مادر

این دنیای مجازی چه دنیای خوبیه


اولش فک نمیکردم اینقدر شیرین باشه ...


الان میبینم همه مث یه خونواده شدیم تو غم و شادیهای هم شریکیم


میبینم با شیطنت مریم سادات یا عسل دخملی و نازی منم به وجد میام ...از حاضر جوابی مریمی و الی کیف میکنم....از آجی گفتن ناهید و فرشته و.و. خر خر میشم


انگار که خواهری راست راستی دارم یه چیزی تو دلم آب میشه از شکر شیرین تر


ازشوخی های پسرونه محمد حسین ....از آیکون گذاشتن یونس به جای جواب....


از گفته های شیرین صهبانا....از طنزهای بی قافیه عباس..(بخوام اسم ببرم باید 50 نفر رو بگم)


اگه از این جا برم دلم واسه همتون تنگ میشه باور کنید


الان من اینجا حس یه مادر رو دارم وقتی رضا خوش تیپ اهل بوشهر.یا هر کدوم از شماها از


غصه هاش میگه دلم میگیره


براش دعا میکنم تا مشکلاتش حل بشه ....



واقعا این چه حسی هستهر چی هست حس قشنگیه ..


شاید چون خودم سه تا جوون دارم این حس رو به شما ها دارم ..


به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد ..به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز




بازم شکر رضا جونم خوش تیپ عزیز گل خوشگل مامان با همه ی شیطونی هاش پهلومه



نظرات 30 + ارسال نظر
رضا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 03:40 ق.ظ

من اول شدم؟
شک نکن من اولم!!!
به جا این نت و... بیا غذا درست کن برامون!!! همه رو ول کردی به امون خدا فقط خونه مامانت رو چسبیدی و نت رو!!!

اول تو ..اول من ..مث بچگیات

حالا شام چی درست کردی داری میری

محمدرضا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 08:43 ق.ظ http://tongehonar.blogsky.com/

بانو هنگامه عزیز متن زیبایی بود که با خوندش دچار تشویش شدم. چرا باید بگی اگه از اینجا برم دلم واسه همتون تنگ می‌شه؟؟؟؟؟
دلخوش بودم به اینکه گاهی به من سر می‌زنی بانو
دلخوشی من و بقیه بچه‌ها رو نگیر
راستی خط آخر نوشته‌ات خیلی خیلی خیلی قشنگ بود. برات بهترین‌ها رو آرزو دارم بانو

ممنون پدر کیانا

من از وقتی عکس دختر گلت تو گذاشتی یواشکی هر روز نگاش میکنم چقدر شیرین و معصومه


منم بهترین هارو براتون آرزو دارم .مسرور باشی

خوش تیپم شنبه 20 آبان 1391 ساعت 09:44 ق.ظ http://nargesreza.blogsky.com/

خسته ام ...
حتی از عاشقانه ها ...
عاشقانه هایی که قدرِ یک آه و یک دَمَند ...
دیگر دلم را از اینکه هست...
خسته تر نمی کنم ....
خسته ام ...

خوش تیپم شنبه 20 آبان 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://nargesreza.blogsky.com/

دوستارم تا اخر عمر نخندم یعنی اصلا دیگه خنده از چهره من رفته نپرس چرا که نمیگم

نگار خوبه

خودت خوبی

ولی من آخرش میفهمم

nc شنبه 20 آبان 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://hayatkhalvat3.blogsky.com

سلام هنگامه جون.
منم همین حسو دارم!!
با اینکه ندیدمتو نمیشناسمت ولی دوووووستت دارم

سلام عزیزکم

درست مث حس من

بوووووووووووووووس

نازی شنبه 20 آبان 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام.
برعکس من فضای مجازی رو دوست ندارم!
ینی اینکه خیلی دوست داشتم دوست هایی که داشتم رو میدیدم و میرفتیم پیش هم و با هم کلی حرف میزدیم.شما نسیم عسل مریم سادات یا یلی های دیگه که آرزومه ببینمشون!
اما تو همین فضا هستن آدمایی که خیلی سیاه کارن!به آدم پیله میکنن یا آدمو اذیت میکنن.یادم نمیره که چقدر از این بابت منو اذیت کردن و با نام های مختلف برام کامنت میذاشتن و مسخرم میکردن.
هم خوبی داره و هم بدی!به نظر من فضایی هستش که همه کار میشه توش کرد

سلام گلم

توی دنیای حقیقی هم مث اینجاست باید مواظب رابطه هات باشی نازنازی

خو ادم خوب وبد همه جا هستند ولی سعی کن همه رو دوست داشته

باشی...بووووووووووووووس من که خیلی میدوسمت

ruh شنبه 20 آبان 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.blackbat.blogsky.com

از حضور شما در وبلاگم سپاسگذارم.
جمع خانوادگیتان گرم و پرشور باد.

ممنون

پایدار باشی

نازی شنبه 20 آبان 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

الان هستین؟

سیلام نازی ناز نازیه شیطون ببخشید با ستاره مشغول اذیت بودم

نازی شنبه 20 آبان 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

خوانوادتا شب کارین.ساعت سه رضا چرا هنوز نخوابیده آیا؟؟؟؟؟؟
اقالی اقولی(چی چی بود دیروز گفتین؟؟؟؟؟)به این رضا بگین معنی رو بیاد وگرنه با لهجه ینویسم نتونی بخونی

خونه ما شب که بشه تازه شروغ به کار میکنیم

دیشب من آپ کردم رضا نشست من 3 پاشدم رفتم غذا بخورم


آقون باقون بچه تازه بدنیا اومده میگیم ما یعنی بابا

sms شنبه 20 آبان 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.dragoncruel.blogsky.com

بازم جای شکرش باقیه من دکترتو نت دارم ولگردی میکنم!
آخ ببخشیدبایدیکم بیشترلفظ قلم صحبت میکردم!
بماندکه...

ولگردی تو نت خیلی با حاله آقا دکی

ک شنبه 20 آبان 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://roknabad1.blogfa.com

:)

ممنون

شهاب شنبه 20 آبان 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

وقتی مشکلا و غم و غصه های بعضی مردم دنیا رو میبینم از مشکلای خودم خنده م میگیره... ایشالا خدا خودش یا وسیله ش گره از مشکل هر کسی که دلش اون بالاست باز کنه.
-----------------------
پ ن 1: البته از نظر من مشکلی که توش ناسلامتی نباشه و مثلا خدای نکرده بیماری عزیزی یا ... نباشه مشکل نیست... چون غیر این یه مورد همه مشکلا قابل حل هستن.
--------------------------
پ ن 2: بعضی ها مشکلشون بیش از حد خوشگله!! ما بلاگ قبلی یه پسری داشتیم، هر روز میومد دویست تا کاربر رو میذاشت سر کار که آره آقا یه مشکل اساسی دارم سرنوشت زندگیم به اون بنده. این دوشنبه روز سرنوشتمه برام دعا کنید که اگه کارم درست نشه بدبختم... آقا ما هم اون ترم اوضاع خودمون خوب نبود، حسابی برا این بیچاره دلمون می سوخت و از کل 200 نفر تو پستهای جداگانه می خواستیم برا این میرزا عبدالله دعا کنن.... بعدا کاشف به عمل اومد که ایشون مخزن تشریف دارن... منظورم مخ زنه... شغل شریف مخ زنی دخترای مردم... اون روزهای دوشنبه و چهارشنبه هم روزهای قرارشون با زیدشون بوده که می اومدن به ما می گفتن دعا کنید برا مشکلم.... برا مشکل خوشگلم!!!
یعنی اینو که فهمیدم همچین جوش آوردم قوری میذاشتی رو سرم سه سوته دم میکشید....
پسر خوب ننه ت خوب، بابات خوب، دو ماهه ملت رو گذاشتی سر کار مشکل مشکل می کنی این بود؟!!
----------------------------
خلاصه اینکه پی نوشته از خود نظر طولانی تر شد! ولی خدا نکنه مشکل کسی ناسلامتی عزیزان باشه (من زیاد کشیدم، از ناسلامتی خودت دردناک تره وقتی میبینی عزیزت داره درد میکشه) اگر کسی چنین مشکلی داره ایشالا خدا زود زود گره از کارش وا کنه... وگرنه غیر از این شرمنده! به بقیه مشکلات جز این باید خندید... از ته دل

ممنون شهاب شما خیلی با معرفتی پسر ..

ایشالا خیلی زود مشکل رضا خوش تیپ حل میشه نه بیماری نیست خیالت راحت


چه دوست با حالی داشتی

یونس شنبه 20 آبان 1391 ساعت 05:15 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام هنگامه بانو...بیا ببین ترانه امروز چی میگه...؟!!!
زود باش ..عجله کن...
...
راستی ..پست خشنگی گذاشتی...
خوشم اومد..حتما بیا..کرایه تو خودم حساب میکنم..

سلام پسر خوب

آقا در بست به حساب یونس

عسل شنبه 20 آبان 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://rozegar25.blogfa.com

سلام مامان بلاگستان
ایشالا جمع خونوادگیت و بچه ها و همسرتون همیشه کنار هم باشین و خوش باشین. راستش اینجا که شده خونه ی امید ما
ببخشید سرما خوردم نمیتونم بوستون کنم
رضا هم چی بگم تعریف نکنین ازش

سلام دخملی عزیزم بخدا مث یه دوست خوب دوست دارم مقام مادر خیلی از اینها بیشتره که من بخوام بگم مث یه مادر
ممنون عزیزکم

از رضا نگو امروز رفتم باهاش بیرون کیف کردم جججججیگرررررررررررررم حال اومد

sms شنبه 20 آبان 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

من به کی بگم من هنوزامتحانام شروع نشده!
بهم هرچی میگید هیچی بهتون نمیگم
ازین به بعد اینقدرباهاتون شوخی میکنم که روده بربشین

من قبول دارم فقط بچه ها شوخی میکنن خو دوست دارن بی ادبی نباشه شوخی آزاددر صمن چقدر عصبانی شدی بهت نمیاد

شهاب شنبه 20 آبان 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

وقتی مشکلا و غم و غصه های بعضی مردم دنیا رو میبینم از مشکلای خودم خنده م میگیره... ایشالا خدا خودش یا وسیله ش گره از مشکل هر کسی که دلش اون بالاست باز کنه.
-----------------------
پ ن 1: البته از نظر من مشکلی که توش ناسلامتی نباشه و مثلا خدای نکرده بیماری عزیزی یا ... نباشه مشکل نیست... چون غیر این یه مورد همه مشکلا قابل حل هستن.
--------------------------
پ ن 2: بعضی ها مشکلشون بیش از حد خوشگله!! ما بلاگ قبلی یه پسری داشتیم، هر روز میومد دویست تا کاربر رو میذاشت سر کار که آره آقا یه مشکل اساسی دارم سرنوشت زندگیم به اون بنده. این دوشنبه روز سرنوشتمه برام دعا کنید که اگه کارم درست نشه بدبختم... آقا ما هم اون ترم اوضاع خودمون خوب نبود، حسابی برا این بیچاره دلمون می سوخت و از کل 200 نفر تو پستهای جداگانه می خواستیم برا این میرزا عبدالله دعا کنن.... بعدا کاشف به عمل اومد که ایشون مخزن تشریف دارن... منظورم مخ زنه... شغل شریف مخ زنی دخترای مردم... اون روزهای دوشنبه و چهارشنبه هم روزهای قرارشون با زیدشون بوده که می اومدن به ما می گفتن دعا کنید برا مشکلم.... برا مشکل خوشگلم!!!
یعنی اینو که فهمیدم همچین جوش آوردم قوری میذاشتی رو سرم سه سوته دم میکشید....
پسر خوب ننه ت خوب، بابات خوب، دو ماهه ملت رو گذاشتی سر کار مشکل مشکل می کنی این بود؟!!
----------------------------
خلاصه اینکه پی نوشته از خود نظر طولانی تر شد! ولی خدا نکنه مشکل کسی ناسلامتی عزیزان باشه (من زیاد کشیدم، از ناسلامتی خودت دردناک تره وقتی میبینی عزیزت داره درد میکشه) اگر کسی چنین مشکلی داره ایشالا خدا زود زود گره از کارش وا کنه... وگرنه غیر از این شرمنده! به بقیه مشکلات جز این باید خندید... از ته دل

sms شنبه 20 آبان 1391 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.dragoncruel.blogsky.com

میگم شماشوهرتون کیه؟!!!
منظورم اینه که وبلاگ داره؟
من که که فکرمیکنم عباس خودمونه!!!!!!!

نه خیر وبلاگ نداره تازه عباس کچل خودمه

sms شنبه 20 آبان 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.dragoncruel.blogsky.com

آق شهاب
قربون خدابرم به یکی زیبایی میده ولی اون بنده خدابلد نیست چجوری اززیباییش استفاده کنه!!!!
امامهم نیست ماخوب باشیم خیلی خوبه!
ولی نیستم که نیستم...

تو دیگه چرا تو که دکی هستی

سحر شنبه 20 آبان 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.dutamun.mihanblog.com

هنگامه جونننننننننننننننننننننننننننننننننن ممنون که زود زود بم سر می زنییییییییی
خیلی ممنون

خواهش میکنم عزیزم از بیکاریه

شوخی کردم

عسل شنبه 20 آبان 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://rozegar25.blogfa.com

حالا من که میگم مامان بهتون.
نمیدونم ما که باش نرفتیم بیرونبدونیم چطوره

میسی عسیسم ...

خیلی با حاله هم خوش تیپ هم دست دلباز البته امروز پول ماشین و من حساب کردم

عسل شنبه 20 آبان 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://rozegar25.blogfa.com

البته شما مامانشی بایدم ازش تعریف کنین

نه خداییش امروز خیلی کیف کردم بچم سالاره

سوسکه رو دیوار راه میرفت رو که شنیدی

عسل شنبه 20 آبان 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://rozegar25.blogfa.com

خواستم همونو بگم روم نشد. خدا نیگهش داره براتون
کاش مامان منم میومد اینجا از من تعریف میکرد

این حکایت قدیمیه و حقیقت

خو تو هم یه وب مال مامانت بزن خیلی با هم کیف میکنیم

خوش تیپم یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://nargesreza.blogsky.com

سلام علیکم حال شما خوبید چه خبرا بچه ها خوبن ما هم خوبیم شکر خدا روزها دارن میان و میرن زندگی زیباست همه خوبن دنیا زیباست اسمون ابریه همه جا خوبه ادم کیف میکنه از زندگی کردن اوه اخیش چه حالی میده کاشکی تا اخرش رو زمین باشیم اخیش

سلام مطمئنی حالت خوبه

نسیم یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.ferahferah.blogfa.com

من دیگه عروستون نمیشم

وای سلا عسیسم قورفونت بلم سلا

باران یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 07:54 ب.ظ http://mysky77.blogsky.com

خیلی بی معرفتی باهات قهر میکنم اسم عنصر مهمی مثل منو ننوشتی بعدعذر خواهی میکنی قهرم

نتن عسیسم

خو اینطوری باید یه لیست 50 نفری بنویسم میشد مث برنامه های صدا سیما


بوووووس آشتی

محمد حسین دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 01:40 ق.ظ http://mhmk.ir

آره مادر جان واقعا دنیای قشنگیه

من که با کمتر کسی تو واقعیت صمیمی میگیرم اینجا با هنگامه که حتی یه بارم ندیدمش از خیلی از دوستام صمیمی ترم

راستی ممنون که یاد منم کردی

این دفعه گفتی مادر به جوونیت رحم میکنم وگرررررررررررررررنه بیار اون چاقو رو بچه ببینم کی به من میگه............

خو من 23 سالمه یادت رفته

تو بهترین پسر دنیایی

محمد حسین دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 01:53 ق.ظ http://mhmk.ir

اولا عنوان پستتم مادر بود خودتم گفتی این جور حسی داری ...

بازم اگه نارحت شدی ببخشید


بعدشم آخر نفهمیدم چند سال داری یه بار میگی 40 و خورده ای و پسرت 30 سالشه ..

بعد طبق روایات دیگه هم شنیدم که مگی 23...

آخه چرا با این روایات مختلف با روحیه آدم بازی میکنین ... همین کارا رو کردن که بسی جوون مملکت معتاد شدن والاااااااااا

من خودم بگم عیب نداره

ناراحت که نه ولی مممممممممممممیکشمت

بابا 23 ضربدر 2 همش

تو رو خدا پسر جان به جوونیت رحم کن

hamidreza سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://labkhand2.blogsky.com

این چه حرفی بود که زدی،یعنی چی که برم دلم تنگ میشه...

خوب یه روزی باید رفت دلم واسه تو خیلی خیلی تنگ میشه

عباس سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://abas.blogsky.com

باورم نمیشه طنزام بدرد بخور باشند خوشحالم که شاید یک لبخند کوچیک رو لباتون نشونده. اگر جسارتیم شد ببخشید جوووونیمو دور از جونت خر

نه خیلی خوبه حداقل کپی نیست
خیلی ها وب ها مث همه نوشته هاشون

و دل نوشته خودتت زیبا مینویسی

neo چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

جایه خیلی عجیبیه ک از دنیایه بیرون گاهی کاملا جدات میکنه......

خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد