ای جونم

من دیشب تنها بودم آخه ستاره میره مدرسه شب ها باید زود بخوابه از شبگردی با اونا خبری نیست، رضا و حمیدم که چسبیدن به ماهواره و لب تاب همایونی .....قوم شوهری هم چند روز ازشون خبری نیست .پیش خودمان گفتیم بریم این شوهری رو خام (خانم های با سواد مندونن من چی میگم )کنیم ،هر چه قربون صدقه رفتم افاقه نکرد آخر نشستم پهلو شو گفتم حاج آقا الهی قربون اون قد و بالا ،سرکچلت ،چشای کوچولوت ،دماغ گندت برم بیا مردی کن من ببر بیرون که فایده نداشت که نداشت ....آخرشم گفتیم ای جووووونم وکمی با دامن کلوش بووووووق دادیم.. بازم افاقه نکرد ....

نمیدونم بعضی خانما چه جور شوهرشون و  را خام میکنند....

            فوری   فوری    به کلاس شوهر خام کردن نیازمندیم


در عوض شب زود خوابیدم امروز و با مامانم حال میکنم چون خوابم نمیومد زنگ بهش زدم بیاد اینجا ..فک کنم چشای سبز آبی مامانی برق زده وقتی صدامو شنید و فهمید من خواب نیستم ..ای جونم



جاش شب زود خوابیدیم امروز سرحال سرحالیم مامانی هم میاد خونمون حالشو میبریم

نظرات 11 + ارسال نظر
عباس چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://abas.blogsky.com

سلام. ممنون بابت نظراتت که حسابی کیفورمان کردو بسی ذوقیدیم. اگر میشه منو به اسم همون طنز های بی قافیه لینکم کن. زاستی من به چه اسمی لینکتون کنم؟؟

من بیشتر مخاطبامو به اسم لینک کردم شما هم میتونی به اسمم یا شعر لینک کنی چه تفاوت دارد .....

الــــــــی چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://goodlady.blogsky.com

شومام زود بیگیر بخواب دختر
لنگ ظهر پا میشی که چی؟
هااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟

خو آخه خوابم نمیاد تا4بعداز ظهر خوابم دیگه خرسم باشم نمیتونم اون موقع بخوابم

عسل چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 01:35 ب.ظ http://rainymoment.blogfa.com

آقایون کلا هرکدوم قلق خاص خودشونو دارن. گرچه بعضیاشون هر دفعه یه قلق پیدا میکنن!!!
بدترینش اینه شوور آدم بگیره زود بخوابه و زمانی که هم بیداره خواب آلود باشه و بگه خسته م
اصلا باید زد همه ی مردا رو آسفالت کرد

آسفالت کاری امشبه میبینی ،میزنم خار ومامی شو ............

زهرا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام...عی بابا هنگامه جون فقد همون رضا میدونه من چه جونوریم!بدچیزی هستم...ولی ممنونم از لطفتون.....
برای خر کردن شوور راه های زیادی وجود داره!من باب مثال عرض مینمایم از رضا بپرسین چطوری خر میشه بعد همونو پاده کنین!
اصولا پشت چشم نازک کردن و بغض کردن و در مواقع لزوم اشک ریختن کمک بسزایی میکنه...اساسا آقایون تحمل گریه هیچ زنی رو ندارن!
بعد از گریه اگر هنوز به اندازه کافی خر نشدند(به هچین آقایونی خیلی مقاومن)یه پس گردنی میزنی که حداقل حالش جا بیاد البته قبل از زدن این جمله زو ذکر میکنین که مردی که زنشو بزنه از سگ هم پست تره که جرات نکنه کتک بزنه
اینطوری اگه کارتون راه نیفتاد حداقل دلتون خنک شده!
ولی این مرحله آخره باید اول همه راه ها به درستی طی شود!!!!!از روش قهر کردن و ناز آوردن(لب و لوچه جمع کردن)هم میشه استفاده کرد!فقط کافیست چشمانتان را معصوم کنید و کمی اشک در چشمتان حلقه بزند البته شورش نکنید که یه وخ بغلتون میکنه!!!!!!!!!!!!!
خب شوهر شما برای بیرون رفتن آمادست....نوش جان

ای شیطون

عسل چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://rainymoment.blogfa.com

لطفا شما که زحمت آسفالت کردن رو میکشین یه دستی آقازادتونم بکشین . ممنون میشم

آااااااااااااااااای به چشم

زهرا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

چقد خوشحالم که خنده رو لباتون نشسته.....
حالا روش ها رو امتحان کنید من خودم تضمینی اینکارا را رو انجام میدم و جوابش در حد لالیگای اسپانیاست!شوور که نداریم روی مادر برادر خواهر داماد بچه ی داماد دوست غریبه اشنا فضای واقعی فضای مجازی امتحان کردم.....اصن خیلی وقتا چیزی نمیگم....باور کنین کلا گوشی هام مال دومادمونه!!!!!!اصن همه اعضا کادو میدن به آدم والا!فقط کافیه چشاتو مثل گربه تو شرک کنی(خودمو میگم دور از جون شما)
اصن همین معلما یه نگاه بهشون بندازم تا آخر سال ازم درس میپرسن من استاد نگاهم!!!!!!
خو اگه بخواین تو کلاسای من شرکت کنید جلسه ای 60هزارتومن!البته چون شمایی و خیلی برو بیا داری!کاری میکنم بچه هاتون همه کارهاتونو بکنن(البته توصیه بنده اینه غذا رو لطف کنید خودتون درست کنید آخه اونا درست کنن کار به اورژانس میکشه!!!)تازه شوور گرامتون هم هر شب ره به ره شما رو به بیرون ببرن برید شب گردی!!!!!!تازه پیاده روی هم ببردتون!
از جلسه دهم به بعد باید برا شوورتون ناز کنید که بیرون نمیاد و ایشونم باید دامن چین چینیشونو بیارن وسط(شوور مذکره دامن نداره)خو یه جوری دلبری کنه تا شوما همراشون بیاید شبگردی!
خلاصه کاری میکنم زندگی تو کاملا شیرین بشه!
رضا رو تربیت خواهم کرد که هروقت خواستین بیاین نت!!!!!!
خلاصه لیدی زیبا!این کلاس ها رو برا هرکسی نمیذارم شما پارتییتون کلفته(رضا رو میگم)
این بود انشای من

ممنون ،کلاسهات خیلی گرونه ،درس هات خیلی جالب و بدرد خوره چند تاشو امتحان کردم ،رضا رو هم به دست شما میدم تا درستش کنید ....
واقعاً خیلی خندیدم .اما اون کامنت و رضا برات به اسم من گذاشته بود
اینم خلاصه ی انشای من ....

نسیم چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.ferahferah.blogfa.com

ما که شوور نداریم سر از این چیزا دربیاریم

خواهر جون ،جونت راحته

meysAM پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://hot-ice.iran.sc

با درود
اینا که دوستان گفتن رو اگه بخوایم تو یه کلمه خلاصه کنیم میشه "شورش" (قابل توجه زهرا خانوم)
اصلا نیازی به این همه دعوا و کتک کاری و قهر و.... نیست!
اکثر مردا رو میشه با یه غذای خوب خام کرد (البته با روغن لادن)
بدرود...

اصلاً مشکلی رو که با دعوا حل میشه کرد نمیدونم چرا دربارش انقدر حرف میزنن

فرهاد پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
خوبی هنگامه
مطلبات عالیه
فوق العادس دختررررررررررررررررررررررررر

مررررررررسی دختر نه خانم

هستی پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

خدا مادرتون رو حفظ کنه

مرررررررررررسی همچنین برای شما

مهندس هویج شنبه 8 مهر 1391 ساعت 01:52 ق.ظ

چنین کلاسی پیدا کردی بگو ما هم در آینده بیایم فیض ببریم.
خخخخ
همیشه خوش باشی

شاید تا اون موقع خودم استاد شده باشم بیا کلاس خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد