دلنوشته

باد با چراغ خاموش کاری ندارد،اگر درسختی هستی بدان که روشنی.


خودرابه سر نوشت بسپاروایمان داشته باش دلهای پاک تقدیری زیبا دارند.


خداهمان است که من میخواهم ،کاش من هم همان بودم که او می خواست.


خوشبختی ان است که خداوند انقدر تو راعزیز کند که وجودت ارامش بخش دیگری باشد.


ذره ای از امیدت رابه نیمی ازوجودم میخرم چراکه ناامیدی هستی ام رامیگیرد.


کسی هرگز نمیداند چه سازی می زند فردا...چه میدانی توازامروز،چه میدانم من از فردا...همین یک لحظه رادریاب که فردامیشویم تنها...


نازنین غصه نخور،قصه نویس توخداست ،نارفیقندهمه تنها رفیق تو خداست.


اگه دوستم اجازه بده شعر زیبایی در باره زندگی گفته تو  وبلاگم میزارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://rainymoment.blogfa.com

منتظریم حتما بذارینش

اگه اجازه بده حتما

رضا یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

نمیشه روشن باشیم باد نیاد بذاره راحت بسوزیم؟!!
من میدونم دلم پاکه سرنوشت که نمیدونه!!!
نه خدا همون نیس که من میخوام برا همین منم همون نیستم که اون میخواد! ( ستاد دست پیش گرفتن تا پس نیفتن!)
جواب بقیش رو حال ندارم بگم!

همینم که گفتی مزخرف بود

رضا دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

خیلی هم دلت بخواد! من برا این حرفام کلی پول میگیرم برا تو مجانی گفتم! لااقل پولشو نمیدی بوسش رو بده

بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد