شعر

کمی انصاف و لَختی عشــق ، برای خویش پیدا کن♥♥


کمی درد و غم و هجران ، تو از چشمت هویدا کن♥♥


سرود مرگ می خواند ، نفس های غریب عشق♥♥


در این سمفونی تقدیر ، صدایت را دمی جا کن♥♥


برای خواب نیلوفــــــر ، بخوان لالایی مرداب♥♥


به گلبرگ ترک خورده ، در این سرما، کمی \"ها\" کن♥♥


بخوان با تار پُر شورِ صبا ، ای بیـــدک مجنون !♥♥


سکوت چشمه ساران را ، به پاس عشق ، افشا کن♥♥


قلم می لغزد و هرشب ، به خود میخواند این دل را♥♥


بیا با واژه و لبخنــد ، تو درد عشــق ، حاشا کن♥♥


برای رد شدن ، رفتن، همیشه وقت بسیار است♥♥


بمان در لحظه ی رویش ، کمی امروز و فردا کن♥♥


نه راه و هر چه بیراهه ، برایت تا به مقصد نیست♥♥


دل و آن دیده ی شهلا ، به نور عشــق ، بینا کن



   این شعر را از وب  آجی ناهید برداشتم چقدر قشنگ و پر معناست


زیبای این شعر بخود ناهید رفته بووووووس ناهید جانگالری تصاویر سوسا وب تولز

نظرات 54 + ارسال نظر
behzad شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://shirazkhabar.blogsky.com

آبرو هر چی شاعر بردی

من و ناهید شاعرش نیستیم این شعر ازاثر های زهره طغیانی است لدفن اطلاعاتت را بالا ببر آقا دکی

تازه من از وب آجی ناهید برداشتم یعنی یه جورهایی کش رفتم

چون به نظرم خیلی خمشل بود

اسما شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

بله بله بسیاااااااااااااااار زیبا بود

بله بله عزیزم ممنون اسما خواهری

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

حالا ما واسه هم نوشابه باز میکنیم یا شما دخترا؟
حالا که اینجوریه من یه سر برم پیش داداش محمد حسینم که دلم واسش تنگ شده

ما باید همدیگر و تحویل بگیریم چون مقابل شما پسرهای خودشیفته هستیم

داش محمد نی تا نیم ساعت دیگه میاد

عسل شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

به به.مث همیشه انتخابتون زیبا بود

مرسی دختریم دست ناهید جووووووووووون درد نکنه

دوباره شعر ربوده شده ست

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
شرمنده سلام یادم رفته بود
خوبید؟
امیدوارم هیچ وقت در مقابل هم قرار نگیریم و همیشه در کنار هم باشیم

سلام ممنون بابا شوخی میکنم بوخودا

معلومه که هیچ وقت در مقابل هم قرار نمیگیریم چون اصن همدیگر و نمیبینیم

راحت باش اینجا فقط شوخی هست

عسل شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

حتی اگه شهر رو ربوده باشین بازم انتخابتون عالیه

مرسی عسل دختریم بووووووووووس سفت

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

من که دیگه میترسم شوخی کنم

نترس اینجا کسی کارت نداره نمیخواد جیغ بزنی

محمدحسین اومد

محمد حسین شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://mhmk.ir

اون کمی ها کن ... منظور مسابقه خودمون بود ؟

ولی شعر قشنگی بود خوشمان آمد


شعر اثر زهره طغیانی میباشد

آره دقیقا همون مسابقه هاااااااااااااااااا هستش

بعععععععععععله خیلیم قشنگه

مرسی که گفتی و گرنه .......هیچی ولللش

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

حالا عسل از شما تعریف کنه ، بعدشم شما از اون تعریف کن!!!!!!!!!! آخه شما از هم تعریف نکنین ، کی تعریف بکنه؟ اشکال نداره یه بار شما تعریف کن یه بارم عسل خانوم!!! ولی خب با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه! میشه؟؟؟؟؟

تعریفم داره عسل دختریم

عسل خودش شیرین شیرینه احتیاج به شیرینی حلوا نداره داااااااش

عشق لاتی رو دیدی نه خوب مشخص بود

ستاره شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://setarhe31.blogfa.com

به خاطر شیطنتنم وشوخیم ببخشید

نه خوب بود شوشوتم حقشه این تحریم از هر چی دیگه براش زجر آورتره

مرسی گلم بهم سر زدیبوس سفت

دریا شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

بسیار زیبا بود...

ممنون دریای عزیز بوس سفت تقدیم به تو

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

نوشابه زیادی ضرر داره ها؟ میترسم قندتون بره بالا! مراقب باشید که هیچ چیز مثل سلامتی نیست! پس اینقدر واسه هم نوشابه باز نکنید

الان قرص دیابتم و خوردم نمیخواد ناراحت من باشی خودم مراقب هستم

شما چی که هی دارین نوشابه بعلاوه ی دلستر میخورید زیان باره بوخودا

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

من که اهل تعارف و نوشابه باز کردن نیستم! اینکه میگم داداش محمدحسین رو دوستش دارم واقعیته! ولی شما دخترا چی؟ چقدر این نوشابه باز کردناتون راسته رو خدا میدونه! اصلا شایدم عمدا اینقدر به هم نوشابه میدید که هر چه زودتر بواسطه قند خون از دست هم راحت بشید(البته خدانکنه)!
(شوخی بودا ناراحت نشید!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

وااااااااای تو از کجا فهمیدی نکنه تو هم مث من حس دهم داری

نه علی منم خداییش همشون و دوست دارم من بجای مامان هر کدوم هستم


راستی ستاره نوه ام سراغت و میگرفت میگفت بیا مشق هام و برام بنویس

عسل شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

علی آقا کی نوشابه باز کرده. ما که اگه تعریفی هم باشه جدیه. البته ما برای بانو ردبول هم باز میکنیم

مرسی دختر گلم شیرینم عسلم دلبرم

علی آقا اینجا را داشته باش

عسل شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

نه دیگه ایشون الان سعی میکنه اینجا رو نخونه

نه زود در جا نمیزنه حتما رفته

اونم شیش مترو نیم زبون داره عسل دختریم

MINA شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://tanhatarintanha.blogsky.com/

وقتی راه رفتن آموختی، دویدن بیاموز و دویدن که آموختی ، پرواز رابیاموز

راه رفتن بیاموز ، زیرا راههایی که می روی جزیی از تو می شود و سرزمین هایی که می پیمایی بر مساحت تو اضافه می کند .

دویدن بیاموز ، چون هر چیز را که بخواهی دور است و هر قدر که زودباشی ، دیر

ممنون خواهری عزیزم

تو را بخدا وبت و درست کن وقتی خوش امدش میاد دیگه نمیشه برات کامنت گذاشت عزیزم

ستاره شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 01:34 ب.ظ http://setarhe31.blogfa.com

سیلام منم بلتم
چه دعایی کنمت بهتر ازاینکه خداپنجره اش رو به اتاقت
باشد.
ببخشید اگه ناراحتت کردما من دخمل شوخیم وبادوستام شوخی میکنم باشوخیاشون به
شوخی جواب میدم خلاصه دلگیر نشی ازمن هنگامه جونمبوووووووووووووووووووووووووووووووس

نه عزیزم منم اصلا این وب و زدم برای شوخیی خواهری

مرسی که هم شوخی و هم بهم سرمیزنی دوست دارم هوارتا

اینم دوتا بوس سفت سفت بوس بوس بوس

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

واااااااااااااای خدای من؟ کی میره اینهمه راه رو؟
چقدرم از هم تعریف میکنن؟ بابا این قدر خالی نبندید! من که میدونم شما دخترا چشم دیدن همو ندارید! حالا میخواید واسه هم ردبول باز کنید؟ بابا عسل خانوم ، دست ودل باز ، ولخرج ، والله ما که به نوشابه شیشه ای هم راضی هستیم! من نگران سلامتی تون هستم عسل خانوم وگرنه یه بیست لیتری نوشابه هم باز کنید فرقی نمیکنه؟ بخدا نکنید اینکارو آخه هیچی مثل سلامتی نمبشه! حالا هی از هم تعریف کنید!!!!!!! راستی عسل خانوم من کم بیار نیستما ! از همین الآن گفته باشم! اینو هنگامه خانومم میدونه! راستی زبون من که شیش متر و نیم نیست! اندازه دقیقش شیش متر و صد ثانته!!!!! گفتم دقیقش رو بدونیدشاید بهتر باشه

تو میری خوب

ما خانومها خیلی هم همدیگر و دوست داریم

عسلم دخترم ماهه تازه سلامت سلامته مث شما پیر نی که مریض باشه

پیش عسل کم میاری علی آقااااااااااااااا
ممنون از اندازه دادنت

ناهید شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

سلام بانو هنگامه نفس خودم الهی قربونت برم آجی جووووووووووووووووون خوبی؟

سلاااااااااااااااااااااان نا هید آجی خودم عزیزم من فدات شم مرسی

ببخش از شعرت استفاده کردم قبل از اینکه جواب بدی بوووووووووووس

ناهید شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

آجی جون فدات شم بخدا هر وقت میام اینجا اول بخاطر تو میام میرم سراغ نظرات وقتی کامنتهاتو میخونم خیلی خوشحال میشم دونه دونه کامنت هاتو دوست دارم پس هرچی بیشتر بذاری بیشتر خوشحال میشم بوووووووووووووووووووووس

جووووووووووووووووووووووووووووووونم آجی عزیزم

مرسی منم بخاطر تو میام وبت و دونه دونه پستت ها رو میخونم

عزیزم دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ستاره شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://setarhe31.blogfa.com

راستی هنگامه جونم چندسالته؟اهل کجایی؟
پسرت چندسالته؟واقعاشوهرت راننده بوده؟
دوست داشتی بگو هها
من ۲۳سالمه تهرانی هستم

23

قم

30

بوده

خوبه هم سال همی

پست خودم را بخون صفحه شو بهت میگم

ناهید شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

از اینکه وقت میذاری و میای به وبلاگم و کامنت میذاری ازت ممنوووووووووووونم آجی الهی قربونت برم بخدا خیلی خیلی خیلی دوست دارم تونفس منی

خواهش میکنم

من خیلی دوستت دارم و بت و تو هم دوست دارم

بخدا من خیلی خیلی خیلی دوست دارم

نفسم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ناهید شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

راستی از اینکه این شعر مورد توجهت قرار گرفته خوشحالم وازاینکه افتخار دادی وبا اسم من آپ کردی ازت ممنون دوست دارم هوارتا
بووووووووووووووووووووووووس

خواهش میکنم ممنون که بهم اجازه دادی و بوووووووووووووووس

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

ستاره کوچولو رو بجای من ببوس و بهش بگو مشقات رو خودت بنویس تا ایشالله خانم دکتر بشی و ما بهت افتخار کنیم! مخصوصا هنگامه خانوم که خیلی دوستت داره! مراقب خودتم باش ستاره

ممنون بخاطر ستاره

ایشالا که دکتر بشه

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

حالا که ما اومدیم شما رفتید؟
راستی هنگامه خانوم بی زحمت به ستاره خانوم بگید که حداقل نوشابه بدون قند بیاره واستون آخه ضررش کمتره!!!! ببین چقدر به فکر سلامتی شما و ستاره خانوم هستم؟ حالا شما هی واسه هم ردبول بیارید

ستاره تغذیه سالم دارم شما بفکر خودت باش

شیلا شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام خوبی؟من اپ کردم عزیزم
خیلی هم قشنگ بود

سلاااااااااااااااااااااام شیلا خیلی نگرانت بودم

بروووووووووووووواومدم

شهاب شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
خوب آخه فرق دارن با هم شاعر مورد علاقه م که بدون شک پروینه
دیوان حافظ و پروینم رو با دنیا عوض نمی کنم! ولی خوب قطعا قشنگ ترین آهنگ و شعری که گوش کردم، این متن آهنگ خانه بر دوش، از کاست هنگامۀ علیرضا افتخاریه که با آهنگ ساری گلین خونده و من سالهاست از شنیدنش سیر نمی شم. شاعرش هم ساعد باقریه فکر کنم.



آه ای صبا چون تو مدهوشم من
خود فراموشم من، خانه بر دوشم من، خانه بر دوش
من در پیش کو به کو افتادم دل به عشقش دادم
حلقه در گوشم من، حلقه در گوش
گر در کویش برسی برسان، این پیام مرا
بی چراغ رویت من ندارم دیگر تاب این شبهای سرد و خاموش
هرگز هرگز باور نکنم، عهد و پیمان ما شد فراموش
****
ای جان من غرق سودای تو، بی تماشای تو، دل ندارد ذوق گفتگویی
بی جلوه ات آرزو بی حاصل، بی تو در باغ دل، خود نروید سرو آرزویی
شبها مرغ لب بسته منم --- دل شکسته منم
تا سحر بیدارم - سر به زانو دارم -- بر نخیزد از من های و هویی
بی تو سیر گل را چه کنم؟ گل ندارد بی تو رنگ و بویی

اینم لینک آهنگش:
http://javanemrooz.com/music/album-117.aspx

پروین اعتصامی خیلی عالی

از دیوان پروین کدوم شعرش را دوست داری شهاب

بابت این آلبوم ممنون خیلی خمشله میدوستم

شهاب شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

نزنین ها! این شعر رستاخیز علیرضا عصار رو هم من عاشقشم! غمگینه ولی خیلی دوستش دارم خوب چی کار کنم

عید اومد امید اومد
اما چنارایی که سوختن
لحظه هاشونو فروختن
کاری واسه عید نکردن
برا عید هیچی ندوختن....

ادامه ش رو نمی نویسم دیگه همه حتما گوش دادن آهنگشو...

اره زیباست ولی غمگین

چه عرفانه میگوشی

شهاب شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

این شعرش بــــــــد نبود
کلا نمی دونم به خاطر تعصبم رو پروینه که شعر بقیه خانمهای شاعر به دلم نمی شینه یا نه دلیل دیگه ای داره! ولی خوب من شخصا به این خانم طغیانی توصیه میکنم رو شاعری حساب واز نکنن
-------------
بابا ملا لغتی همیشه میدید وزن شعر به هم خورده سرچ میکرد پیدا میکرد درستش رو
ولی الآن سر اون "سمفونی تقدیر" سرچ کردم دیدم نخیر خود شاعر اینجوری گفته!!!
خوب آخه خانم جان مگه مجبوری لغت قلنبه تو شعرت بیاری اونم درست اول شعر که کلا وزنش از همون اول به هم بریزه! همون اول شعر آلرژی من عود کرد

مرسی

پس حالت گرفته شد

ببخشید خوب

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمی شنوند...
چه تلخ است قصه عادت....

زیبا بود ولی اگه هم یه روز نشنوند دلتنگش میشن

آرزو شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.alachigh24.nlogsky.com

زخمی بر پهلوهایم است...روزگار نمک می پاشد و من پیچ وتاب می خورم و همه گمان می کنند که می رقصم و به حالم افسوس می خورند ...!

همه این رقص و دارن عزیزم

گندم شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

فوق العاده زیبا بود هنگامه جان
ممنوم

مرسی عزیزم

بوس عزیزم

neo شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

مرسی عزیزم

آلوچ خیلی میخوامت بوخودا

سلام
منو کلا از تو لینکاتون حذف کردین؟چرررررررررررااااااا؟

شرمنده خوب نمیایی گفتم شاید نمیخوای رفت و آمد داشته باشیم

لینک میشی پسر خوب

مهربان شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام وروجکم
تو با من قهری هنگامه؟
جای خالیت خیلی حس میشه خانم
لا اقل بگو چرا؟
منتظرم عزیزم

وای نگو عزیزم بخدا نه

ببخش میام زودم میام

فدات بشم گلم

مهربان عزیزم وبت بهم کد نمیده که برات نظر بزارم گلم

تا حالا چند مرتبه اینطوری شده بوووووووووووس ببین اشکال از کجاست

من بازم تلاش میکنم

ستاره شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://setarhe31.blogfa.com

سبلام خودت ۲۳سالته پسرت ۳۰سال!!!!!؟اشتباه نکردی
هنگامه جونم؟

نه عزیزم خوب من شبهاش را حساب نمیکنم

حمید شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.nursing89.mihanblog.com

سلام وبتون زیباست میتونیم تبادل لینک داشته باشیم؟؟؟
من رو با نام پرستاری لینک کنید و خبر بدید تا لینکتون کنم

ممنون پسر خوب لینک شدی اما وب شما خیلی با وب من فرق فوکوله

من باید بیام اطلاعاتم را زیاد کنم

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

این ستاره خانومی بود که پرسیده بود چند سالته؟؟؟
خداییش جواب باحالی دادی؟
اینکه گفتی خودت 23 سالته و پسرت 30 سالشه خیلی باحال بود! خداییش کلی خندیدم!!!!!!!!!! آخه ستاره خانوم تا حالا کدوم دختری رو دیدی که سن واقعیش رو بگه؟ اصلا مگه دخترا بیشتر از بیست و سه سالشون میشه؟

نه من راست گفتم از محمدحسینم بپرس من هیچ وقت شبها که خوابم حساب نمیکنم

این و که راست گفتی شاید چند سالی توی همین 23 بمونم

علی شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

من کم بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمرا!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا نکنه که شما و عسل خانوم مریض بشی ولی با این اوضاع که شما نوشابه مصرف میکنید..........
آخه نوشابه هفتاد نوع مرضی با خودش میاره.......
راستی من که پیر نیستم! اتفاقا جوان ، سرزنده ، سرحال و ورزشکاریم! هر چقدر هم نوشابه مصرف بکنیم بواسطه ورزش ضررش از بین میره

عسلم ورزشکاره و منم که ورزشکار قدیمیم شما باید به پیش کسوتت احترام بزاری اگه واقعنی ورزشکاری به ما که اینطور یاد میدادن

چه ورزشهایی میکنی علی خان

تازه کم میاری نزار فراخوان داشته باشم که یه لقمه ی چپ میشی

مانا شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

قیشنگ بوووووووووووووووود

مرسی عزیزکم قرفونت بلم

نسیم شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.ferahferah.blogfa.com

سلام هنگامه بانو خوب هستین؟

به نیسم با وفا ممنون عزیزکم امتحان ها با موفقیت بود ایشالا

hamid شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://labkhand2.blogsky.com

من وقت نکردم شعرو بخونم .........
به به چه چه

دوباره مردم از این نظر سازنده ات

خوبه حمید جان شعرش بلند نی

عسل شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

من نبودم این علی آقا چه گرد و خاکی کرده
رد که هیچی اصلا 6 دونگ کارخونه کوکاکولا رو میزنم به اسم بانو بعله علی آقا. بعدش ما لارجیم. مث شما نیستیم که

مرسی عسل دختریم بووووووووووووووووووووووس مامان جونم

علی آقا داشته باش این یکی دیگه

علی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

از ما گفتن بود!! حالا شما اگه میخواید شرکت پپسی هم بنام بزنید! تنها نگرانی من سلامتی شماست!!!!!!!!!
ضمنا عسل خانوم خداروشکر که لارجید و مثل ما نیستید!!!!!!!! راستی عسل خانوم شما که وضعتون خوبه اگه زحمتی نیست شرکت دوغ آبعلی رو هم بنام هنگامه خانوم کنید!!!!!!! اصلا از حالا به بعد دوغ واسه هم باز کنید اینجوری حداقل ضررش کمتره!!!!! نطرتون با دوغ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عسل خودش جواب میده علی

علی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد ، اما هر وقت تنم به جماعت بینا خورد گفتند: مگر کوری!؟
روزگارت بی نیاز باد از این جماعت بینا

قشنگ بید روزگار شما هم بر وفق مراد

عسل یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 01:16 ق.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

نه فعلا توو کار ملی نیستیم. کار ما اینترنشنالِ
ما ورزش میکنیم نگران سلامتیمون نباشین

علی داشته باش

عسل یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

با اجازتون برم بخوابم. شب بخیر

شبت خوش عزیزم بووووووووووووووس

عسل عزیزم از دیشب تا حالا نتونستم برات کامنت بزارم بلاگفا قاط زده برای بقیه خوب شده اما برای تو نه عزیزم ببین مشکلش چیه کد نمیده که تا ثبت بشه

عسل یکی کد داد ولی دیگه نداد دارم گریه میکنم از دست بلاگفا

عسل دختریم نداد f8گرفتم نداد کد

شهاب یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام خوب همه شعراش قشنگه کدوم رو انتخاب کنم
---
دیوانه و زنجیر
مست و محتسب
طوطی و شکر
دکان ریا
شعر سر مزارش
5 تا شعر داره آرزوها یکی از یکی قشنگتر...
یه شعر فوق عرفانی هم داره نقل حال داستانیه که مادر موسی می خواد موسی رو بندازه به نیل.... کلا پروین تـــکه
------
همه شعراش قشنگه حیف که زیاد عمر نکرد...

خوبه فک کنم تمامش و بلدی آره قشنگه همه ی شعرهاش

از دست شوهریش مرد بیچاره

سرباز یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

قشنگ بود.
قالب نو هم مبارک...

مرسی

تشکرات

تک ستاره بلوچ یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.makoran2020.blogfa.com

very very nice

tank you very mach

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد