آرزو


یه روز توی تاکسی نشسته بودم که سه تا جوون باهم حرف میزدن از گفته هاشون معلوم بود که این سوال براشون معما شده بوذ ...


میگفتن که چرا دخترها دوست دارن پسر باشن؟منم توی بحث شون شرکت کردم به عنوان یه زن تا جواب اونا رو بدم....


گفتم این آرزو بستگی به سن و سال داره !یکی شون گفت یعنی چی؟گفتم وقتی نسل مونث خیلی جوونن منتظر یه پسر رعنا ،زیبا و خر پول هستن که سوار یه الاغ سفید پشت و رو نشسته دم الاغه تو دستش، بیاد و اونا رو مث پرنسس تو قصه ها خوشبخت بکنه ..البته الان که سوار یه موتور گازی هستن دارن قبض آب و برق در خونه ها میندازن....بعد که بزرگ تر میشن به خاطر آزادی که پسرها دارن دوست دارن پسر باشن( متاسفانه دوره ما سخت گیرتر بودن.) تابتونن شیطنت های دوزه جوونی شون و انجام بدن،اما پس از یه دوره دیگه اصلاًدلشون نمیخوان پسر باشن مث دوره من ،مگه مریضم برم جون بکنم پول در بیارم بدم یه مشت آدم مفت خور آخرشم بهم بگن تو برا من هیچ کاری نکردی مث خودم بله پسر جان بستگی به دوره زندگی داره ...

اونا هم گفتن واقعا ! مامان ما هم همین و میگه درآمد خودش و خرج نمیکنه


حالا کی دلش میخواد پسر باشه؟

نظرات 18 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

موافقم بانو

یکی از همین مریم ها سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

ما که از دخمل بودنمون بسی راضی هستیم

آخه شما توی وب شیطو نیات و میکنی کس هم مزاحمت نمیشه یعنی جرات نمیکنه

نسیم سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

دشمن

پس سرباز خوبی میشی ای شیطون

نسیم سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

جرا امشب همه یه کاری میکنن من یاد یکی بیفتم
سرباز...

نسیم سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

دوستان شب خوش

صبح بخیردیشب نبودم

عسل سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://rainymoment.blogfa.com

با اجازتون من از دختر بودنم بسی راضیم

پس تو هم از سریال خودمانی

مهندس هویج سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 02:57 ق.ظ

واقعا هم همینطوره که گفتی. وقتی گرمته دوس داری پسر باشی. وقتی پای شیطنت باشه میخوای پسر باشی.
موقعی هم که بخوای نازتو بکشن باید دختر باشی. موقعی که خودت لوس کنی و برات خرج کنن باید دختر باشی.
در نتیجه همین دختر بودن خیلی هم خوبه

آره عزیزم همین دخمل بودن خیلی بهتره...گرما رو به جور حلش میکنیم

عسل سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://rainymoment.blogfa.com

سلام. جمله منو مریمی شبیه. باور کنین از رو دستش نیگا نکردم

آفرین دخمل صد آفربن ،هزاروسیصد آفرین از پله های زیر زمین یواش برو نخوری زمین

یکی از همین مریم ها سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 05:53 ب.ظ

خانومی ما اخرش نفمیدیم شوما خاهر اوشونی یا مادرشونین؟

من مادرشم اما به کسی نگین خوبیت نداره یه همه میگم خواهریشم ...ااااااااااااااااااااااااااااااجونم هنوز نتونستم بشینم ااای جونم

MINA سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://tanhatarintanha.blogsky.com/


افسانه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام نازنینم


♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╔════════╗
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╚════════╝
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜
تمام مهره های شطرنج زندگیمون رو خودمون تکون میدیم پس بدانیم کجا میذاریم نکنه کیش بشیم.

گیرم که باخته ام !!اما کسی جرات نداره به من دست بزنه یا از صفحه ی بازی بیرونم کند شوخی نیست من شاه شطرنجم..

افسانه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام هنگامه جون

چه بحث جالبی و چه جواب دندون شکنی

سلام عزیزکم ،واقعنی

نسیم سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.ferahferah.blogfa.com

دنبال یه لقمه نون بودم هنگامه جون

پس حالا بیا وسط ای جوووووونم دامن کلوش یادت نره

زهرا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام...والا هنگامه جون الان آقایون دوس دارن دختر بشن!!!!ریشو سبیل ندارن ابرو هم که برمیدارن!رژ لب هم که میزنن خو فقط حامله نمیشن!!!!!!!!تا چند سال آینده بچه ها دوتا مادر دارن و کلا پدر ندارن

اونا که مرد نیستن حیف اسم دخترو بهشون نسبت بدیم اسم دختر خیلی گرانبهاست

عسل سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://rainymoment.blogfa.com

هنگامه خانوم خوبی شما. هنوز دارین موج و پیچ و تاب میخورین

بله عسلکم یکی بیاد منو بگیره دارم از دست میرم

رضا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

ینی این مرد رو که میگن یعنی من یه نیگا بم بنداز یه مرد کامل رو میتونی ببینی

باتهدیدایی که کردی نمیتونم بگم برررررررررررررررررروبا

نسیم سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

شکر خوبم بانو فقط خستم

خسته نباشی زود آماده شو

باران شنبه 8 مهر 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.mysky77.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااا
مگه خودمون چمونه خیلی هم خوبیم چیه پسرباشی سربازی بری
به قول یکی ازمعلمامون که میگه الان جای دخترا و پسرا عوض شده پسراشدن عین دختر

والا به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد