دلنوشته

یکی نیست ب این رضا بگه ب روح اعتقاد دارهاما عمه ک خیلی داره


میگید چرا ؟؟؟عاخه لب تاب همایونی و برداشته رفته مسافرت منم ک حساااااااااااااااااااس


تا دلتون بخواد بهش بد و بیراه گفتم توی وبشم نوشتم هر چی میخوای ببر لب تاب و با خودت نبر


دیگه غصه از این بیشتر میخوای چی باشه این چند روز با نوت بوک میومدم نت برام خیلی سخته

نظرات 80 + ارسال نظر
خودم شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:43 ق.ظ http://bitaaloq.blgfa.com

سلام.
خودم وارد می شوم
من بالا خره بروزیده شدم اومدن یادتان نرود.
ولا ب سید عبااااااسسسسسسسسس

سلام به به چه چه ک شما اومدید ب سید عباس قسم

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:44 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام خواهر جون
شبت بخیر
تونتی عزیزکم
ووووی که چقده خوشحالم
و
دلتنــــــــــــــــــــــــــــــــــــگ

سلام شادی خود خودم

شب شما هم بخیر

بله هستم

منم خیلی دلتنگت شده بودم خواهری

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

این روزها ...در دفتر ذهنم ... مشکلات را ... کم رنگشان میکنم

تا خوشی ها ... به زندگی ام ...سرک ... بکشند

و از هجوم اینهمه نگرانی و دغدغه ... نترسند !

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام خواهری
از دست این آقا رضا
باید زنش بدیم بلکه درست شه
منم خیلی دلم تنگته عزیز دل

سلام خواهری

کی ب این پسر زن میده والابوخوداتازه درس بشو هم نیست ک نیست

منم خیلی دلتنگت بودم

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

جــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم عــــــــــــــــــزیــــــــــــــزم

فدات بشم خواهری چطور امشب شما نت هستی خیلی وقت بود دیگه شبها نت نمیومدی

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:51 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم...!

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

کاش یادت نرود بین باوری آدمها
یک نفر میخواهد که تو خندان باشی
نکند کنج هیاهوی زمان فکر کنی رفته ای از یادم

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام انگار ب موقع اومدم شادی هم نت هستش دیگه امشب شوووررررر میکنم شما هر دو پسر دارید تازه محمدحسینم ک هست

سلام بله هستیم ایششالاک تو زودتر شوشو کنی و من راحت بشم

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

گاهی
از خیال من
گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ها ی من …
بیا و مرد باش ، دیگر نیا توی خیال من ،خواب من...

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:58 ق.ظ

کوچـِہ ها را بـَـلـَد شـُده ام

خیابـ ـاלּ ها را، مـَغازه ها را . . .

رنگ های چـِراغ راهنـَمایی را، جَدول ضـَ ـرب را

و دیگــَر در راه هیچ مـَدرسـِہ ای گــُم نـِمیشـَوم !

اما هـَنوز گاهی میاלּ آدم ها گــُ ـم میشـَوم ...!

آدَم ها را خوب بلد نیستم

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

عشقه من . . باورت بشود یا نه . . .!!!

روزی میرسد که دلت برای هیچکس به انداره ی من تنگ نخواهد شد. . .

برای نگاه کردنم . . .خندیدنم . . .اذیت کردنم . . .

برای تمام لحظاتی که کنارم داشتی. . .روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود . . .

اما . . .روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد . . .

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

دستانم دست نیست که

تا کنون حتی لباس عشقش رانوازش نکرده

چه برسد به صورت یا بدنش را

نمینالم اما امروز وقتی دختری رادیدم

که از روی شیطنت در خیابان دستش را از دست عشقش کشید

واو را هل داد وگفت : " مزاحم نشو "

پسر با تندی دستش را کشید وگفت:

با همین کارات دیونم کردی دیگه !!!!

دلم خواست ....................!!!!

شاید تقدیر این است که

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام به روی ماهت
جدی میگی؟؟؟
یعنی منم امیدوار نباشم

والا پسری های من ک درست بشو نیستن ایشلاا پسریهای شما اینطوری نباشن خواهری

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

جیغغغغغغغغغغغغغغغغ دست میخوان من و شووررررررررررر بدن

حالا کجا شوشو گیر میاد عباس کچل و من ب زور گیر آوردم

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:02 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

آره خواهر جون
چند روزه کلآ کمتر میومدم نت
آخه یه مهمون عزیز داشتم
امروزم عصری کلـّــــــــــــــــی خوابیدم بی خوابی اومده سراغم نمیدونم چرا؟

پس امروز شانس من بوده خواهری فدات بشم ک اومدی

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام مهسا جان
خوبی عزیز دل؟

مهسا جو.اب خواهری و بده

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:07 ق.ظ

نترس از اینکه عاشق شوی
با دل و جان
عشق خشنود کننده ترین
و زیباترین احساس دنیاست
نترس از دل آزرده شدن
یا اینکه طرف مقابل
به تو عشق نورز

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام شادی جان ببین این هنگامه میگه شووررررررررر گیرم نمیاد دارم از غصه دق میکنم

ای تو روحت دخی ببین چی میگه خواهری

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:08 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

گــاهی اوقات نه آشنا دردت را می فهمد
نه حتی صمیمی ترین دوست!
گــاهی باید تنهـــایی درد را فهمیـــد …
تنهـــایی خلوت کرد
و تنهـــایی آرام شد!
گـــاهی به همین سادگــی میشود خیلی زود بزرگ شد ..!.

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

در این غروب
ﻫﺮ ﻧﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺑﮕﻮﯾﺪ
ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ
ﺣﺎﻻ
ﺳﻤﻔﻮﻧﯽ ﭘﻨﺠﻢ ﺑﺘﻬﻮﻭﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﯾﺎ ﺯﻧﮓ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺻﺪﺍﯼ اوﺳﺖ …

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

غصه نخور...
اگه رفت،
گریه نکن...
یک روزچشمان یک نفر،
عاشقش میکند...
یک روزمعنیه کم محلی رامیفهمد...
یک روزشکستن رادرک میکند...
آن روزمیفهمدآه هایی که کشیدی ازته قلبت بوده...
میفهمدشکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد...

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

روزی گفت اگر مرا با کسی ببیند شهر را به آتش میکشد ولی امروز حاضر نیست کبریتی روشن کند تا ببیند کجا هستم

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

هنگامه باید برم خیلی دیر شده مامانم میگه لامپ اتاقت و خاموش کن اگه ب حرفش گوش نکنم شووورررررررررررم نمیده شبت خوش

برو عزیزم شبت خوش ایشالا خواب شوشو ببینی

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

راستی از شادی هم خداحافظی کن شب هر دو خوش

باشه شبت خوب برو

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:19 ق.ظ

بعضی حرفا رو نمیشه گفت، باید خورد!

بعضی حرفا رو نه میشه گفت، نه میشه خورد!

می مونه سر دل! میشه دلتنگی! میشه بغض!

میشه سکوت!...

میشه همون وقتایی که خودتم نمیدونی چه مرگته....!!...

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:19 ق.ظ

زندگی زیباست، تماشاییست!

چرا زیبا نمی بینیم؟

چرا گاهی به پای این همه خوبی نمی شینیم؟

چرا با هم نمی خندیم؟

مگر دنیا چه کم دارد؟

ببین این آسمان آبی ست

ببین دنیای ما آکنده از پاکی ست

و خوبی تا ابد پاینده می ماند...

تو باور کن

همین کافیست...!

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

غازدیـــوانگــﮯ استــــ ایـטּ گــونــﮧ ڪﮧ

مـטּ میخواهــــم هــــرنفـــس بوسیـــدטּ لــ♥ـب هاﮮ تــــــورا

زاده شـــدنم مــگـر براﮮ همـیــن نـــبوده اســتـــــ ــــ ؟!

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:20 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

سعادت رو کرده به من خواهری

نه خواهری سعادت منه ک شما بیداری

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

باورت شد عشق اینجا ذلت است؟

عاشقی سوزاندن حیثیت است؟

باورت شد دوستی ها لحظه ای است؟

بی وفایی قسمتی از زندگی است؟

من که گفتم حاصلش دل بستگی است

در نهایت خستگی و خستگی است

من که گفتم این بهار افسردنیست

دل مبندی این پرستو رفتنی است

عاقبت دیدی که ماتت کرد و رفت

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:21 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

والا میگن برن سربازی خوب میشن من که یکیشونو فرستادم امید به خدا ببینیم چی میشه

ایشالا ک خوب میشه اما پسرهای من سربازی نرفتن معاف شدن یعنی خریدیم

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارمــ

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:25 ق.ظ

* عشق یک چرخه است:
وقتی عاشق می شوید، صدمه می بینید
وقتی صدمه می بینید، متنفر می شوید
وقتی متنفر می شوید، سعی می کنید فراموش کنید
وقتی سعی می کنید فراموش کنید، دل تنگ می شوید
وقتی دل تنگ می شوید
در نهایت دوباره عاشق می شوید

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

چرا گیر نیاد عزیزم گیر میاد خوبشم گیر میاد
البت مدل شووووَرایِ ما بخوای نایابه عزیزم
2تا بودن ما بُردیم
میگی نه از خواهری بپرس

خیلی خوب گفتی خواهری میاد میخونه الان ک هی داره کامنت میدزده الان م باید بره

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:26 ق.ظ

* به خودتان اجازه ندهید توسط این سه چیز تحت کنترل درآیید: گذشته تان، مردم و پول
.
* ذهن فراموش می کند اما دل همیشه بخاطرش می ماند

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:26 ق.ظ

کوله بار غم هارا برمی داریم
به شکرانه دیدار دوست
یک سبد گل دعا
به تبرک یادش
یک بغل توبه بی ریا
با بوی عطر ارغوان
هنگام شنیدن صدای عشق
از گلدسته های عبودیت
به مهمانی یار می رویم

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:29 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

والا اولی منم معاف شده اینم زمزمه میکرد اما رفت بالاخره

عاخه الان دیگه نمیفروشن خواهری ایشالا ک خیلی زود برگرده

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

فک کردی ک من رفتم مث عباس کچل ک نمیخوام شادی جان ولی اگه شووررر تو کچل نباشه میخوام


آخ آخ باید برم شب هر دو خوش

ای ............... برو

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:35 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ای جان
نه عزیزم مو داره اما مثل پنبست

خودش میاد جواب میده شادی جان

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:36 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ممنونم خواهری
این دو سه روز اومده بود
چقده دلم براش تنگ شده بود

فدات بشم بووووووووووووووس سفت

شادی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 01:39 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

شبت بخیرو شادی عزیزم
منم میرم لالا
6 بایستی پاشم
خوب بخوابی خواهرکم

شبت خوش خواهری منم لالا کردم جون عمه کوچیکه


امیداورم خوب خوابیده باشی

سیده زهرا ( عاشقانه های مسیحا ) شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 09:15 ق.ظ

امروز زنی‌ را دیدم که بوسه‌ از لبش می‌‌چکید!
خدا را شکر
پس/ هنوز مردی است که عاشقانه می‌‌بارد…!!

سیده زهرا ( عاشقانه های مسیحا ) شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

وقتی نیستی نت سوت و کور میشه چقد خوبه که میاتی جان دلم

جیگرتو برم خواهری اما ب نظر من وقتی شما نباشی نت اینطور سوت و کور میشه از بس عاشقانه هات قشنگه

parya شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.parya-b.blogfa.com

گفته بودی برایت چیزی بنویسم

چیزی نمی نویسم !

چشم هایم را که بخوانی برای ســـــــــــال ها از تو نوشتن کافی است

باور ایرانی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://bavarirani.blogfa.com

بعضیا رو باس گذاش توو سبد کالا ! بس که نیاز همه رو برآورده میکنن !!

سلام

سلام ....

این نوشته بسی بسیار کمیک بود

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

در کوچه پس کوچه ها,
هوای این شهر
باز..
پُر از عطر گل یاس شده
.
.
.
انگار
دوباره...
آه می کشد
هر نفسم
یاد تو را... !!!

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻋﮑﺲﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻧﺸﻨﺎﺳﯿﺪﺁﺩﻣﻬﺎﺍﺯ ﺑﯽﺣﻮﺻﻠﻪ ﮔﯽﻫﺎﯾﺸﺎﻥ..ﺍﺯ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ..ﺍﺯ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﺎﺷﻮﻥ..ﺍﺯ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ..ﻋﮑﺲ ﻧﻤﯽﮔﯿﺮﻧﺪ.

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

شادی جان شووووررررررررررررشما هم نمیخوام میشه پسریهاتون بیارید برام

شادی جان جواب مهسا را خودت بده

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

اعتراف میکنم
اعتراف میکنم هرزگی با خیال تو را دوست دارم

با خیال اولین هم آغوشی

اولین بوسه

اولین تو

آری اولین لمس تن تو

اولین نگاه تو حتی . اصلا تمام اولین ها با تو

اعتراف می کنم که از همه ی دنیا و آدم هایش می گریزم به خاطر تو !

اعتراف می کنم با تو به آرامش می رسم

فقط با یاد تو زنده ام

فقط با یاد تو


اعتراف مضحکی هست میدانم
اما پاییز بی تابم می کند
و بهانه گیر
تا چشم انتظار کسی باشم
و تصورش کنم که خیالی بیش نیست . توهم تلخ تر از این !

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

معبودم
متبرکم گردان به نامت
متبلورم گردان به عبادتت
متذکرم گردان به ذکرت
مرحمتم گردان به رحمتت

مهسا شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

شاید همه آنچه که در زندگی میخواهم را نداشته باشم
اما هر آنچه که برای زیستن نیاز دارم برایم فراهم است
به همین خاطر از خدا سپاسگزارم . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد