ستاره

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


از بس ستاره رو صدا کردیم یا چیزی ازش درخواست کردیم نمیشنید ..


هیچی دیگه بردیمش شنوایی سنجی ....


عاقای دکی گفت هیچ مشکلی نداره خیالتون تخت فقط نمیخواد بشنوه ..


وقتی اومدیم خونه باز هر چی صداش کردیم نمیشنید


پدرش براش جایزه خرید تا بشنوه حالا همه دعا کنید ک موثر قرار بگیره 


آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین


شما نمیدونید چرا آیکون پستم کار نمیکنه..گریه ی شدید هنگامه ای 


عاخه پست بدون آیکون مزه نداره

دنباله ی شعر


نفس هایم به سختی می کند همراهیِ جانم

 

دگر از من نمانده لحظه هایی رو به پایانم

 

تمام جسم من بیمار و روحم در تلاطم ها

 

کسی هرگز نمی فهمد چنین احوالِ ویرانم

 

ملول وخسته و درمانده از تکرارِ بی حاصل

 

خدایا این عدالت نیست زینسان من پریشانم

 

شکایت ها به کی گویم؟به دامان که رو آرم؟

 

دلی پرغصه دارم حیف یاری نیست مهمانم

 

من آن بلبل که روزی غرق ناز ونعمتِ گلها

 

که باور می کند اندوهِ نازیبایِ هجرانم؟

 

من آن سلطان مغروری که روزی همنشینِ یار

 

به جنگی نابرابر شد اسیر دردِ زندانم

 

ز بویِ عطرت ای آرامش دلها شدم سرمست

 

فراموشم شده دنیا و دین وعقل وایمانم

 

از آن رو شکوه ها دارم که سهمم از تو ویرانیست

 

نمی خواهم تو را ای غم ،چه می خواهی تو از جانم؟




این احمد عاقا انگار با طرف دعواش شده 

همگی دعا کنید آشتی کنن تا شعر دوباره عاشقونه بشه والابوخودا