پسرهای من

از محمدحسین  پرسیدم کجای قم افتادی ؟؟؟ اس داد امام صادقالان ناراحته بخاطر کچل بودنش


حالا من ب حمید ......حمید ...حمیــــــــــــدحمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد


البته این آیکون جیغ الانه


حمید بلهامام صادق کجاست؟؟


حمید از وقتی شهید شده ازش خبر ندارم


شب ...حالا من با  رضا


رضا جووووووووووونم مامان


امام صادق کجاست ؟؟؟


رضا ... از وقتی شهید شده ازش خبر ندارم


حالا شما بگید این بچه است من دارم


الهی قربون این همه هوش و نمکشون بره باباش والابوخودا


حالا کی میدونه امام صادق کجاست؟؟


اگه دیدمش از ی عکس میندازم و آپ میکنم والابوخودا 


تا ببینید کچل یعهنی چه؟؟؟؟

نظرات 59 + ارسال نظر
محمد حسین سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 03:36 ب.ظ http://MHMK.IR

بابا تیپ امام صادق ع... به هر حال بدونی کجاستم فایده ای نداره ها

عاره این پسریهای من اینقده با نمک هستن

چرا باید بدونم مثلا من قمی هستم آبروم میره اگه کسی بفهمه ک بلد نیستم

فاطمه سادات سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 05:02 ب.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

سلام هنگامه جان
ای بابا داداش خود منم تو همین امام صادق کچل شد
تو راه بوستان علویه.

سلام فاطمه جان

بهش گفتی گچل خیلی حال میده امروز ب محمدحسین ده باری گفتم کچل

مگه تو قمی هستی ک بلدی من ک بلد نبودم

** شڪوفہ ** سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 06:20 ب.ظ http://talai.blogsky.com

http://s1.picofile.com/file/7873336127/1002418_489135791169415_18933458_n.jpg

الهی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین

باور ایرانی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 06:30 ق.ظ http://bavarirani.blogfa.com

ما در ره دوست نقص پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم

دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود / ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم

ممنون از حضورتون
کاش که شما رو امام صادق می بردند تا از نزدیک درک کنید درد دل ما رو

مرسی بابت نوشته ی زیبات

من عاشق اینم برم سربازی تا ی پادگان و بهم بریزم

بخاطر همین خانوم ها را نمیبرن سربازی شما ی پادگان و تصور کن ک زن باشهچی میشه خداییش:

فاطمه سادات چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:47 ق.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

سلام
محمد حسین هم داداشیِ شماس؟
+
اوهوم گفتم ولی نه زیاد چون دیدم روش حساسه.
+
بعله هنگامه جان منم تو قمم
+
هنگامه جان اینوبگیر

سلامممممممممممممممممممممم

نه داداشی همینطوریه

بعععععععله خیلی هم حساسه نزاشت برم ببینمش بخاطر کچل بودنش

مرسی ک اومدی خیلی دنبالت گشتم

بووووووووووووووس سفت هنگامه ای آه آه آه

فاطمه سادات چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:50 ق.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

هنگامه جان من وب شمارو از خیلی وقته میخونم. من همون پیازچه خانومیم
+
اینجا نظرات چطوری خصوصی میشه؟.من که پیداش نکردم ، شما خودت خصوصیش ککن هنگامه جان. مرسی

باشه عیزم خصوصی میکنمش

یادم تورافراموش... چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://best-lady.blogfa.com

سلام اجی جونم.چطوری؟؟؟ دلم کلی برات تنگ شده بودعزیزم. اجی جون یه وب زدم لیکوندمت دوس داشتی بلینک فدامدات موچ موچ

سلااااااااااااااام آجی خودم منم همینطور دختر

تا دیدم ک کامنتت آدرس داره خودم اول لینک کردم و بعد خوندم و جواب دادم

فاطمه سادات چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

به همین سادگی بوده؟ :) حالا فعمیدم :)

منم دلم برا شما تنگ شده بود و چون ...... بازی درآوردم و لینکتون نکرده بودم گمتون کرده بودم ولی بعد پیداتون کردم و تو خونه جدیدم لینکتون کردم تا دیگه گمتون نکنم :)

شما عزیزدلی [قلب]از همون بوس محکمایه سفت[بوسه]

مممممررررررررررررررررررررررررررررررررسی

ک شمام ب فکرم بودی منم زود لینگت کردم این دفعه

قربون بوس سفتت برم درسته

فاطمه سادات چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

سلااااام به روی ماهِ خاله هنگامه :)

:)

اوهوم اکثرنشون حساسن :)

:) :*

بوسه بوسه بوس

سلام عزیزم

بله مخصوصا اگه مث این نی نی باشه

فاطمه سادات چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

پروفایل فعال دردسر داره آخه

میان خواستگاری

فاطمه سادات چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:19 ب.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

من تعرف مارف نیمیدونما بگی بپر میپرم

عزیزی شما. برا خودمم دو سه روزی بود که باز نمیشد. مرسی :)

فدات شم خودم در بست چااااکرتم شما سروزی ایشالا ک صد سال دیگه زنده باشی

بله خیلی این وبها درد سر داره

toba چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:34 ب.ظ http://welovee.blogfa.com

mec k umadi vase tabrik inam webe asliiime ag khasiiiii bia

خواهش ..... باوووشه بازم میام

عاخه دختر کسی برای شوشو جشن تولد میگیره

پریا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.parya-b.blogfa.com

پسره نه تحصیلات داره نه کار داره نه خونه و ماشین نه هیچی. بهش
.
.
.

.
می گی زن گرفتی؟ می گه: نه من هنوز دم به تله نداده ام! آخه لامصب تو خودت تله ای!

یوه یوه یوه یوه یوهی گل گفتی

پریا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.parya-b.blogfa.com

خدارتوروهم ازما نگیره عزیز دلممممممممممممممممم

مرسی شدید هنگامه ای

paradiso چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 02:00 ب.ظ http://p4radiso.blogsky.com

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چ سوالی داری میشه بشه

paradiso چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://p4radiso.blogsky.com

ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺣﺎﻟﻮ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﯿﭽﯿﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗی

ﺩﺍﻏﻮﻧﯽ

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ

ﺳﺨﺘﯽ ﻣﯿﮑﺸﯽ

ﺍﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﯼ

ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭﺯﺍﺭ ﺍﺭﺯﺵ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺪﻭﻥ ، ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺰ میگذﺭﺩ

هستی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 04:37 ب.ظ http://bavafaa38.blogfa.com

مرا یادت می آید؟
عابر!
واژه نشین!

بـه آن سـیـنــه پـهــن مــردانـه اتـــــــ نـیــاز دارم !
بـه دسـتـــــ هــایــت حـتــی .
نـمــی دانـی چـه لــذتــی دارد …
وقـتــی ” تـ ــ ـو ” از خـیــابــان ردم مـی کـنــی !!!

این وقت شب انگار

کسی دارد دانه دانه ی دلتنگی هایش را

لای برف ها می کارد...

کم می آورم

برف چشمانم هی آب میشوند...

زمستان همین است که هست

حالا در این باغچه

حتی دلتنگی هم نمی روید!

بوی غربت میدهم اما غریبه نیستم

گر چه میدانم که عمری در غریبی زیستم

مثل رودی بستر این خاک را طی کرده ام

تا بفهمم عاقبت در جستجوی چیستم...

نگار چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://chand-khat.blogfa.com/

سلام هنگامه جونی...
خوبین؟
دلم یه عالمه براتون تنگ شده بود

سلام عزیزکم

شکر

منم خیلی دلم برات تنگ شده بود کجایی دختر دلم گرفت میام نیستی غصه میخورم

فاطمه سادات چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://khodaboosamkard.blogfa.com

نه هنگامه جان فقد خواستگاری و اینا نیست از یه بابتای دیگه :)

l میفهمم خواستگاری و بخاطر شوخی گفتم والابوخودا

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

راه که میروی ، عقب می مانم

نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم

میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد …


تو فقط برای منی !


روزهایـی کـه بـی تـو می گـذرد

گـرچه بـا یـاد تـوست ثـانـیه هـاش

آرزو بـاز می کـشد فـریـاد:


در کـنار تـو می گـذشت٬ ای کـاش!

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

نداند رسم یاری بی وفا یاری که من دارم
به آزار دلم کوشد دل آزاری که من دارم

وگر دل را به صد خواری رهانم از گرفتاری
دلازاری دگر جوید ، دل آزاری که من دارم

به خاک من نیفتد ، سایه سرو بلند او
ببین کوتاهی بخت نگون ساری که من دارم

گهی خاری کشم از پا ، گهی دستی زنم بر سر
به کوی دل فریبان ، این بود کاری که من دارم

دل رنجور من از سینه ، هر دم می رود سویی
ز بستر می گریزد طفل بیماری که من دارم

ز پند همنشین ، درد جگر سوزم فزون تر شد
هلاکم می کند آخر ، پرستاری که من دارم

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

دلتنگ میشوم...

وقتی که هوای حوصله ام ابریست!!!

دلم یک عصر دلگیر میخواهد

و یک پیاده رو بی انتها...

تا تمام دردهایم را در تن سردش جا گذارم.

آنقدر گلایه کنم...

که آسمان بشکند سد غرورش را...

و رد پایم را از دل سنگفرش های زخمی پاک کند...

تا شاید دل بی قرارم اندکی آرام گیرد...

شاید که لبخند درختان به وقت گریه ی ابر

اجابتی باشد...

و خدا آغوش بگشاید به روی تنهایی هایم....!!

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

از ماجرای عشقت

رو سفید بیرون آمدند

موهایم...!!

ههععععععععععععععععععی

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ

ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ …

ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ

ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ

ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ

ﺁﺭﺯﻭﻫـــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ

ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ ….

ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــﻦ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ ..

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

بگذار بگذرد همه چیز آن چنان که هست
دنیا همین که بوده و دنیا همان که هست

پای سفر که پیش بیاید مسافریم
آدم هراس جاده ندارد جوان که هست

تا هرچه دور پشت مرا گرم می کند
مثل تو دست همسفری مهربان که هست

اصلا بدون مشکل شیرین نمی شود
در راه دست کم دو سه تا امتحان که هست

گاهی برای ما خود این راه مقصد است
یک جاده با فراز و نشیب آن چنان که هست

حالا اگر چراغ نداریم بی خیال
فانوس شعرهای تو در دستمان که هست

خواب دو جفت بال و پر سبز دیده ام
پاهای مان شکسته، ولی آسمان که هست..

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

زن ...با چشمانش حرف میزند ؛

دوست داشتنش را با نگاهش میگویددلتنگی در چشمانش اشک میشود !

وقت شادی ؛چشمانش برق میزند... وقت عشق بازیچشمانش خُمار میشود ،

تمام دنیا را میشود در چشم زن خلاصه کرد !

او می تواند با نگاهش دنیا را عاشق میکند ..

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

هوس کرده ام
که توباشی......من باشم
و هیچکس نباشد........
آنگاه داغترین آغوش هارا از تنت
وشیرین ترین بوسه هارا ازلبت بیرون بکشم
به تلافی تمام روزهایی که میخواهمت ونیستی....

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

برای دل خودم می نویسم...
برای دلتنگی هایم
برای دغدغه های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست!
برای دلی که دلتنگم نیست...
برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست...
برای خودم می نویسم!
بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست!.!.!...

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام هینگامه

ببینم این کچل نیومد ببینیش بخاطر کچل بودنش ب هستی بوگو

وقتی اومد بیشتر کچلش کنه

سلوم عزیزم

ن نیومد گفت کچل ک دیدن ندره زشت شدمانقده خندیدم بهش بیچاره بعد گفت نه وقت ندارم انگار داشت بخاری تعمیر میکرد میدونی ک یعهنی چه

نه بابا هستی باهاش خوبه من و تو رو کچل میکنه

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

ﻣﺪﺕ ﻫﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻠﻔﻨﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺯﻧﮓ ﻧﻤﯿﺰﻧﻢ …

ﺣﺘﯽ ﺗﻠﻔﻨﻢ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﺪﻫﻢ …

ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻠﻔﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﺭﺍ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ

ﻭ ﮐﻤﯽ ﺷﺎﺩﺗﺮﺵ ﮐﻨﻢ !!…

ﻭ ﻣﻦ …

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﯼ ﻋﻮﺽ ﮐﺮﺩﻥ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻡ …..

ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎﺩﮔﯽ

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس
آنگونه که آنچه را تو دیر می خواهی من زود نخواهم
و آنچه را تو زود می خواهی من دیر نخواهم
دکتر شریعتی

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

یک نفر برای یک نفر دلش گرفته است
از غروب جمعه بیشتر دلش گرفته است

یک نفر شبیه آب ، یک نفر شبیه خاک
خاک تشنه ، سوخته ، پکر ، دلش گرفته است

یک نفر شبیه قاصدک همیشه در سفر
یک نفر همیشه بی خبر دلش گرفته است

یک نفر به عمق چشمش اشک خیمه می زند
مثل بغض ابر آنقدر دلش گرفته است

که آسمان برای چشم های غصه دار او
مثل هر غروب ، هر سحر ، دلش گرفته است

آسمان ! به آفتاب مهربان من بگو
گاه گاه ، بی بهانه ، گر دلش گرفته است

یک نفر شبیه ابر بی حضور آفتاب
باز از همیشه بیشتر دلش گرفته است

او می دود و کوچه کوچه داد می زند
یک نفر برای یک نفر ، دلش گرفته است

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخ خیلی دلم برات تنگ شده بود ولی درسام و نخونده بودم

مامانم گوشم و گرفته این چند روزه نشوندتم پای درسهام الانم یواشکی در رفتم

دختر برو تا مامانت نیومده

یا اینکه الان خودم گوشت و میگیرم

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:02 ب.ظ

عشق

پروانه ای ست

که در قفس می میرد !

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

طاقت بیار طاقت بیار تو این روزای انتظار ...

دیگران را هم غم هست به دل

غم من لیک ...................... .

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

یعنی چی یعهنی اینقده خره این دختره

اگه من باشم پوست سرش و کامل میکنم ک دیگه مو در نیاره

عاره بابا از اینم خرتر الان بهش میشینه گریه میکنه براش ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایش تازه آخر اسمشم صفت مالکیت میزنه برای خودشه

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

منم ااااااااااااااااااایش پس واقعنی دوستش داره

اصن مگه عشق راست راستی هم هست شاید الکی میگه

عاره واقعنی دوستش داره حداقل هستی ک راست میگه

نه بابا اگه هستی بود الانه مو توی سرت نبود

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

و من غمگین تر از آنم

که سخنی بر زبان آرم و لبخندی برلب

تمام غمهایم را در دلم نهفتم

چشمانم را به زمین دوختم و

سکوت .... سکوت

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

شعر سکوت مشیری, شعر فریدون مشیری

من سکوت خویش را گم کرده‌ام!
لاجرم در این هیاهو گم شدم

من، که خود افسانه می‌پرداختم،
عاقبت، افسانه‌ی مردم شدم!

ای سکوت، ای مادر فریادها،
ساز جانم از تو پرآوازه بود،

تا در آغوش تو راهی داشتم،
چون شراب کهنه، شعرم تازه بود.

در پناهت برگ و بار من شکفت
تو مرا بردی به شهر یادها

من ندیدم خوشتر از جادوی تو
ای سکوت، ای مادر فریادها!

گم شدم در این هیاهو، گم شدم
تو کجایی تا بگیری داد من؟

گر سکوت خویش را می‌داشتم
زندگی پر بود از فریاد من!

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

تو عزیز خواهی ماند

حتی اگر دوری راه

نگاهت را از من دور کند

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

به اخمت خستگی در می رود ، لبخند لازم نیست

کنار سینی چای تو اصلاً قند لازم نیست

همیشه دوستت دارم به جان مادرم -

اماتو از بس ساده ای ، خوش باوری ، سوگند لازم نیست

به لطف طعم لب های تو شیرین می شود شعرم

غزل را با عسل می آورم ، هرچند لازم نیست

مرا دیوانه کردی و هنوز از من طلبکاری

بپوشان بافته های گیسویت را ، بند لازم نیست"

به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را"

عزیزم ، بس کن ، از این بیشتر ترفند لازم نیست

فدای آن کمان های به هم پیوسته ات ،

هر یک ؛ جدا دخل مرا می آورد ، پیوند لازم نیست

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

چــِــقــَـدر بـــــآیــَـد بــُــگـــَـذَرَد ؟؟؟

تـــــآ مــَـنــــ

دَر مـــُـــرورِ خــــآطــِــرآتــَـــمـــ

وَقـــــتــیـــــ اَز کــِــنــارِ تــُــو رَد مــــیـــ شـــَــوَمــــ .

تــَــنــَـمــــ نــَـــلــَـــرزَد …

بــــُـــغـــضــَــمــــ نــَــگـــــیــرَد ….

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

در کدامین نقطه از آسمان خاکستری رویاهای دلم جای گرفته ای...؟
و در کدامین سو ی ترانه های تلخ بی کسیم آشیان گزیده ای...؟
که قلم اینگونه در دستانم یاغی شده است !!!
وکلماتش که تنها تو را نشانه می روند ...
من نیز همواره به تماشا نشسته ام ...
و در پایان هر غزل ...
این تویی که تصویر می شوی !

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

جلوی آیینه که میروم تنهاییم دوتاست
هرچه در آن است منم ، تو را میجویم
در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست …

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

خو شاید منم بخوام با محمدحسین دوست بشم منم موهاش و میگنم

ای بابا حالا این کچل چی داره ک میخوای دعوا کنید

اما خداییش هستی برنده میشه

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

تو راحس میکنم هردم

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی

من از شوق تماشایت

نگاه از تو نمیگیرم

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار

ولی...افسوس...این رویاست

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم

تو با من مهربان بودی

واین رویا چه زیبا بود

ولی.... افسوس.... که رویا بود

مهسا چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

تو راحس میکنم هردم

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی

من از شوق تماشایت

نگاه از تو نمیگیرم

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار

ولی...افسوس...این رویاست

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم

تو با من مهربان بودی

واین رویا چه زیبا بود

ولی.... افسوس.... که رویا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد