شعر ربوده شده

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

دید مجنون را یکی صحرا نورد

در میان بادیه بنشسته فرد

ساخته بر ریگ ز انگشتان قلم

می زند حرفی به دست خود رقم

گفت ای مفتون شیدا چیست این؟

می نویسی نامه سوی کیست این؟

هر چه خواهی در سوادش رنج برد

تیغ صرصر خواهدش حالی سترد

تا به کی بر لوح ریگ باقی ماندنش

تا کس دیگر پس از تو خواندش

گفت شرح حسن لیلی میکنم

خاطر خود را تسلی می کنم

می نویسم نامش اول وز قفا

می نگارم نامه عشق و وفا

نیست جز نامی از او در دست من

زان بلندی یافت قدر پست من

نا چشیده جرعه ای از جام او

عشق بازی میکنم با نام او

 تاتا بازم ربودم عزیزم

نظرات 91 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

به به چه چه تاتا چ شعری ربودم

تاتا

اشکـآن&بیتآ چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 12:40 ق.ظ http://ashbit.blogfa.com

ینی خوشم میآد اعتماد بنفس داری(همینجوری گفتم)

ممنون ک اومدی سر زدی دمو باز دمت گرم

راستی از مانی خبر داری؟ بیمعرفت شده دیگه سمت ما نمیپره

فعلآ با اجازت من برم هنگامه جون ک چشام داره از کاسه در میآد

نه خبر ندارم

اعتماد ب نفسم در حد اشکانه والابوخودا

اشکـآن&بیتآ چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 12:44 ق.ظ http://ashbit.blogfa.com

کار ندارم ربآییده بودیشولی خب قشنگ بود این نشون میده سلیقت خوبه

بله ک سلیقه ام خوبه چون شما دوستم و انتخاب کردم

مهربان که باشیم ،چشم هایمان پر میشود ،از حس خوب آرامش ...
مهربان که باشیم ...کویر به حرمت قلبهایمان دریا میشود ،یادمان نرود ...خدا از بالا نگاهمان می کند ،و به ما لبخند خواهد زد ...
تنها اگر کمی مهربان باشیم ...

بیتا&اشکان چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

سلام هنگامه جون
مرسی عزیزم
مودب بودی خب اشکال نداره مگه بده؟ یختتم باز میشه البته اگه میخوای سرعت آب شدنش بره بالا ما بخاری داریم ها گفتم بدونی

سلام بیتا جان

خواهاشت شدید نگفتم بی ادب میشم گفتم شوخ میشم

بخت من اگه باز باز بشه ایشالا ایندفعه کچل نباشه

رقصنده چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

از این ربودنی ها دوست می داریم

منم تو را خیلی دوست دارم

بیتا&اشکان چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:23 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

کوفت چه طرز خندیدنه

سلام عزیز دلم
خب مگه گفتم بی ادب بشو ؟خب شوخ بشو ما هم اینجا باهم شوخی میکنیم
چی؟ کی کچل بوده ؟

بیتا عزیزم کوفت چیه ؟؟؟ مرگ خیلی بهترهیوه یوه یوه یوه یوهی خیلی هم قشنگ میخندم

سلام گلم

نه فقط شوخ بی ادبی خیلی بده

عباس کچلم یعهنی شوشوی محترمم

البته نه اسمش عباس هست نه اینقده کچل حالا توی وبم اسمش اینطوری شده

بیتا&اشکان چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

آهان من نگفتم بختت گفتم یخت باز بشه راحت باشی بتونی شوخی کنی عزیزم یه ت اظافه این سیستم نوشته خب من چیکار کنم

راحت باش هر چی توشتی کلا قبول دارم فقط بازم برام بنویس

بیتا&اشکان چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

ببین من تحمل اینجور شوخیا رو ندارم یعنی چی از نت میری ؟

شرمنده میخواستم برم ولی نتونستم اشکم در اومده بود این چند روزه دلم برای همه تنگ شده بودحتی پست خداحافظی و نوشتم

مانا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

هنگامه ای میدونی که من نخوندم
امروز زنگ ادبیات معلممون همش لیلی و مجنون میکرد
دیگه دارم لیلی و مجنون بالا میارم بخاطر همین

بزار کمکت کنم لیلی و محنون ... لیلی و محنون... لیلی و محنون....

آوردی بالا

شهاب غ چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

شعرش که بسیار زیباس در ظاهر همه چیش هم درسته... ولی تو کتاب ما کلا یه جور دیگه بود همه بیتاش! یه جاش میگفت مشق نام لیلی می کنم...
آخرش هم می گفت چون میسر نیست بر من کام او....
چرا انقدر این شعره جابجااااااااس

نمیدونم شهاب

من فقط ربودمش والابوخودا دخل و تصرف ننمودم

اما خیلی دلم برای ملا لغتی تنگ شده بود شهاب ممنون ک قلت گرفتی

مانا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.mana99.blogfa.com

وای هنگامه بعد از کلی وقت رو در رو دیدمش
ریش گذاشته بود خیلی ناز شده بود

وااااااااااااااااای مانایی جیگرتو برم دخترم ایقده با احساسی

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

آدمیست دیگر....

یک روز حوصله هیچ چیز را ندارد....

دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور....



درست مثل این روزهای من.......

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

گاهی دلم میخاهدبروم...
یه گوشه بشینم...
پشتم رابکنم به دنیا...پاهایم رابغل کنمو بلند بلند بگویم:من دیگه بازی نمیکنم!!!

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

شبها خوابم نمی برد....



از درد شلاق خاطراتت روی قلبم



بی انصاف...



محکم زدی



جایش مانده....

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

دِلْ تنگے اَم را با فاصلــہ مے نویسَمْـــ ...
تا شایدْ فاصلــہ اے بین دِلَمْـــ و تنگے بیُفـــتدْ ...
چــہ خیالــــِ خامے ... !
اینْ مَدار فاصلــہ مُـــوَربْ اَستْ ...
چندے کــہ بگذردْ ...
دوباره مے شَودْ : " تَــــــنْـــــــــگے ِ دِلْ...

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

گاهی پروانه ها هم اشتباهی عاشق میشوند...
به جای شمع گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند...

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

بـــــــین خــــــودمــــــــان بمـــــــانــــــد

بـگـــــو از چنــــــــد خـــــــانــــــــه دورتـــــــر دعــــــایـــــم می کنی؟

بعد از رفـــــتنـــــــت

هنـــــــوز زنــــــده ام

این عــــــــادی نیســــــت...!

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

بخـنــد

هــرچـنــد

غـمـگینــی

بـبخــش

هــرچـنـد

مـسکینـــی

فـرامـوش کــن

هــرچـنــد

دلــگیــــری



زیستــن اینــگــونـــه زیـبـاسـت ...

بخنـــد

ببخــش

و فرامـوش کـــن

هــرچـنــد میدانم ...

آســـان نــیســـت.

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند

و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم

شاید این باشد دلیل تنهایی مان

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

تونل ها به ما آموختند
که حتی در دل سنگ هم راهی برای عبور هست . . .

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

یه وقتایی هست که هی بیدار



میمونی با خودت میگی :



الانه که زنگ بزنه!!



الانه که اس ام اس بده!!



الانه که . . .



و همین روال ادامه پیدا میکنه



تا زمانیکه باورت میشه واقعا رفته . . .

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:51 ب.ظ

یه روز دختری از دوست پسرش پرسید ..

من خشگلم ؟ پسره گفت نه!!!

باز سوال کرد تو منو دوست داری پسره گفت نوچ!!

باز دختره حالش گرفته شد.

واسه اخرین بار سوال کرد. گفت اگه بمیرم واسم گریه می کنی؟؟؟

پسر گفت اصلا!!

یهو دختره اشک تو چشماش جمع شد.

این دفعه پسره دختر رو بغل کرد و گفت:

تو خوشگل نیستی تو زیبا ترینی…

*دوست ندارم چون عاشقتم…..

*اگه بمیری گریه نمی کنم منم میمیرم……………

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

هنگامه تو کجایی چرا نیستی ؟؟؟

هستم داشتم کامنتایی ک برام میزاشتی من برای دوستام میزاشتم

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

دلت که گرفته باشد...

شادترین آهنگ ها، برایت روضه خوانی میکنند

شلوغترین مکانها، تنهایی ات را به رُخَت می کشند

و شادترین روزها، برای تو غمگین ترین روزهاست

دلت که گرفته باشد...

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

هنگاکه دلم برات تنگ شده بود

منم دلم برات تنگ شده بود عزیزم

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

دلت که گرفته باشد...

شادترین آهنگ ها، برایت روضه خوانی میکنند

شلوغترین مکانها، تنهایی ات را به رُخَت می کشند

و شادترین روزها، برای تو غمگین ترین روزهاست

دلت که گرفته باشد...

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

هنگامه مامانم هنوز داره جریمه ام میکنه بخاطر خراب کردن امتحانم

از همه بدتر گفت شوووورم نمیده

ای تو روحت با این شووورررر کردنت

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:06 ب.ظ

مرهم زخم های کهنه ام

کنج لبان توست!

بوسه نمیخواهم

چیزی بگو ....

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

دنبال کلاغی می گردم تا قارقارش را به فال نیک بگیرم وقتی
قاصدک ها همه لالند

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

دور باشـــی و تــپــــــنده …
بهتر است از این که …
نزدیـــک باشی و زننـــــــده …
این مفــــــهوم را که در رگ هـــایت جاری کنی …
دیگر تنـــــــــها نخواهی بود …

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:12 ب.ظ

هنکامه نیستی من رفتم

نه هستم وایسا داشتم وبگردی میکردم

مانا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

منم دیدم تو وب اشکان بهشون گفتی میخام برم
ناراحت شدم که به من هیچی نگفتی

عاره گفتم بهشون ولی نرفتم

نمیخواستم تو ناراحت بشی عزیزم

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

تو ک هستی پس چرا حوابم و ندادی

داشتم میرفتم عاخه چرااااااااااا

دیگه ج دادم ناراحت نباش

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

خوبه ک هستی مانایی هم اینجاست انگاری


سلام مانایی

عاره ولی دارم میرم شب مهمونی هستم باید کارهام و بکنم عزیزم فعلا بابای

مانایی هم انگاری رفت

مهسا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

باشه برو منم میرم شب میام باباااااااااااااااااااااااااااااااای

پس شب بیا باشه بابای

مانا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

اگه تو بری دیگه هیچی
بارانم که نتش قطعه تو هم که نباشی جای منم نیست

الهی جیگرتو برم فعلا ک نرفتم من عاشقتم بخدا

مانا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

البته فک کنم منم بخام کم کم برم

تو دیگه چرا؟؟

اشکـآن&بیتآ پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 08:48 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

زحمت کشیدی
إ چه خوب بعد اونوخ چ فرقی؟

این یعنی بابای و اون یعنی بابای فهمیدی

اشکـآن&بیتآ پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 08:50 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

اونکه اصن یوه یوه یوه یوهی شما تکه(آخه معمولآ میگن یوهوووهووهوووووووووووووو)
بقیشم ک من میدونستم صرفآ جهت اطلاع بیتآ گفتی پ ب منچه ج نمیدم

نچ یوه یوه یوه یوه یوه یوهی بیتره مگه نچ

عاره ب خودت خیلی فشار نیار

اشکـآن&بیتآ پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 08:52 ب.ظ http://ashbit.blogfa.com

من!!!! من بی احساسم هنگـــــــــآمه
عزیزم چشماتو ب صورت هنگامه ای باز کن آیکون داره ولی متفاوت با مال شماس
زبون درازی رو نداره ولی خو و داره
(آدرس وب)

بزاااااااااار برم ببینم

عاره دیدم این و زدی

فاطمه سادات جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:25 ق.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

دست به ربودنت خوبه ها هنگامه جونی

وای عروس خانم هستی عزیزم مبارک باشه

مانا جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

چرا هستم عزیزم

خوشحالم ک هستی ایشالا بقیه هم بیان اگه حایی هستی بگو منم بیام

فاطمه سادات جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

من از کلاغا میترسم !

جیگرتو برم چرا کلاغ ها ک خیلی خومشل اند

فاطمه سادات جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:52 ق.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

بچه که بودم از کلاغا چیزای خوبی تو کتابا نخوندم و این بود که این شد

کتابها را بیخیال تمام موجودات خدا قشنگ هستن حتی حیووونهای درنده

فاطمه سادات جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

بیخیال اصلا ، دنیاس دیگه
+
الان میخوام قربونت برم ولی بازم برمیگردم چون بازم میخوام قربونت برم

عاره بابا دنیاست اونم چ دنیایی

خدا نکنه عزیزم خودم قربونت میرم درسته

مانا جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.mana99.blogfa.com

نه قربونت بشم من جایی نیستم
ولی اشکانم داره میاد وب من
اگه مهسایی هم اومد بگو بیاد
:|

باشه میام وبت باشه اگه مهسایی اومد بهش میگم

مهسا جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام انگاری بچه ها دارن میان دوباره باهم شوخی گنیم بااااوووشه

البته شوخی شوووری نه چون مامانم میاد میخونه

باااشه بیا وب مانایی

فاطمه سادات جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:58 ق.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

از اون دنیاها که اونورش ناپیداس اصن
+

عاره از اون دنیاها

مهسا جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:58 ق.ظ

هنگامه چرا ناراحتی ب من بوگو

نمیشه بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد