دل

کاش عاشق آنقدر تنها نبود              

                                      کاش دل بستن فقط رویا نبود


کاش مجنون دست لیلی می گرفت

                                     

                                      تا که لیلی در پی صحرا نبود


کاش فرهاد قطره ای احساس داشت

                                    

                                     تا که شیرین این چنین رسوا نبود   

نظرات 13 + ارسال نظر
محمد حسین شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://mhmk.bloghaa.com

چی شده خانوم به این شادی و با حالی امروز اینقدر غمگین شده

اگر سنگ در مسیر رودخانه نبود صدای آب زیبا نمیشد...منم انسانم نه آهن......مرسی پسر خوب که یادم کردی...

MINA شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 03:19 ب.ظ http://tanhatarintanha.blogsky.com/


bale khily ziba bod
mamnon az davateton
khily ham khandidam

یکی از همین مریم ها شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

بانو با کاش کاش گفتن دهن شیرین نمیشه

امامن تجربه دارم ....یه دفعه صد مرتبه گفتم حلوا دهنم شیرین شد ..امتحان کن

سرباز شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com/

پسرا و مردا انقدر بدن یعنی؟

هیچ کس بد نیست ...خوب و بد را خدا میداند و بس

نسیم یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.ferahferah.blogfa.com

سلام هنکامه جونم...مهربونم امیدوارم هیج وقت غمکین نشی...داداش ما حالش بهتر شده؟امشب نیومد

سلام عزیزم ..مرسی ...بله خوب شد عسل راست میگفت هیچیش نیست....دوباره زبون شیش متری در آورده

نازی یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام....رضا حالش خوبه الان؟؟؟تب داره هنوز؟؟؟

سلام ...بله ....نه بابا تب کجا بود دیگه فقط زبون داره...

رضا یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

برو دسشویی دلت باز شه من همیشه همینجوری دلم رو وا میکنم

دل تو که دل نیست ..بشکه دویست لیتری ....پسر چاقالو

نازی یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 01:40 ق.ظ

پ چرا امروز نیومدن؟؟؟نگران شدم

مهمون داشتیم ..تشریف آوردن

نازی یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 01:46 ق.ظ

آبجی ما رو داشته باش:
رفتم با عاطفه پیشش میگم فرق زن با مادر چیه؟(تازه مادر شده)....میگه:خب یه زن ممکنه مادر نشه ولی یه مادر حتما زنه!!!!!!!!از تعجب داشتم میمردم چشمام شده بود چهار تا گفتم نه ینی اینکه فرق دوس داشتن یه زن به شوهرش و یه مادر به فرزندش چیه؟چشماشو یه جوری کرد انگاری رفته باشه تو رویا گفت خب زن زنه ولی مادر مادره!!!!!!!!!!!!!
من:0
میگم خیلی باحالی دستت دردنکنه با این توضیحات...دوتایی از خنده مردیم!!!!!

نازی یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

حالا مامانمو داشته باش!
با مهر رفتم پیشش میگم مامان فرق زن با مادر چیه؟؟اصن سرشونو بالا نیاوردن همونطوری که داشتن میخوردن گفتن تا مادر نشی نمیفهمی!!!!!!یعنی من با این خواهر و مادر عقده ای نشم خوبه!!!!!!

آخرشم نفیهمیدم فرقشونو شما عنایت کنید فرقشو بگین!!!!

عسل یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 02:37 ق.ظ http://rainymoment.blogfa.com

خوشحالم که خوبن

مگه بدم میشه برای اذیت کردن من همیشه آمادست ...بذار برات تعریف کنم

یکی از همین مریم ها یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

ماشالاه فعالین ها

رها یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://idea90.blogsky.com

سلام دوست خوب
وبلاگ زیبایی داری!موفق باشی!

مرسی رها جان..ممنون از حضورتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد