پیمانه

بیش از این باده به پیمانه نریز

آبروی منه دیوانه نریز

مرغ نالان به چه کارت آید

دام بردار، دگر دانه مریز

آتش حسرت از آن برق نگاه

بر دل محرم و بیگانه مریز





هیچ کس اشکی برای مانریخت          هر که با ما بود از ما می گریخت


چند روزیست حالم دیدنیست             حال ما از این و آن پرسیدنیست


گاه برروی زمین زل می زنم               گاه بر حافظ تفعل می زنم


حافظ دیوانه فالم را گرفت                   یک غزل آمد که حالم راگرفت


مازیاران چشم یاری داشتیم              خود غلط بود آنچه ما پنداشتیم


میرسد روزی که بی هم میشویم          یک به یک از جمع هم کم میشویم


میرسد روزی که ما در خاطرات             باعث خندیدن وغم میشویم


گه گاهی یادما کن ای رفیق                میرسد روزی که بی هم میشویم




از قضا روزی اگر حاکم این شهر شدم       


                                 خون صد شیخ به یک مست فدا خواهم کرد  

                      

                ترک تسبیح ودعا خواهم کرد



          وسط کعبه دو میخانه بنا خواهم کرد


                                        تا نگویند که مستان زخدا بی خبرند


          

آنان که می نمی خورند،می هراسند که پلیدی خود را در مستی بر ملا سازند ولی راستگویان را چه باک از مستی....(زرتشت)




در بساط می پرستان حیله و نیرنگ نیست


سینه را پر کردن از جام حقیقت ننگ نیست


پیکر این خانه را چیزی نسازد جز صفا


عاقبت از آدمی چیزی نماند جز وفا







خنده را معنای سر مستی مدان


آنکه می خندد غمش بی انتهاست



نظرات 7 + ارسال نظر
نوشین جمعه 5 آبان 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

خیلی دوست دارم هنگامه چه قدر خوش حالم که با تو آشنا شدم

منم عزیزم خخخخخخخخخخخخخخیلی دوست دارم

ناد اس ام اس دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 06:15 ق.ظ http://nadsms.ir

یعقوب ترین چشم جهان قسمت ما باد چون یوسف گمگشته ی ما یوسف زهراست ....... یا اباصالح المهدی (عج) ادرکنی

تاجگذاری صاحب الزمان را من هم به شما تبریک میگم

حامد یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://sangesabor.tk

سلام وبت عالی بود مهشر بود حرف نداشت به ماله منم سر بزن بگو با چه اسمی لینکت کنم واگه میشه منو هم به اسم وب خودم لینک کن یادت نره منتظرم هاااا راستی اینم سایت خودمه بیا عضو شو تو کلوپش میبینمتwww.life2chat.com

سلام ممنون
من فعلا نمیتونم توی بلاگفا نطر بزارم


اما من منظورت را نمیفهمم گل مراد خنگ تشریف داره بوخودا

راستی پست خودم را بخون فک کنم صفحه 19 باشه پسر خوب

حمیدرضا پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.jetgig.ir

سلام دوست من
هنوز از وبلاگ نویسی خسته نشدی؟
دوست داری یک سایت حرفه ای مجانی با تمام امکانات داشته باشی؟
پس به سایت من سر بزن.ضرر نمیکنی چون همه چیز رایگانه.حتی امتحان
www.jetgig.ir

fars چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://fars.vxc.ir

6532032548آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

-----------مخدی------------ چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

نالاحتی نه پیام بدم نه زنگ بزنم!!!
خیلی قشنگ لینکاتو مرتب کردی-خوشمله
میدونی چیکار کن-حالا همونو از ادامه ش هرچی پایین تر میری لینکارو به بزرگ مرتب کن
اینطوری خوشمل تر میشه
عاقا اصلا دوست دالم-دخترا صف کشیدن جواب نمیدم
اونوقت سوال میپرسیباید بهم افتخار کنی
خیلی هم نمک داری -منم دارم ها حواستو جمع کن-نمک تو نمک میشه هااااا
دیدی بهم خوردیم شور شدیم
حالا بماند
بیخیالش
خوشحال شدم لینکو پیدا کردم و سری و پایی به ما زدی

جواب تو توی وبت دادم

انگاری من باید ی دعوای جدی باهات بکنم

من زبونم بیشتره و هم دراز تر تقریبا شیش متر ونیمایناش

پس من برنده شدم

پنل پبامک سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید.
با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.
لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.
همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنید
جهت ثبت نام عدد 1 را به شماره 5000222888 ارسال نمائید.
با تشکر میدا

مچکرم


وای تا اون عاخره رفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد