــــــﯿـﻢ " . . . ! ! !

حمید رضا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 10:48 ق.ظ

تو شیرینی ..تو اول قند، دوم می شود

حمید رضا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 10:48 ق.ظ

همیشه برو از احمد آقا شعر بدزد

بااووووشه حتما

ملیکا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 10:49 ق.ظ

به به شعر ربوده شده با کامنت

راشین یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:04 ق.ظ http://hadis-entezar.blogfa.com

اپمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اووووووووومدم

راشین یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 12:21 ب.ظ

میسییییییییییییییییییییییییییییییییییی نظر لطفته عزیز دلم
بوووووووووووووووووووووووووووس

خواهش

علی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 05:07 ب.ظ

خیلی شیرینه این شعرش

قند و نباته

علی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 05:08 ب.ظ

منم قند شیرین تر میخوام

مامانش یکی براش بخر از اون شیریناش

علی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 05:11 ب.ظ

به مامانم نگو الان مردم از خجالت

شما پسرها و خجالت والابوخودا

علی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 05:16 ب.ظ

حالا خجالت خجالت ک نهههههههههه ولی یکمم و کشیدم

منم میگم

شرمنده علی خان من باید برم با عباس کچلم خرید عاخه فردا بازم مهمون دارم بااااااااای تا بعد

علی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 05:25 ب.ظ

بای ایشالا درست حسابی جیب مبارکشون و خالی کن

ایشالا کرذم

احساس می کنم از وقتی دیدمت
دنیام پر شده از عشق و اضطراب
با چشم روشنت خورشید رو ساده کن
از نیمه های شب به زندگیم بتاب
من عاشقت شدم ، درکم کن و بفهم
تو بغض و انتظار سر به سرم نذار

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:46 ب.ظ

من بستنی












ببین من چقدر با اینا متفاوتمنگفتم شیرینی

بله شما خیلی متفاوتی والابوخودا

منم

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:47 ب.ظ

امتحانا شروع شده عین خرررررررررر میخونم ولی اندازه ی یک گاو بلد نشدم

دوتا دیگه حیووون و نام میبردی بد نبود هاااا

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:49 ب.ظ

دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه ..

خوشحال شدم شنیدم..

پسر: ممنون ، انشالله قسمت شما..

دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟

پسر: چی می خوای؟

دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟

پسر: چرا؟

میخوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟

دختر: نه.. !!

آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن..

می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...!

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:49 ب.ظ

פֿבآیـــــــــآ ....

مے פֿواهمـــــــــ اعتــــــــراف ڪُــــــنَـҐ !

בیگـــر نمے توآنــــَمـــ؛

פֿωتـــہ اَمـــــــــ ....

مــَטּ اَمآنتـــــــــ בآر خوبے نیـωـتـҐ ،

"مًـــــرآ" از مـטּ بگیر ....

مآلہ פֿوבتـــــــ !

مــَטּ نمے تــًوانــَم نگهشــ בار

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:50 ب.ظ

نمــے دانـَم چــــرا ؟!

ایـטּ روزهــــا

در جـَــواب هـَــر ڪہ از حـــالَم مــے پُرسَــــد

تـــا مـے گویــَــم ... " خوبـــَـــــم "

چشمـــــانَم

خیــس مـے شَـــــود ... !

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:51 ب.ظ

قبل ترها....

وقتی هنوز تونیامده بودی!

عاشقانه های هرکس را که میخواندم....به سادگیش میخندیدم....

حالا خودم گریه میکنم.....

وبرایت عاشقانه مینویسم

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:52 ب.ظ

........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
•●♥♥●•

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:53 ب.ظ

اشتباه من این بود...
هر جا رنجیدم لبخند زدم...
نامردها فکر کردند درد ندارد
سنگین تر زدند ضربه ها را...

مهسا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:54 ب.ظ

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید

واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد

دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید

نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

تا برایت پیام شادباشی بنویسم:

ابوالفضل یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:55 ب.ظ

شعری ک ربودیی خیلی زیبا بود


پایدار باشی

تشکرات

ابوالفضل یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:56 ب.ظ

خدایا مارو به جبر هم که شده سر به زیر کن
خیری ندیدیم از این اختیارها...

بیتا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:57 ب.ظ

مشکل از جایی شروع میشه که …
دلتنگ کسی باشی که نیست،
حوصله کسی رو نداشته باشی که هست …

بیتا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:58 ب.ظ

مشکل از جایی شروع میشه که …
دلتنگ کسی باشی که نیست،
حوصله کسی رو نداشته باشی که هست …

بیتا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 07:59 ب.ظ

ب قول خودت عجب شعر شیرینی انتخاب کردی

مچکرات هنگامه ای

شادی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 09:20 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

هم شمال داره هم قم این شعر احمد آقا

میبینی خواهری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد