شعر در خواستی علی




"کمانگیر"

مریز آبروی سرازیر ما را

به ما بازده نان و انجیر ما را

"خدایا اگر دستبند تجمّل"

نمی بست دست کمانگیر ما را

کسی تا قیامت نمی کرد پیدا

از آن گوشه کهکشان تیر ما را

"ولی خسته بودیم و یاران همدل

به نانی گرفتند شمشیر ما را"

ولی خسته بودیم و می برد طوفان

تمام شکوه اساطیر ما را

طلا را که مس کرد ، دیگر ندانم

چه خاصیتی بود اکسیر ما را

" استاد محمد کاظم کاظمی"
نظرات 58 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

به به عجب شعری
سلیقه ی کیه؟؟؟

بهعله ...

به به چه چه خیلی خوب بود علی

علی ب کسی نگی ....من نگقتم ک تو بهم سفارش دادی

علی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

"ولی خسته بودیم و یاران همدل

به نانی گرفتند شمشیر ما را"

آخیش خیلی قشنگ بود

علی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

راستی به لطف خدا نترکیدم...
انگاری شماهم بدت نمیومد که ما بترکیم ها؟؟؟؟
ایشالله سحری فردا دوباره....

یوه یوه یوه یوه یوه یوهی خیلی خندیدم اگه میترکیدی ک صداش میومد

امشب حتما میترکی

علی چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

http://upload.tehran98.com/img1/tgaxqcjaspordsddvqvb.jpg

وای علی ممنون ک عکس آرش کمانگیر هم گذاشتی تکمیلش کردی پسر

sareh چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 06:55 ب.ظ http://millinggirls.blogfa.com

میشه هم قافیه بوده اند، “ســ ـ ـیب” و “فریـ ـ ـب”!
همانند سیبی که آدم و حوا را فریب داد و حالـــا هم با هم میگوییم
“سیــــــــ ــب”
و دوربین های عکاسی را فریب میدهیمـــ
تا پنهان کنیم اندوهمان را پشت این لبخند مصنوعی

منم جدیدا خنده هام شده سیب والابوخودا

شهاب چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

شعرش قشنگ بود
ولی خوب یه جاهاییش رو نفهمیدم مثل اونجاش که چیشد یاران همدل شمشیر ما رو گرفتن؟! یاران همدل با مکر و فریب جور نیست
یه جاهاییش ارتباط بین ابیات برام گنگه ولی در کل بیت به بیتش خیلی قشنگ بود

وای خیلی خوب شد ک اشکال داشت والابوخودا دلم برای ایراد گرفتنت خیلی تنگ شده بود مرسی شدم شدیدشدید ک اینطوری نوشتی

قهقهه ی بلند بلند

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 08:30 ب.ظ http://zahra4552.blogfa.com

سال ها رفته و باز
تپش گرم ترین خاطره ها
می فشارد دل خاموشم را
به تو می اندیشم
و به آن ثانیه هایی که گذشت
و به بی تابی قلبی که شکست
تو بیا باران باش
و بر این تازه گل خسته ببار
تو بیا آتش باش
تو بیا جاری باش
تو بیا باور کن
عشق هم حس غریب تپش آینه هاست
تو بیا آینه باش

فدای تو خواهری برم درسته خیلی قشنگ بود منم پیامکش کردم

Sina sedaghati چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 09:14 ب.ظ http://1aramesh.mihanblog.com/

سلااااااااااااااااااام...

فرارسیدن ماه شریف رمضان رو به شما و خانواده محترمتون تبریک ویژه عرض میکنم و رمضانی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده براتون آرزومندم...

در خلوت های پاکتان با خالق مهربان، ما رو هم در بین دعاهاتون از قلم نندازین...

سلام

ممنون از حضور گرمتون و نوشته ی قشنگ شما

ایشالا

شما هم من و بچه های وب و فراموش نکنید

Sina sedaghati چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 09:15 ب.ظ http://1aramesh.mihanblog.com/

رمضان، ماه بی‌بهانه با خدا بودن است و بی بهانه از خدا گفتن...
آری، رمضان، ماه آشتی کردن‌های بی‌بهانه با خداست...

منم دارم باهاش آشتی میکنم

اگه نکنم چکار کنم

عسل چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://rozegar65.blogfa.com/

سلام. مامان خانوم حالتون خوبه؟

سلام عسل دختریم فدات مدات از دیروز تا الان خواب بودم والابوخودا

hamid پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://labkhand2.r98.ir

خیلی گشنگه
چه کمکی از دست من برمیاد؟
خب بیا اون وبم،بگو

چه عجب به به چه چه نگفتی

میام چکار میخوای برام بکنی؟؟؟؟؟

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 04:44 ق.ظ

سلام
باورکن اینبار کم خوردما ولی نمیدونم چرا بازم احساس میکنم که دارم

سلام

هنوز صدای بمب نیومده آروم باش و ی کم بخواب تا بترکی ی کم دیگه مونده

عاخه چرا اینجا آیکون نداره جیـــــــــــــــــــــــغ شدید شدید

مانا پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

من حوصلم نشد بخونمش

طبق معمول

مث همیشه

...........


..................


....................

مانا پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

من اصلن بلت نیستم بخونم

برو پیش شهاب بهت درس بده من میدونم خیلی خوب بلته درس دادن و

مانا پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

الان تو باید بگی
-سوات داری؟ بی سوادی؟ پس تو خر من هستی
بوووووووگووووووو

سوات داری ؟؟؟

بی سواتی؟؟

پس تو دوست من هستی والابوخودا

مانا پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

کلا خالم یه سری شعر موزون ساخته بود که همش منو به جک و جونور مربوط میکرد اونم یکیش البته حرکات موزون هم داشت
خالم
من با توهم جک جونوری
هنگامه جونم

فک کنم میشیم وروجک خیلی شدید شدید با باران س تایی

باران پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

.ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............

اوه ببین اسمش و آوردم خودش پیداش شد اوووووووووووهمدم

باران پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول نیستم

تو همیشه اولی شیطون خانم

باران پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

نظرت راجب شعرای عرفان نظرت آهاری چیه؟

من اصلا نفهمیدم چی گفتی >>>

باران پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

بوووووووووووووووووووووووووق
بووووووووووووووووووووووووووق
شرمنده ازخواب عصربیدارت کردم ولی آپم

خیلی صداش بلند بود تا همساده پایینی بیدار شد

باران پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

حلول ماه مبارک رمضان روتبریک میگم

منم همونی ک تو گفتی

باران پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

با با با ی

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

خدارو شکر امروزم بخیر گذشت....

اوه پس امشب حتما جبران کن

ببیین خیلی خدا باهاته

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
خوبید؟
قبول باشه

سلام

مرسی

شما همچنین

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

تازه دارم درک میکنم که مادر زن یعنی چی؟؟؟؟
انگار خیلی دوست داری ما بترکیم؟؟؟
فردا سحر رو دیگه کم میخورم(البته قول نمیدما)

خیلی خوبه محبت مادر زن و درک کنی از حالا

نه بوخودا فقط صداشو خیلی دوست دارم


ببینم و تعریف کنم

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

عجب.....
صدای ترکیدن منو دوست داری؟؟؟؟
عجب روزگاری شده ها... ملت چه چیزایی دوس دارن

خو چکار کنم دست خودم نی خیلی دلم میخواد صداش بیاد منم از خنده بترکم والابوخود ا

چرا اینجا ایکون خجالت نداره ی مسول رسیدگی کنه

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

امام صادق(ع):
خواب روزه دار عبادت،
خاموشی او تسبیح،
عمل وی پذیرفته شده
و دعای او مستجاب است.

رمضان، ماه بی‌بهانه با خدا بودن است و بی بهانه از خدا گفتن...
آری، رمضان، ماه آشتی کردن‌های بی‌بهانه با خداست...

منم دزدیم از وب خودم والابوخودا

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

خدایـــا

گفتم دست خالی، زشت است

مهمانی رفتن!!

دست پُر آمده ام

دستی پُر از گنـاه

چشمی پُر از امیـد

بمانم یا برگردم؟!؟

خیلی خیلی قشنگه مرسی شدم

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

بوی دارچین روی شله زرد و فیرنی , بوی حلیم و آش رشته
عطر نارگیل روی خرما , صدای اذان , نون تازه ای که دو ساعت تو صفش وایسادی
پارچ آب یخی که حکم شیر عسل رو داره , زولبیا بامیه که منتظره الله اکبرن
حال میده نه؟؟؟؟
ولی یاد اون دخترک خانواده فقیری باشیم که وقتی ظرف حلیم رو تو دستات میبینه دلش پر از حسرت میشه و آه میکشه که کی میشه اونم از این لذت ها سهمی داشته باشه اگه جای دو کیلو زولبا بامیه یه کیلو بخوریو یه کیلوشو بدی دم در ی خانواده فقیر اونوقته که بردی...

کاش همه مث تو می اندیشدند هههعععععی گل گفتی پسر

آهای مردم گوش کنید و عمل کنید من فعلا پای نتم وقت ندارم

بابا ی ایکون خجالت ب من قرض بدید

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

باشه طوری نیست ما میترکیم...
خدایا این شادی رو از هنگامه خانوم نگیر...

وای چی میگی نمیخام دومادم از دستم بره بابا شوخی کردم علی خان

ای بابا من دیگه کجا خواستگار برای ستاره گیر بیارم

هنگامه پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

علی خان من باید برم افطاری این گوریلها و عباس کچل و درست کنم فعلا بابای مرسی شدم شدید شدید از حضورت ببینم منم بلتم از این حرفها بزنم

asal پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

man 2 mordad donya omadam

چ خوب مردادی ها خیلی خوبند من دوتاشو دارم

GENTELMAN پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://WWW.IRANKOCHAK.BLOGFA.COM

تنهایی را دوست دارم....
بی دعوت می آید و بی منت میماند.....
فقط تنها ایرادش این است که تنهایی نمیشود از پس تنهایی برآمد. [گل]

خیلی زیبا بود

علی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 05:47 ق.ظ

سلام
امروز کم خوردم.... حالمم خوبه خوبه.... راحت بخواب منتظر هیچ صدایی هم نباش

وای ی صدایی اومد هااااااااااا باور کنم تو نبودی

علی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 05:52 ق.ظ

ما با دلمان هنوز مشکل داریم ...
صد سنگ بزرگ در مقابل داریم...

معشوق خودش میبرد و میدوزد...
انگار نه انگار که ما دل داریم...

خیلی قشنگ بود

علی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 06:01 ق.ظ

سلامتی همه اونایی که تو بدترین شرایط روزه میگیرنو غرغر نمیکنن و اخلاقشون بد نمیشه و سلامتی همه روزه دارانی که تو دعای افطار قبل از خودشون دیگرونو دعا میکنن

من قار قار میکنم تازه روزه هم نمیگیرم دلتم بسوزه

هنوز ب تکلیف نرسیدم والابوخودا

علیرضا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

می دونــــی زیباتــــرین حس چیــــه؟

اینــــکه بدونـــی در اوج تنهایـــی یکـــــی هست که به فکــــرته

هیچکی ب یاد من نی والابوخودا

علیرضا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

سلام...ببخشید بهت سر منی زدم چون برای مسابقات فوتسال شهرمون نبودم.....ولی حیف که دوم شدیم

سلام

خواهش

وای پس ورزشکاری پسر آآآآآآفرین دومم خوبه ایشالا سال دیگه اول میشی

علیرضا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

___________________________█████_____█████
______________________________███____██_██_____███
_____________________________██________██__________██
____________________________██__________█____________██
________██████____________██________________________██
_____███████████________██________________________██
____█████████████_______██_______________________██
___███████████████______██______________________██
___████████████████______██___________________██
___████████████████_______██_________________██
____███████████████_______███_______________██
_______███████████_______██__██_____________██
___________███████______████___██__________██
____██████__██████████████_____██_____██
__██████████████████████________██__██
_████████████████████_____________████
██_█████_████████████_______________█
█__█_██__████████████
_____█__████████████
_______█████████████
_______██████████████
_______███████████████
________███████████████
_______███████__████████
______███████_____███████
____█████████________██████

مرسی پسر خوب

علیرضا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

برای کشتن پروانه.....اوراله نکن........بال هایش رابچین......


خاطرات پروازاوراخواهدکشت.

ای ستمکارها عاخه این چ کاریه ک میکنید و یاد میدی

علیرضا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

زولبیا§§§بامیه°°خرما@@نان©©پنیر==سبزی~~**چای[][][]یادت باشه سفره افطارومن واست سفارشی چیدم .توهم سفارشی برام دعاکن..

بااااوشه حتما

اما من غذا نمیخوام دعا کن

علیرضا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

اه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

"التماس دعا"

علیرضا ب منم دعا کن توی این روزهای عزیز

علیرضا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://2215171.blogsky.com

سلام
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
[گل]

برای شما هم مبارک باشه

مانا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.mana99.blogfa.com

ایندفعه خوندمش ولی متوجه نشدم
دیکشنری پیلیز

وای از دست تو شیطون دختری

مامان ثمین جمعه 21 تیر 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://min.niniweblog.com

سلام عزیزم عجب وبلاگ قشنگی دارین ومطالب خوندنی وجالب اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم.

راستی ثمین جون من توی جشنواره تابستانه نی نی ها شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست

فقط یک sms

کد 102رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200

بفرستید

یه دنیا ممنون
لطفا یادت نره فقط یه sms

[تشویش]

وای خدا بهتون ببخشتش خیلی خمشله والابوخودا



لینک کردم ایشالا ک دوستای خوبی باشیم بوس سفت

اس کردم عزیزم ایشالا برنده بشه

ناهید جمعه 21 تیر 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

سلاااااااااااام آجی جووووووووونم خوبی نفسم دلم برات تنگ شده بود بخدا
بوس بوس بوس سفت سفت سفت

سلااااااااااااااااام آجی ناهید خودم منم آجی جوون دلم تنگ شده بود فدات مدات بشم من درسته

ناهید جمعه 21 تیر 1392 ساعت 08:44 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

خستگی همیشه به کوه کندن نیست...
خستگی گاهی همین آخرین جرعه های امید است...
وقتی لیوان تا به لبت می رسد از دستت می افتد...خرد و خاکشیر میشود...و
تو... می نشینی کف آشپزخانه و بغض های هزار ساله ات را میشکنی ... زار زار....

مرسی آجی جوووووون فدات بشم

ناهید جمعه 21 تیر 1392 ساعت 08:45 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی؛اما حالا که به آن دعوت شده ای تا میتوانی زیبا برقص!

چی برقصم باید در خواست کنه ک چ مدل برقصم

دال اخوان جمعه 21 تیر 1392 ساعت 09:09 ب.ظ http://silentd.blogfa.com

کویر را باران شست
قلب مرا افسوس
افسوس که ابر ناتوان است...

(( دال اخوان ))

وب قشنگی داری و نوشته هات خیلی با احساسه

با این4 دسته از افراد کمتر معاشرت کنید:



1- آنهائی که از زندگی بیزارند و با همه دنیا سر جنگ دارند.

2- آنهائی که مدام پشت سر دیگران غیبت می کنند.

3- آنهائی که شکست و سر خوردگی های گذشته شما را به شما یادآوری می کنند.

4- آنهائی که می خواهند شما را کنترل کنند.

یعنی من با کی معاشرت کنم ......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد