دل نوشته

مردها دنیای ما زنها هستن ولی به دنیا اعتمادی نی والابوخودا گریه ی شدید شدید


راستی وب پسرم فیلتر شده بهش گفتم خیلی خونسرد میگه بهتر خوب بیشتر سر شناس میشم

(روم سیاه)


صب داشتیم صبحونه میخوردیم یمی داد زد نون خشکیه یهو رضا هم داد زد منم رضا اسطوره ام (خجالت)


عاخه این مردها اعتماد به نفسشون من و کشته والابوخودا




ای بابا باز بلاگفا کامنت هاش خطا میده نمیشه تو وب دوستان مخصوصا عسل دختریم کامنت بزارم

نظرات 63 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 08:18 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

آیکون هام نزد منم مجبور شدم بنویسم


ای تو روح مردهای نامرد

فک بد نکنید همه ی مردها نه

مثلا من خیلی خوبم

چیه مرد بودن به چنسیت نی والابوخودا

البته توی پستم نه توی کامنت ها

عسل جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

ایندفعه استثنا میگم فمینیست بودن و مرد ستیزی خیلیم خوبه. اصلا یه برنامه باید چید برای سربه نیست کردنشون. آره بلاگفا خیلی اذیت میکنه

مرسی عزیزکم که من و تایید کردی .........

منم موافقم از رضا شروع کنیم و پدریش یعنی عباس کچل

اصلا نمیشه بیام نطر بدم توی هیچکدوم وبهای بلاگفا

شهاب غ جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://setaareyemosaafer.blogfa.com/

عه اینجوریاست؟! پس دنیا رو ول کنید آخرت رو بچسبین اینجوری بهتره والا بوخودا
سلام چه خبرا؟!
مردا با اعتماد به نفسشون زنده ن جونشون رو بگیر ولی اعتماد به نفسشون رو نه..... قال شهاب غ (ع)

بعععععععععععععععععععع له

آخرت هم توش .............. یعنی بووووووووووووووق زدن مرها

سلامم شهاب خان منم دارم قار قار میکنم

این حدیث معتبر منبع اش کجاست میشه لدفن

عاخه منم یه جایی خونده بودم بخاطر یاد آوری پرسیدم

مانا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

اعصابم داغونه از رو این بلاگفا

عاره بوخودا منم همینطور هی میام هی میرم هی ........ اما نمیشه که نمیشه حتی وب تو هم نمیشه

مانا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

وب آقا پسریتونم که فیلتر شد دیگه بووووووووووووووووووووووووووق

عاره میبینی پسری من و فیلتر کردن...من که نمیدونم برای چی

مانا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

سلامتو خوردی دختر؟
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!

الهی فدات مدات بشم

علیک سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سرباز جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 11:04 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

کجایی؟
خبری ازت نیست؟
همه چی روبراهه؟

همینجا

نچ

قار قار قار خوب میخوام قار قار کنم مگه چیه؟؟

حبیبه جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

سلام گریه گریه گریه
بلاگفا قات زده نمیتونم برم تو وبم گریه
اینجوری پیش بره مجبورم از بلاگفا اسباب کشی کنم
گریه شدید

سیلام گگه نکن بیا بگلم اوصه نخور

عیب نداره چند وقت بیا وب من تا وبت درست بشه

هنگامه شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 02:00 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

راستی هیچ توجه کردید این دفعه علی و sms با هم جیم فنگ شدن عاخه sms سابقه نداشت جیم بشه والا بوخودا

از یابنده تقاضا میکنم به خانواده تحویلش نده بیچاره ها دارن یه نفس راحت میشکن

هر کی ازش خبر بیاره دارش میزنم ...

اینم جایزه اش بید

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 04:39 ق.ظ

سلام هنگامه خانوم
خوبید؟؟؟؟
چه خبر؟
کی اسم منو با داداش مهدیم آورد؟؟؟؟؟
داش مهدی بیا که دارن تخریبمون میکنن

سلام علی آقا

مرسی

هیچی والا فقط قار قار قار

چیه دلم میخواد از شهاب یاد گرفتم قار قار کردن و

من ...

امتحان داره پیداش نی میخواد دکی بشه ایشالا

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 04:44 ق.ظ

به این داداشی ما(محمدحسین) سلام برسون و بگو با اینکه خیلی گذشته ولی عید تو هم مبارک.... خداییش دلم خیلی واسش تنگ شده...

محمدحسینم سراغت و میگیره والابوخودا

باشه بهش میگم ...

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:00 ق.ظ

راستی انگار پست ضد پسر گذاشتین؟؟؟
"مرد ستیزی خیلیم خوبه. اصلا یه برنامه باید چید برای سربه نیست کردنشون" خداییش این درسته؟؟؟
خودتون شروع کردینا
یه وقت ناراحت نشین
با اینکه از نظر من هیچ فرقی بین زن و مردنیست ولی میخوام تلافی کنم ، با اجازههنگامه خانوم

بععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

گذاشتم و خیلی هم خوب نوشتم
تلافی کن عیب نداره

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:02 ق.ظ

فقط جون من همشو تایید کن

باشه تایید میکنم

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:04 ق.ظ

دغدغه های پسر جوان:کار ندارم – پول ندارم – سربازی نرفتم – ماشین و خونه ندارم – و ...
دغدغه های دختر جوان : لاک ناخونم پاک شده – مهری سرویس طلا خریده – دخترخاله ام ماشین داره – مامان غذای خوب نمی پزه – عروسکمو هنوز نخوابوندم !

منم عروسک هام و حموم نکردم

حالا موقع عروسک بازی چی بپوشم

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:12 ق.ظ

مردی با اسلحه وارد بانک شد و تقاضای پول کرد. وقتی پولها را دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید: آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟ مرد پاسخ داد: بله قربان من دیدم. سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و او را در جا کشت. سپس مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟ مرد پاسخ داد: نه قربان. من ندیدم اما همسرم دید!

ای خائن

بابا به مرده بودم

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:15 ق.ظ

قابل توجه دخترای عزیز ؟؟
.
.
.
.
.
.
بله با شمام
.
تویی که پارک دوبل بلد نیسی
تویی که پایه خنده جمع هسی
و..........
.
.
.
.
عزیزم فدا سرت...
ناراحتی نداره که ..اصن مهم نیس
.
.
خو بجاش تو بلدی::
ظرفارو بشوری
خونه رو تمیز کنی
لباس بشوری
غذا درست کنی
پوشک عوض کنی
ما پسرا رو دوس داشته باشید (((:
.
.
.
.
حالا چرا فحش میدید
.
.
پسرا جیغ دست هــــــوراااااا

بععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

چی خوفتی

بعضی علامتها را کم داره .....خودت فک کن ببین چه علامتی

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:15 ق.ظ

دختر همسایمون زنگ خونمونو زده،رفتم درو باز کردم
میگم سلام بفرمایید، میگه: سلام خونه اید؟!!!!
گفتم: نه منو که میبینی آخرین مدل پیغام گیر هستم
لطفا بعد از شینیدن صدای بوق پیغام خودتان را بگذارید!!!

اااااااااااااااای جووووووووونم

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:26 ق.ظ

زندگی خانمها سه مرحله دارد ...... !!
.
.
.
.
.
1-کودکی ...
2-جوانی ...
3-چقدر خوب موندی

منم الان توی مرحله سومم

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:28 ق.ظ

طرز درس خوندن دخترا!!!!
اینو که بلدم.
اینم که مهم نیست.
این طولانیه نمیاد.
اونم انشا الله نمیاد.
اخیش تموم شد.
برم یه چند دقیقه با دختر خالم بحرفم مغزم ازاد شه.

یوه یوه یوه یوه خیلی باحال هستن

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:31 ق.ظ

ایـن حـق ِ مسـلم ِ هـر دختری ِ کـه عـکس های 13 تا 18 سالگی شو بـسوزونه ^_^

چرا من که خیلی اون عکسهام و دوست دارم

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:33 ق.ظ

خدا سه مرد رو داشت محاکمه میکرد یکی بهشت دومی جهنم و سومی طویله پرسیدند حکمت این کار چیه ؟
فرمود:اولی توی اون دنیا زن داشت زجرو بدبختی زیاد کشید گفتیم بره بهشت تا طعم خوشی هم بچشه
دومی تو اون دنیا زن نداشت خیلی خوشی کرد گفتیم بره جهنم تا طعم بدبختی هم بچشه
گفتند اینا درست اون سومی حکمتش چیه؟
گفت این الاغ تو اون دنیا زن داشت زنش مرد این قدر خر بود که رفت یه زن دیگه کرفت طویله حقشههههه

ما ااین و برای زنها میگیم هاااااااااااااا

اما خداییش حقش بوده طویله موافقم

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:35 ق.ظ

به نظرشما زن هاچگونه خوشگل میشند؟؟؟
1-باجراحی فوق تخصصی زیبایی
2-فقط باعمل بینی
3-بافتوشاپ
4-هیچکدام

هیچکدام

چون خودشون خمشل هستن

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:36 ق.ظ

زنان مثل کراوات می مونن درسته که به مردا زیبایی میدن اما بد رقم خفتمون می کنن خدا خودش رحم کنه والا....

آآآآآآآآآاخ خوب شد کروات و یادم دادی برای عباس کچلم

مرسی شدم

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:37 ق.ظ

دقت کردین:
پســرا ۱۰ دقیقه حاضر میشن، ۴ساعت میرن بیرون ..!
دختـــرا ۴ ساعت حاضر میشن، ۱۰ دقیقه میرن بیرون

کی پسرها

والا این حمید من ..................

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:38 ق.ظ

دختر خانومای عزیز ...
بخدا با "عجیجم" میشه کنار اومد...
با "عجقم" میشه کنار اومد...
به این برکت با "چیتال میتونی " میشه کنار اومد...
ولی دیگه با "دوسد دالم یه خُلده ، قد یه سوکس مُلده ، سلت کلاه گذاشتم ، سوکسه هنوز نمُلده "
نمیشه ، والا نمیشه ، بلا نمیشه ،
از اعصاب من خارجه ، یعنی یه وضعیه تو مملکت...

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بلت نبودم مرسی که یادم دادی

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:39 ق.ظ

دخترای الان فوتبال بازی می کنند !
رتبه اول کنکور هم شدن !
حتی وارد انرژی اتمی هم شده ان !
والا اینجوری پیش میره هیچ بعید نیست به زودی پارک دوبل هم یاد بگیرند...



بلتم بیا اصلا مسابقه بدیم ببین کی میبره

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:41 ق.ظ

ایدئولوژی بعضی‌ دخترا در آرایش ‌کردن
همان ایدئولوژی نقاشی‌های مهدکودک است :
جای سفید در صفحه باقی نذارید !

این یکی و خوب اوومدی

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:43 ق.ظ

این روزا همه میخوان کاری کنن که مقدار خنده جامعه بیشترشه ولی بیشترین کمک رو کسانی میکنن که به این زنا رانندگی یاد میدن.خداییش خیلی باحالن.

علللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییی

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:44 ق.ظ

فردوسی بزرگ رو که دیگه همه قبول داریم خیلی دانا بوده ، گفته :
که پیش زنان هرگز راز مگوی ، چو گویی ، سخن بازیابی به کوی !
یا گفته :
زنان را نباشد به جز یک هنر نشینند و زایند شیران نر !
روحش شاد......

خدایش بیامرزدش

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:46 ق.ظ

ز عزا تا عروسی فاصله بسیار است ولی .
.
.
.
.
.
.
.
برای دخترا هر دو محلی است برای پیدا کردن شوهر

و همچنین برای پسرها

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:47 ق.ظ

تا دانشمند زن نام ببرید؟
۲ـ ۱۰ تا مخترع زن نام ببرید؟
۳ـ ۱۰ تا فیلسوف زن نام... ببرید؟
۴ـ ۱۰ تا شاعر زن نام ببرید؟
لطفا جواب بدید !!!!
.........نه خدایی جواب بدید آخه هرچی بشر پیشرفت کرده که زحمت پسر جماعت بوده خداییش چه خدمتی کردید برای بشریت؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیدین جوابی ندارین



اما تو شاعری من الان 20 تا دوستام شاعر هستن


مینا بیا بدادم برس شعر از خودت در و کن

حیف که فقط تو فیسبوکه

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:49 ق.ظ

پشت یه ماشین نوشته بود:
از مرگ نمیترسم از راننده زن میترسم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:53 ق.ظ

زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟
میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را
طلاق دهد ؟
شیطان گفت : آری و این کار بسیار آسان است
پس شیطان به سوی مرد خیاط رفت و به هر طریقی سعی می کرد او را وسوسه کند اما مرد خیاط همسرش را بسیار دوست داشت و اصلا به طلاق فکر هم نمی کرد
پس شیطان برگشت و به شکست خود در مقابل مرد خیاط اعتراف کرد
سپس زن گفت : اکنون آنچه اتفاق می افتد ببین و تماشا کن
زن به طرف مرد خیاط رفت و به او گفت :
چند متری از این پارچه ی زیبا میخواهم پسرم میخواهد آن را به معشوقه اش هدیه دهد پس خیاط پارچه را به زن داد
سپس آن زن رفت به خانه مرد خیاط و در زد و زن خیاط در را باز کرد وآن زن به او گفت : اگر ممکن است میخواهم وارد خانه تان شوم برای ادای نماز ، و زن خیاط گفت :بفرمایید،خوش آمدید
و آن زن پس از آنکه نمازش تمام شد آن پارچه را پشت در اتاق گذاشت بدون آنکه زن خیاط متوجه شود و سپس از خانه خارج شد
و هنگامی که مرد خیاط به خانه برگشت آن پارچه را دید و فورا داستان آن زن و معشوقه ی پسرش را به یاد آورد و همسرش را همان موقع طلاق داد
سپس شیطان گفت : اکنون من به کید و مکر زنان اعتراف می کنم
و آن زن گفت :کمی صبر کن
نظرت چیست اگر مرد خیاط و همسرش را به همدیگر بازگردانم؟؟؟!!!
شیطان با تعجب گفت : چگونه ؟؟؟
آن زن روز بعدش رفت پیش خیاط و به او گفت
همان پارچه ی زیبایی را که دیروز از شما خریدم یکی دیگر میخواهم برای اینکه دیروز رفتم به
خانه ی یک زنی محترم برای ادای نمازو آن پارچه را آنجا فراموش کردم
و خجالت کشیدم دوباره بروم و پارچه را از او بگیرم
و اینجا مرد خیاط رفت و از همسرش عذرخواهی کرد و او را برگرداند به خانه اش.
و الان شیطان در بیمارستان روانی به سر میبرد

خاک بر سر مرد خیاط بکنن که با یک تکه پارچه به زنش شک کرد اگه واقعنی بهش ایمان داشت اینم باور نمیکرد

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 05:55 ق.ظ

هر جا که ترافیک سنگین میشه پای یک زن در میان است
اینو تجربه کردم که میگم همینجوری الکی حرف نمیزنم باور ندارین شما هم برین تحقیق کنین

علی علی علی

آآآآآآآآآآآآآای حواست کجاست دارم قدات میکنم میخوای جووون سالم به در ببری

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:08 ق.ظ

جهنم برای دخترا یعنی اینکه:
برین تو آسانسور
دکمه رو فشار بدید
در بسته میشه
بعد یهو میبینین یه سوسک بالدار رو سقفه
گریه نکنین...ادامه نمیدم

این حرفها به من نمیچسبه ..من خیلی خیلی شجاع هستم مورچه را میگیرم کف دستم راه بره البته از مورچه کوچولو ها نه بزرگش

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:09 ق.ظ

دیشب اخبار نشون میداد که یه زن تونست پارک دوبل رو تو 10دقیقه انجام بده و اسم خودش رو تو کتاب رکوردهای گینس به عنوان بهترین راننده زن ثبت کنه!
یعنی شاخ درآوردم!

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:12 ق.ظ

از یه دختره پرسیدم : حالت چطوره ؟
گفت :میجی یوجی !!!
اولش فکر کردم داره چینی ژاپنی حرف میزنه نگو منظورش این بوده : مرسی ، تو چی..؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی با حال بوددد میجی یوجی

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:14 ق.ظ

کدومشون بیشتر خنده دار ترن؟؟؟
1. پسرا بعد از زمین خوردن؟؟
2. دختراا بعد از شستن صورت؟؟

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:15 ق.ظ

پشت هر مرد موفقی . . . بلاخره یه روز میخاره چیه؟ فکر کردی می خوام بگم پشت هر مرد موفقی یه زنه؟ عمرا از این قصه تخیلی ها بگم!!!

ولی قصه اشم زیباست

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:16 ق.ظ

وقتی دو تا دختر باهم حرف می زنن شیطان میشینه یه گوشه و به حرفاشون گوش میده . . . و درس یاد می گیره!!!

صب به صب میاد از من درس میگیره

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:20 ق.ظ

پسرای عزیز ازم حمایت کنید.... بدادم برسید که الآن دخترا منو میخورن

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:21 ق.ظ

تو رو خدا کسی ناراحت نشه... فقط واسه شوخی بود...
هنگامه خانوم اگه میدونید که کسی ناراحت میشه تاییدشون نکن

نه بابا چرا ناراحت ما هم مردونه اش و بلتیم فقط بخاطر شما مردها نمیگیم

این فرق زن و مرده

علی شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 06:23 ق.ظ

مثلا من امروز امتحان دارم!!! الآنم دارم درس میخونم...
فقط خواستم بهتون سری زده باشم هنگامه خانوم....
یا علی....

برو بخون پسر خوب

مرسی شدم شدیدشدید علی


علی یارت

گل بارون شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://wwwgolbarooni.blogsky.com

اگه اعتماد بنفس این مردا رو ازشون بگیری میشن دور از جون کنه میچسبن به زنا چون اگه زن نباشه مرد بره پیش کی قمپز در کنه

اینم یه حرفیه واسه ی خودش

محمد حسین شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 11:05 ق.ظ http://mhmk.ir

نکنه تو وبش مخ میزده گشت ارشاد فیلترش کرده ؟

نه بابا بی تربیتی حرفیده البته از تو فیسبوک برداشته بود

عسل شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

وووووووووی این علی آقا چقد کپی پیست گذاشته

سلام عسل دختریم بوووووووووووووووس سفت دلم برات هلاک بود

نمیشه تو ی وبت نظر بزارم اصلن توی بلاگفا نمیشه به بچه ها هم سر بزنم چرا اینطور شده دخترم

اصن اینترنتم خیلی کند شده

محمد حسین شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 11:58 ق.ظ http://mhmk.ir

منم این همه تو فیسبوکیام هم بیتربیتی می حرفم هم بعضا سیاسی خدا رو شکر فیلتر نشدما

اونجا فیلتر نشده اینجا شده اونجا که خودش فیلتر هست باید فیلتر شکن داشته باشی که بری فیسبوک

از اون حرفها اینجا زده

شهاب غ شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

غ مخفف غلیه السلامه دیگه شایدم شهاب ق درسته مخفف شهاب قارقاری
شوخی کردم یه نفر داشتیم شهاب ز، من برا اینکه باهاش قاطی نشم شهاب غ هستم بعضی موقعها...
نه دیگه دوران قارقاریت هم باید تموم بشه یه خورده دیر شده ولی بالاخره شد یعنی باید بشه به قولی شاعر می بخور منبر بسوزان، مردم آزاری مکن
حدیث از خودم بود همین دیشب خدا بهم وحی کرد یعنی ایمیل زد مدارکشم موجوده والا بوخودا

ای شیطون خیلی خیلی باحال و زرنگی

ای چی بهت بگم پسر با این وحی و مدارکت دارم از خنده میترکم

ببینم تو هم مث من بهت وحی میشه برای من حتی آیه هم میاد که هنکامه بی همتاست به ایه 13 سوره ی هنگامه مراجعه کن

والابوخودا

حبیبه شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 01:34 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

سلیم خوفی؟
هنگامه جوووووووووووووووووووووووووووووووونم


خو مگه چی گفته ؟یواشکی بغل گوشم بگو نیشخند

سیلاااااااااااااااااااام

میسی

نمیشه گفت نگوووووووووووووبابا یواشکی کفت در گوش من گفت

حبیبه شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

هنگامه چقدر بوق میزنی صبح بوق شب بوق خسته نشدی؟
اون وقت بیا بگو افسر راهنمایی ۴۰۰۰۰۰۰۰۰برام جریمه نوشته
خو وختی میری بغل بیمارستان صبح وشب بوق بوق میکنی
یا کنار گوش مردم میخوای جریمه نشی؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خوب گذاشتمت سرکارا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بیا اینم یه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق تو دلت خوش بشه والابوخودا چکار کنم همین کار از دستم برات برمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد