شعر


*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★
زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق
زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست
زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند
چای مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهی ها داد
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.

سهراب سپهری
*•.¸¸.•*´`*•.
نظرات 39 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 8 تیر 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

مانا کجایی ک دارم برای خودم کامنت میزارم

محمد حسین شنبه 8 تیر 1392 ساعت 10:16 ب.ظ http://mhmk.ir

اینا رو از این شعر جا انداختی والا بوخودا


شب آرامی بود
می‌روم در ایوان، تا بپرسم از خود
زندگی یعنی چه؟
مادرم سینی چایی در دست
گل لبخندی چید، هدیه‌اش داد به من
خواهرم تکه نانی آورد، آمد آنجا
لب پاشویه نشست
پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد
شعر زیبایی خواند، و مرا برد، به آرامش زیبای یقین
با خودم می‌گفتم:
زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست
زندگی، آبتنی کردن در این رود است
وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده‌ایم
دست ما در کف این رود به دنبال چه می‌گردد؟
هیچ!!!
زندگی، وزن نگاهی است که در خاطره‌ها می‌ماند
شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری
شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت
زندگی درک همین اکنون است
زندگی شوق رسیدن به همان
فردایی است، که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی، و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز، دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با، امید است
زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک به جا می‌ماند

این همه نوشتم دیگه بسته والابوخودا

اون وقت نمیخونن و میرن زیاد باشه

وحشی شنبه 8 تیر 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.vahshnaz.blogfa.com

فوق العاده زیبا

تشکرات شدم

میدونی از وقتی روحانی برنده شده منم بیشتر آپ میکنم باید بگم روحانی مچکریم

شهاب شنبه 8 تیر 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام سلام
آسمان نور خدا عشق سعادت با ماست دوست ندارم والا بوخودا
من عدس پلو با ماست دوست دارم
چیپس با ماست هم خوبه برا سر والیبال...
جـــــــــیـــــــــــــــــــغ
-----------
شوخی کردم شعرش خیلی قشنگ بود همشهری ماعه سهراب مگه میشه شعرش بد باشه...واقعا زندگی همیناست... به همین سادگی... دوست داریم سختش کنیم و سخت بگیریم و دنیا هم به ما سخت میگیره هر چی ما سختتر بگیریم...

سلام منم جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیغ برای برد تیم هامون

وای نگو عدس پلو خیلی گرسنه ام هیچی نخوردم

چیپس و خیلی با ماست دوست دارم


شعر سهراب میدوستم خیلی زیاد

سرباز یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 08:49 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

واقعا زندگی خیلی قشنگه.
ممنون از انتخابت...
یه لبخند واقعا ممکنه زندگی باشه....

تشکرات سرباز از تعریفت

حبیبه یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:12 ق.ظ http://habbebhe.blogfa.com

هان هنگامه خانوم مگه والیبالیستها چه گناهی کردن که ازشون
تقدیر نکردی ها هم صربارو توهم کردن هم ایتالیا کم کاری نبوده ها قهرمان جهان و شکست دادن چرا جیغ بنفش
نکشیدی؟

جای منم بکش من از بس کشیدم جیغ بنفش حنجرم دردگرفته
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دکتر هم (همساده)تجویز کرده دیگه جیغ بنفش نکشم

کردم توی وب شهاب براش جیغ زدم اونم چ رنگ قشنگی والابوخودا


چ دکی بدی بوده ک این و گفته خخخخخخخ

من ک دکی گفت خوبی منم گفتم روحانی مچکرم خخخخ

حبیبه یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:15 ق.ظ http://habbebhe.blogfa.com

عاقا هرکی عید خونه تکونی نکرده فرش نشسته ما درخدمتیم
بگید شماره حساب بدیم پول بدیدبه من هنگامه درخدمته
سریع میاد خونتون دسته گل تحویل میده هنگامست دیگه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

هنگامه خیلی گار کن باشه اول خونه ی خودشو تمیز کنه هی کارگر نگیره هنر کرده خخخخخخخخخخ

ببخشید شما کارگر چند میگرید کارگر من خیلی گرون کرده والابوخودا

حبیبه یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:17 ق.ظ http://habbebhe.blogfa.com

وای اجی دستت دردنکنه خعلی شعر خوشملی بود دستت
دردنکنه .


اجی ببخشیدا به خاطر شوخیمها.

خواهشات

چرا معذرت مگه ب جز شوخی کار دیگه ای کردی

آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایست که داشتن آن جبران همه نداشتن هاست .....

+


امر شما اطاعت شد

تشکرات اوهمدم بوخودا

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

.........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@

کی آپه؟؟

کجا؟؟

اسم ؟؟

آدرس؟؟؟

tata یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://http://entezar-sokoot.blogfa.com/

زندگی سخت نیست…

زندگی تلخ نیست…

زندگی همچون نت‌های موسیقی، بالا و پایین دارد

گاهی آرام و دلنواز، گاهی سخت و خشن

گاهی شاد و رقص آور، گاهی پر از غم.

زندگی را باید احساس کرد…

زندگی را باید با همان نت‌های بالا و پایین ساخت

تا که از تکرار خسته نشویم

تا که دل، گاهی شکستن را یاد بگیرد

تا جوانه‌ی احساس، گوشه قلب‌ها خشک نشود…

خیلی قشنگ بود تاتای عزیز

وقتی از دست دادن عادت میشود دیگر بدست آوردن هم آرزو نمیشود

هععععععععععععععععععععی

وقتی‌ تنهائیم ، دنبال دوست میگردیم. پیدایش که کردیم، دنبال عیب‌هایش میگردیم. وقتی‌ که از دست دادیمش، دنبال خاطراتش میگردیم، و همچنان تنها میمانیم. هیچ چیز آسانتر از قلب نمیشکند .
(جان ٔپل سارتر)

خیلی قشنگ بود

حالا بشین ببینم چ عیبی داری والابوخودا

گندم یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

تا چشم ها را بستم


آرزویم تو شدی


فکر رفتن کردم


سمت و سویم تو شدی


تا که لب وا کردم


گفتگویم تو شدی


در میان سکوت شبهایم


جستجویم تو شدی


زیر باران پر احساس خیال


شستشویم تو شدی


هرکجا بودم من


پیش رویم تو شدی...


مهربان در تمام قصه های من


هیچ کس جز تو نبود



همه اویم تو شدی ...

خیلی زیبا بود مرسی شدم شدید شدید

سوگند یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://millinggirls.blogfa.com

می‌خواهم دوباره به دنیا بیایم

بیرون در، تو منتظرم بوده باشی

و بی‌آنکه کسی بفهمد

جای بیداری و خواب را

به رسم خودمان درآریم

چه بود بیداری

که زندگی‌اش نام کرده بودند؟..

عالی بود سوگند جووووونم

علیرضا حاج پور یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

بدون تو ...

مرگ

گواراترین زندگیست...

زیبا بود مرسی شدم

به سلامتی اونایی که هیچی ازت توقع ندارن جز دیدن لبخندت ؛
اونایی کمبود محبت ندارن ؛ دوستت دارن از ته دل …

عالی بود زهرا جان مرسی

علیرضا حاج پور یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 05:10 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

خواهش می کنم عزیزم

تمنا ...چه پسر خوبی هستی با من بودی عزیزم...علیرضا باید بهم بگی مامانم اینا خو بچه های من از تو خیلی خیلی بزرگترن پسر خوب

علیرضا حاج پور یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

عجب روزگاریه ، دل ماله منه ، تو سینه ی منه ، اما واسه تو می تپه !

خاطره را به دست قلبم می سپارم که با تپش آن هر لحظه به یاد تو باشم

نوشته ی خیلی زیبایی بود مرسی

hamid یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 05:29 ب.ظ http://labkhand2.r98.ir

به اون وبمم سر بزن
اگه یادت نمیاد دوباره عضو شو

نمیدونم چند دفعه عضو شدم ک هر چی میزنم میگه ثبت شده عاخه من چکار کنم حمید کمکم کن دیگه میخوام بیام این وبت

ناهید یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

سلام اشکال نداره آجی هر جور راحتی مجبورت نمیکنم که دوستم باشی اینجوری فایده نداره من به وب چند نفر از دوستات رفتم دیدم که به همه شون سر زدی و کامنت گذاشتی پس نگو کم میام نت بگو دوست ندارم بیام وبت بگو ازت خوشم نمیاد اشکال نداره ناراحت نمیشم من خیلی بدبختم به این چیزا و بی کسی ها عادت دارم دیگه هرگز مزاحمت نمیشم خدا حافظ این کامنت رو بعد از اینکه خوندی حذف کن

پاکش نمیگنم عاخه چرا اینطوری فک میکنی تو گریه ی شدید شدید

حبیبه یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

حس کردم ناراحت شدی

ما کارگر نمی گیرم من کار میکنم کلی اون وخت بابام
به گفتن مرسی دختر خوشملم خرم میکنی بعد میگه حقوقمو
دادن جبران میکنم دیگه رفت تاجبران کنه میفرستنم دنبال
نخود سیاه

نچ من از شوخی ناراحت نمیشم مگر توهین کنی ک تو نکردی فقط شوخی بود مگه نچ


منم مجبورم چون کار نمیکنم عزیزم شرمنده خیلی هم خوبه نخود سیاه خیلی جاها کارآیی داره

حبیبه یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

یکماه میام خونتون میخورمو میخوابم تمیز میکنم جارو گردگیری
شستن فرش ۲۰۰۰۰۰تومان میگیرم قبول

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چقدر خوش انصافم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

قبول چون کارگرم نیومده پولشم ب من چه ربطی داره از عباس کچل باید بگیری والابوخودا

حبیبه یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://habbebhe.blogfa.com

خو به عباس آقا دستور بده تمیز کنه ناسلامتی شهردار
زن جانه پول نده کار گر
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

شوخی کردم عباس آقا چرا اینطور نگاه میکنی چرا عصبانی
میشه .

عباس کچل خودشم تمیز میکنه جون آجی جووووونش

هستی دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 09:34 ق.ظ http://bavafaa38.blogfa.com

می دونی آدما بین (الف) تا (ی) قرار دارن
بعضی ها مثل (ب) برات میمیرن
مثل (د) دوست دارند
مثل (ع) عاشقت می شوند
مثل (م) منتظرت می مونند
تا یه روزی مثل (ی) یارت بشند

خیلی خوب بود مرسی

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …

تشکرات بسیار

nc دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 11:32 ق.ظ http://hayatkhalvat3.blogsky.com

شعرای سهراب خییلی قشنگه

آخ مردم از این همه احساس

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …

خیلی خیلی خیلی زیبا بود

sareh دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://millinggirls.blogfa.com

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

دختر کحا بودی این همه وقت عاخه؟؟؟؟

مـاבمـ ـازلـ دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 06:24 ب.ظ http://fereshte-2013.blogfa.com

سلام هنگامه جونیییی دلم واست تنگ شده بود
ببخشیدخونمون روعوض کردیم درگیرکارای اینترنتمون بودیم

خونه ی جدید مبارک باشه عزیزکم الان میام پیشت

عاشق یک لحظه نگاهت دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://rahmat14.blogfa.com

جملاتی از بزرگان درباره زنان:

زن شاهکار خلقت است . برنارد شاو

زیباترین خوی زن ، نجابت اوست . ارد بزرگ

در دنیا تنها دو چیز زیباست ، زن و گل . مالرب

انتقام شیرین است مخصوصا برای زنان . بایرون

تمدن چیست ؟ نتیجه نفوذ زنان پاکدامن است . امرسون

زن رسماً مربی مرد و مهّذب اخلاق اوست . آناتول فرانس

اگر زن نبود نوابغ جهان را چه کسی پرورش می داد ؟ . ناپلئون

مردها را شجاعت به جلو می‌راند و زنها را حسادت. برنارد شاو

نگهداری دم ماهی و دل زن از مشکلات است . آرتور شوپنهاور

به سراغ زنان می روی ؟ تازیانه را فراموش مکن ! . فردریش نیچه

مردان آفریننده کارهای مهمند و زنان به وجود آورنده مردان . رومن رولان

اگر از طبقه‌ بالا زن‌ بگیرید، به‌جای‌ خویشاوند ارباب‌ خواهید داشت‌. لئوپول

مردان قانون وضع می کنند و زنان اخلاق به وجود می آورند. کونته ورسیه

با زنی ازدواج کنید که اگر مرد می بود بهترین دوست شما می شد . بردون

خشم زن مانند الماس است می درخشد اما نمی سوزاند . رابیندرانات تاگور

زن همیشه سن خود را از تاریخ ازدواج حساب می کند ، نه تاریخ تولد . ارهارد

هرچه ایمان مرد به هوشش بیشتر شود زن بهتر میتواند گولش بزند . لرد بایرن

زن تاج سر آفرینش است ، او شریک زندگی و یار ساعات درماندگی است. گوته

زنانیکه می خواهند مرد باشند،زنانی هستند که نمی دانند زن هستند .الکساندر دوما

برای تحمل شدائد زندگی باید عاشق چیزی بود ، کاری ، زنی ، آرمانی و ...مارکوس آنا

زن کودکی است که با اندک تبسم خندان و با کمترین بی مهری گریان می شود . هرود

منشأ هر کار بزرگی زن است ، زن کتابی است که جز به مهر و محبت خوانده نمی شود. لامارتین

چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می کند ، مهربانی اوست ، نه سیمای زیبایش . ویلیام شکسپیر

جنبش تساوی خواهی زنان موجب می شود زن از زنانه ترین غرایز خود دور می شود . فردریش نیچه

شیرین ترین سخنان در زندگی ، خوش آمد گویی بی غل و غش زن به شوهر خویش است . جورج ولز

زن زشت در دنیا وجود ندارد فقط برخی از زنان هستند که نمی‌توانند خود را زیبا جلوه دهند. برنارد شاو

هر کجا مردی یافت شد که به مقامات عالیه رسیده یقیناً زنی پاکدامن او را همراهی کرده است . شیلر

زن عاقل به تربیت همسرش همت می گمارد, و مرد عاقل می گذارد که زنش اورا تربیت کند . مارک تواین

هیچ چیز غرور مرد را مثل شادی زنش ارضاء نمی کند ، چون همیشه آنرا مربوط به خود می داند . جونسون

مردانی که بیشتر از حقوق و هنجار زنان پشتیبانی می کنند خود بیشتر از دیگران به نهاد زن می تازند . ارد بزرگ

زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند تا در حفظ آن شریک باشند. داستایوفسکی

اگر شناخت زن و مرد نسبت به ویژگی های درونی و بیرونی یکدیگر بیشتر گردد کمتر دچار گسست می شوند . ارد بزرگ

زن کانون پرفروغ خانواده ، مرکز مهر ، مظهر عشق ، نمایشگر پاکی ، نمونه عطوفت و چشمه عنایت است . اقبال لاهوری

آیندۀ اجتماع در دست مادران است . اگر جهان به میانجیگری زن گرفتار شود ، تنها اوست که می تواند آن را نجات دهد . ابوفور

به هر اندازه که زن آرام و مطیع و با عصمت و با عفت است ، به همان اندازۀ قدرت فرمانروایی او شدیدتر و استوارتر است . میشله

ممنون خیلی خیلی برام جالب بود بازم تشکرات زیاد زیاد

عاشق یک لحظه نگاهت دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://rahmat14.blogfa.com

*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★


زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کن

گردشـــی در کوچــه باغ راز کن



هر که عشقش در تماشا نقش بست

عینک بد بینی خود را شکسـت



علـت عـاشــــق ز عـلتــها جــداســـت

عشق اسطرلاب اسرار خداست



من مـیـــان جســـمها جــان دیـــده ام

درد را افکنـــده درمـان دیـــده ام



دیــــده ام بــر شـــاخه احـســـاســها

می تپــد دل در شمیــــم یاسها



زنــدگــی موسـیـقـی گنـجشـکهاست

زندگی باغ تماشـــای خداســت



گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود

می تواند زشــت هم زیبا شــود



حال من، در شهر احسـاسم گم است

حال من، عشق تمام مردم است



زنـدگــی یــعنـی همیـــــــن پــروازهــا

صبـــح هـا، لبـخند هـا، آوازهـــا



ای خــــطوط چهــــره ات قـــــــرآن من

ای تـو جـان جـان جـان جـان مـن



با تـــو اشــــعارم پـر از تــو مــی شـود

مثنوی هایـم همــه نو می شـود



حرفـهایـم مــــرده را جــــان می دهــد

واژه هایـم بوی بـاران می دهـــد

مولانا
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★

خیلی زیبا بود ممنان شدم شدید شدید

ک سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 12:16 ق.ظ http://roknabad1.blogfa.com

در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالیکه گویی ایستاده بودم !
چه غصه هایی که فقط به سپیدی مویم حاصل شد در حالیکه قصه کودکانه اى بیش نبود !
دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نخواهد نمی شود !
به همین سادگی …

درسته منم ب همین اعتقاد پیدا کردم والابوخودا

hamed سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.pdfberoz.blogsky.com

سلام
خوشحال شدم به وبلاگم سر زدید
من همیشه به دوستام سر میزنم

سلام من هم همینطور اما شما ک ب من سر نزدی فک کنم البته یادم نی والابوخودا

faramarz سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 10:01 ق.ظ http://faramarz11.blogfa.com

سلام .وبت بسیار عالیه . دوست داشتی من و با اسم (من و تو - روانشناسی) لینک کن و خبر بده لینکتون نمایم. روز خوش[گل]

لینکت کردم خبر دار

نگار سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://respina94.blogfa.com/

بگذار در بزرگی این منجلاب یاس...
دنیای من به گوچکی انزوا شود...

هععععععععععععععععععععی

مـاבمـ ـازلـ سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 03:33 ب.ظ http://fereshte-2013.blogfa.com

هنگامه جون ماناکوجایه؟؟؟
نیومده واسم کامنت بذاره

نمیدونم کجا غیبش زده پیش منم نیومده دلم براش اینفده شده بوخودا

مصطفی جمعه 14 تیر 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://parsian2025.blogfa.com

لایک به افتخار سهراب
لایک به افتخار هینگامه بانو مادربزرگ گرامی

ایشالا اگه تو شهرمون ببینمت خفه ات میکنم ایشالا

این خنده هم خیلی بده درست بخند

یادم تورافراموش... جمعه 14 تیر 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

زندگی شایدآن لبخندی ست،که دریغش کردیم
زندگی فهم نفهمیدن هاست

خیلی قشنگ بود از کجا بلت شدی ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد