شعر

برای اینکه پا تا سر، بگیرم باز بویت را

 

به خود پیچیده ام محکم، تمام شب پتویت را

 

اگرچه جای تو خالیست اما در هوای تو

 

به جای تو درآغوشم گرفتم آرزویت را

 

نمی خواهم خرافاتی شوم ،طاقت نمی آرم

 

بسوزانم برای دیدن تو، تار مویت را!

 

خدا داند به پایِ قافیه...هرگز! چه می دانم

 

هوس کردم ببوسم بارها زیر گلویت را!

 

تو را در خواب می بینم که با من...، آه می ترسم!

 

مبادا حرف بیجایی...! مبادا آبرویت را...!


..................................


اینم ربوده شده از وبلاگ شاعرانه با عشق

نظرات 143 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

این شعر ربوده شده اتم خیلی قشنگه

این لبخند و نیشخندت یعهنی چه؟

سحر یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:50 ب.ظ http://rooya922.blogfa.com

سلام نام وبلاگم روگذاشتم جاده ی احساس بااین نام مرالینک کنید
مرسی

سلام

باشه درستش میکنم عیزم

آقای پریشان یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 02:25 ب.ظ

شعری خیلی زیبا بود من که لذت بردم ...

ممنون آقا حسام

یونس یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://spiro.blogsky.com

سلام هنگامه خاله...درسته وبمو آپ نمیکنم.. و اینترنت نمیام ولی همیشه یادتون هستم..و دلم براتون تنگ شده بود
هرجا باشی خدا نگهدار شما و خونوادتون باشه
با آرزوی بهترین ها

سلام یونس خاله

منم همیشه ب یادتم یونس خانوالابوخودا با این ک میدونم آپ نمیکنی هر چند وقت ی مرتبه برات کامنت میزارم

برای شما بهترینا را آرزو دارم

mehrab یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.mehrabkamali.blogsky.com

salam
webloge ghashangi darid
movafagh bashid

سلام

مچکرات شدید

مهتا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 06:18 ب.ظ http:// mahta70. blogfa. com

هیچ وقت
از اومدن کسی تو زندگیتون ذوق
مرگ نشین
تا وقتی که رفت و تنهاتون گذاشت از دوریش
دق مرگ نشین

مهتا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 06:19 ب.ظ http:// mahta70. blogfa. com

بووووووس

ممنون بووووووووووسم کردی

سلام وبلاگ خوبی
به منم سر بزن

سلام

مچکرات

حتما

اطلس یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 08:23 ب.ظ http://aisilla.blogfa.com


سلــــــــــام بر تو ای دوست خوبم
کامنت دونی پست جدیدمون بی صبرانه منتظر شماس
خبرای خوبی در راهه!!!(پیاز داغشو زیاد میکنم)
به پیشنهادمون هم بسیار توجه کنید

سلام دوست من

حتما اگه جایزه باشه ک بهتره والابوخودا

میشه کبابش و زیاد بکنی

کردم توجه

NAHID یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 09:57 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

ﺩﻟﻢ ﮐﻪ ﺗﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﯾﮏ ﺩﻝ ﺳﯿﺮ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﮐﻨﻢ
ﯾﮏ ﺑﻐﺾ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻢ
ﯾﮏ ﭼﺸﻢ ﭘﺮ ﺍﺷﮏ ﺑﺮﯾﺰﻡ
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯾﮏ ﻗﻬﺮ ﻭ ﺁﺷﺘﯽ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ
ﻭ ﯾﮏ ﻋﻤﺮ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻭ ﺑﮕﻮﯾﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

NAHID یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 10:08 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

ﺩﻟﻢ ﮐﻪ ﺗﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﯾﮏ ﺩﻝ ﺳﯿﺮ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﮐﻨﻢ
ﯾﮏ ﺑﻐﺾ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻢ
ﯾﮏ ﭼﺸﻢ ﭘﺮ ﺍﺷﮏ ﺑﺮﯾﺰﻡ
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯾﮏ ﻗﻬﺮ ﻭ ﺁﺷﺘﯽ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ
ﻭ ﯾﮏ ﻋﻤﺮ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻭ ﺑﮕﻮﯾﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

NAHID یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 10:45 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

نامه فریدون فرخزاد به یک فاحشه *************************
اندیشیدن به تو رسم، و گفتن از تو ننگ است! اما میخواهم برایت بنویسم شنیده ام، تن می فروشی، برای لقمه نان! … چه گناه کبیره ای…! میدانم که میدانی همه ترا پلید می دانند، من هم مانند همه ام راستی روسپی! از خودت پرسیدی چرا اگر درسرزمین من و تو، زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند !! اما اگر همان زن کلیه اش را بفروشد تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزادشود این »ایثار« است ! مگر هردواز یک تن نیست؟ مگر هر دو جسم فروشی نیست؟ تن در برابر نان ننگ است… بفروش ! تنت را حراج کن… من در دیارم کسانی را دیدم که دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیایشان شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی نه از دین . شنیده ام روزه میگیری، غسل میکنی، نماز میخوانی، چهارشنبه ها نذر حرم امامزاده صالح داری، رمضان بعد از افطار کار میکنی، محرم تعطیلی. من از آن میترسم که روزی باظاهری عالمانه، جمعه بازار دین خدا را براه کنم، زهد را بساط کنم، غسل هم نکنم، چهارشنبه هم به حرم امامزاده صالح نروم، پیش از افطار و پس از افطار مشغول باشم، محرم هم تعطیل نکنم! فاحشه !!!
دعایم کن . . .

NAHID یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 10:47 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

اگه از بچگی بجای مرد که گریه نمیکنه میگفتن مرد که نامردی نمیکنه خیلی دنیای بهتری داشتیم ! ! !

NAHID یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 10:49 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

در هر جغرافیایی که باشم جهت ها تفاوتی ندارند تمام دامنه های دلم، رو به سمت “خنده های” توست
.
.
.
.
مادر ...

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

هی برو از احمد آقا شعر بدزد ببخشید بربا تا احمد آقا در خونه شو قفل کنه ببینم اون وقت چجوری میدزدی

قفل نمیکنه من میدونم تازه خودش گفته صاحب اختیارم

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 12:23 ق.ظ

دلت میاد مرد ب این خوبی و اذیت کنی

ن بوخوا ...

چ اذیتی ی شعر ربودم اونم مال تو در واقع تو اذیت نمودی

مجتبی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 02:50 ق.ظ

آدمها آنقدر زود عوض می شوند …
آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی
و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است …

مجتبی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 02:51 ق.ظ

شعر ربوه شده ات مث همیشه زیبا بود

مچکرات هنگامه ای

ملیکا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 02:53 ق.ظ http://arashphotoshop.persianblog.ir

دستـــــ بــﮧ دامن خـــــدا که می شــــوم ؛...

چیزی آهســـــتــﮧ درون من بــﮧ صــــدا می آید

کــﮧ ؛...

نتــــــرس !!! …

از باخــــتن تـ ـ ـا ســـــاختن دوبــ ـ ـــارهــ فاصـــــلـﮧ ای نیستــــ

ملیکا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 02:54 ق.ظ http://arashphotoshop.persianblog.ir

کلاسهامون تموم شده نمیخوای بهم سر بزنی

جشن و سرور داریم ما خبرهای خوب داریم ما

ملیکا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 02:55 ق.ظ http://arashphotoshop.persianblog.ir

من و تو "خیلی کارها به دنیا بدهکاریم...!
مثل یک عکس دو نفره...
یا چرخ زدن بی دلیل در خیابان...
یا بستنی خوردن در یک روز برفی...!
حتی....
چاپ کردن عکس دو نفره...
مریض شدن و گلودرد به خاطر بستنی روز برفی...!
بیبن...!
من و تو خیلی کار داریم...
من و تو حتی آشناییمان را به دنیا بدهکاریم...

ملیکا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 02:56 ق.ظ http://arashphotoshop.persianblog.ir

دلتنگیهایم را زیر دوش حمام میبرم
بغضم را میان شرشر آب داغ میترکانم
تا همه فکر کنند قرمزی چشمانم از دم کردن حمام است

ابوالفضل دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 02:58 ق.ظ

عشق ورزیدن زمانی است که دیگر هیچ بهانه ای برای تنفر نداشته باشی.

ابوالفضل دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 02:59 ق.ظ

مى خواهم
گره بخورم در تو !
آنقدر سخت که با دندان بازم کنى

ابوالفضل دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:01 ق.ظ

گفتم: خدایا یه سوال بپرسم؟
گفت : بپرس
گفتم چرا هر موقع من شادم همه با من می خندند
اما وقتی غمگینم کسی با من گریه نمی کند؟
گفت خنده را برای جمع آوری دوست
و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:02 ق.ظ

در رفاقت رسم ما جان دادن است
هر قدم را صد قدم پس دادن است
هرکه بر ما تب کند جان میدهیم
ناز او را هرچه باشد میخریم . . .

علیرضا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:08 ق.ظ

نَتَرس بیـــــآ...

اینجـــا تاریکــــــٌ نیستــــ...

اینجـــآ جاییستـــ رویایی مخصوص تــو...

پشیمآن نمیشوی...

بدون ترس در آن قدم بُگذآر...

فقطــ کمی تَرَکــــــٌ دارد...

اینجـــآ قلبِـــــ من اَستــــ...

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:11 ق.ظ

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██

چ خانوم با کلاسی

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:13 ق.ظ

ببین چه با ادب و با کلاس برات گل آوردم

اووووووووووووووووه یس

علیرضا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:14 ق.ظ

وقتی دلت خسته شــد ،

دیگر خنده معنایی ندارد ...

فـقـط می خندی تا دیگران ،

غم آشیانه کرده در چشمانت را نـبـیـنـنـد !

وقتی دلت خسته شــد ،

دیگر حتی اشکهای شبانه هـم آرامت نمی کنند ...

فـقـط گریه می کنی چون به گریه کردن عادت کرده ای !

وقتی دلت خسته شــد ،

دیگر هیچ چیز آرامت نمی کند به جز دل بریدن و رفتن...

علیرضا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:14 ق.ظ

بـلافـاصـله پـس از مـرگـم … مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد؛ دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه… دیــــر بیــاینـــــد…

علیرضا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:15 ق.ظ

عشق چون بیفشرد پا بر نمط کبریا
در دم اول برد هستی مارا زما

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:17 ق.ظ

سیگار فروش گوشه ی خیابان هم فهمید...
و تو هنوز نمیدانی
من دود میشوم
و این سیگار ها
بهانه اند!!!!

..................

هنگامه ببین دودی شدم از دستت

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:19 ق.ظ

سیگار فروش گوشه ی خیابان هم فهمید...
و تو هنوز نمیدانی
من دود میشوم
و این سیگار ها
بهانه اند!!!!

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:20 ق.ظ

پیــــــاز هم که خرد میکنی برایش اشـــک میریزی
از پیاز هم کمتر بودم مرا خرد کردی و خندیدی...!!!!

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:21 ق.ظ

لحظه ها با دلواپسیها می گذرد بی آنکه
آنسوی خاطره به خاطره هایمان بی اندیشد (رهگذر)

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:22 ق.ظ

هوای تو
از دود سیگارم هم مضر تر است…
دود سیگار به سرفه‌ام می‌اندازد...
هوای تو به گریه ام !!!

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:23 ق.ظ

ین روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

مهسا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:24 ق.ظ

یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید
راست میگه یا دروغ …
اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا
که با چشمشونم دروغ میگن ..

علی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:25 ق.ظ

خُــدایـآ اِِیــن “قِسمَــت” رو کـُجـآ فـِـرستآدیـ

کِــه هـَر وَقــت نــوبــتِ مَـــن مِــیشـه ، میـگَـن “نـِیستــ” ؟؟!

اپمممممممممممممم

میام

علی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:29 ق.ظ

می پرسی:بیداری؟



آری بی "دار"م



چراکه اگر"دار"داشتم



یا قالی زندگیم راخودم می بافتم



یا زندگیم را



به "دار"می آویختم



وخلاص!



پس؟!



بی"دار"بی"دار"م؟

علی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:33 ق.ظ

به شانه ام زدی

تا برگشتم

رفته بودی!

بی انصاف،به یاد آوردن تنهایی ام

شوخی

قشنگی نبود!

علی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:34 ق.ظ

نگـــــــران نباش

" حــــال مـــن خـــــــوب اســت "

بــزرگ شـــده ام

دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم

آمـوختــه ام

که این فـــاصــله ی کوتـــاه بین لبخند و اشک

نامش " زندگیست "

آمــوختــه ام

که دیگــر دلم برای " نبــودنـت " تنگ نشــــود

راســــــتی

دروغ گـــــفتن را نیــــــــز

خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام ...!

" حــــال مـــن خـــــــوب اســت "

خــــــوبِ خــــوبِ خوب

حال من خوب است اما تو باور نکن!

علی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:36 ق.ظ

آدم باید یکیو داشته باشه که ساعت ۳نصفه شب بهش اس ام اس بده :دلم گرفته

اونم جوابش این

باشه :خفه شو بگیر بخواب!

والا، ۳نصفه شبه شوخی که نیست

علی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:40 ق.ظ

بخند...

بلند بخند!!!

بی دلیل بخند!!

بگذار بگویند دیوانه ایم!

بخند به عاقلانی که بی دلیل غمگینند...!!

علی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 03:46 ق.ظ

یادت نره بیایی

اوووووووووومدم

اشکآن)&بیتآ دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 09:43 ق.ظ http://ashbit.blogfa.com

تو ک اصن ادب از سرو روت میباره

پس چی خیلی هم مودبم بهتر از توام والابوخودا

اشکآن)&بیتآ دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 09:44 ق.ظ http://ashbit.blogfa.com

اره دیگه اونقدیم ک فک کردی خوشحال شدی من در حال مرگم حالم بد نیس...

عه خو بمیر راحت بشیم هی لفتش میدی

اشکآن)&بیتآ دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 09:48 ق.ظ http://ashbit.blogfa.com

قشنگ بود شعر زیبایی بود

البت کار های ربودنی شمام قشنگه

بله جناب ممنون از تعریفتون

شورش دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام .مرسی که سر می زنی

سلام

این الان فحش بود یعنی عاخه من ک نیومدم والابوخودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد